Nou, als er uitgebreid gejankzakt mag worden over Mitchells vijf kinderen, week in week uit, mag je er toch nog wel een keertje aandacht aan besteden dat iemand van het podium is gevallen? Ik weet dat je haar niet moet, maar wees ff redelijk zegquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Daarover zijn we het eens
Dat Gerrie heur pinknagel had gekneusd werd zelfs deze week weer aangehaald
Al die verhalen zijn bullshit. Bla bla 5 kinderen bla bla hard werken. Die 5 kinderen komen niet zo maar uit de lucht vallen. Als je er 5 maakt moet je ook maar lekker hard blijven werken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als er uitgebreid gejankzakt mag worden over Mitchells vijf kinderen, week in week uit, mag je er toch nog wel een keertje aandacht aan besteden dat iemand van het podium is gevallen? Ik weet dat je haar niet moet, maar wees ff redelijk zeg
Wow, zie/hoor dit nu pas. Dit is echt een moeilijk nummer om even te doen en ze doet het echt prima. Echt zo jammer. Voor mij is Jennifer de Sandra van 2013.quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wow, zie/hoor dit nu pas. Dit is echt een moeilijk nummer om even te doen en ze doet het echt prima. Echt zo jammer. Voor mij is Jennifer de Sandra van 2013.
Ik reageerde toch op de post dat AL het gejankzak niet had gemoeten, waarin ook het jankverhaal van Mitchell werd genoemd en van Wudstik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als er uitgebreid gejankzakt mag worden over Mitchells vijf kinderen, week in week uit, mag je er toch nog wel een keertje aandacht aan besteden dat iemand van het podium is gevallen? Ik weet dat je haar niet moet, maar wees ff redelijk zeg
De keelontsteking van Mitchell werd genoemd, toch? Ik heb me aan het gezeik over zijn kinderen véél meer geërgerd, maar jij vond het op momenten zelfs sneu voor hem, als ik me goed herinner?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageerde toch op de post dat AL het gejankzak niet had gemoeten, waarin ook het jankverhaal van Mitchell werd genoemd en van Wudstik?![]()
Waarop ik zei dat ik het daar helemaal mee eens was? Redelijker kon ik toch niet zijn.
Als ik terug zoek (maar daar ben ik nu te lui voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De keelontsteking van Mitchell werd genoemd, toch? Ik heb me aan het gezeik over zijn kinderen véél meer geërgerd, maar jij vond het op momenten zelfs sneu voor hem, als ik me goed herinner?
Anyway, van mij mag 'ie hem winnen hoor. Leukste coach en als 'ie die auto lekker verkoopt, kan 'ie mooi zijn kinderen voeden en het bij zingen houden
Oooh, ik dacht dat dat fan-af was meer met zijn waardeloze performance te maken had dan met het geneuzel, dan heb ik je gewoon verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:46 schreef Greys het volgende:
Als ik terug zoek (maar daar ben ik nu te lui voor ) vond ik het met die kinderen nog wel sneu, maar de week er na riep ik hier letterlijk dat ik helemaal klaar met dat zielige geneuzel over iedereen was en o.a. Mitchell-fan-af was Echt. In combinatie met het slechte(re) presteren ook bij hem dan wel.
Wowquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom heeft Wudstik deze niet gedaan in de live shows
https://www.facebook.com/(...)33039&type=2&theater
Jessie Jquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef ato het volgende:
Van wie is dat nummer "Do it like a dude"?
Ik vind het nummer niks, maar ze doet het goed, maar wat is Ilse geweldig 'langs de lijn'quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:20 schreef forzaudinese het volgende:
Cheyenne Toney - Do It Like A Dude (The voice of Holland)
Beste optreden van de avond weer !
Ik moet zeggen (en ik ben geen fan van Ilse in de Voice geweest aldoor) dat ze de laatste shows erg meevalt qua irritatiefactor voor mij danquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niks, maar ze doet het goed, maar wat is Ilse geweldig 'langs de lijn'
Grappenmaker. Hij heeft tijdens zijn voice avontuur gelijkwaardige downers in zijn priveleven gehad, maar was de énige die zichzelf er niet mee ging verkopen! For your information, het waren de coaches en productie die zonder zijn weten bedachten om gisteren deze dingen te vertellen en hem een zieligheidsstempel te geven. Jouw reactie is zo zwaar uit verhoudingen getrokken, niet te filmen. Onrecht noemen ze dat.quote:Zelfde met Wudstik waarvoor iedere keer wel iets werd verzonnen. Dochterje dit, broertje zus ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |