SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Op fotoboek meisjes voor hem hosselen ging niet zo goed
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij weeeeetttClose enough, close enoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Naja je hebt tenminste een paar lesbische volgers erbij!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja je hebt tenminste een paar lesbische volgers erbij!
Jij lijkt mij heel saaiquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij lijkt mij bent heel saai
Volgende keer op zoek naar Homo'squote:
Kuchquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niets voor jou, toch. Online relaties etc zijn voor wanhopigen.
Vooral groot praten meidquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon tot 100 tellen en een random kind snoep geven!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Sorry, ik ben vandaag totaal niet te genieten. Mijn hersencellen moeten nog hun eigen plek weer vinden...
Jij bent soms niet zo slim, he? SARCASMEquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Vooral groot praten meid
Sinds wanneer ben jij neuroloog?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gewoon tot 100 tellen en een random kind snoep geven!
Stukje Bortequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand een goed recept voor oliebollen?
http://www.ah.nl/appie/pr(...)opmans-oliebollenmixquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand een goed recept voor oliebollen?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent soms niet zo slim, he? SARCASME
Sinds ik mensen proberer te begrijpenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij neuroloog?
Jij blijkbaar ook niet, hé? Was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent soms niet zo slim, he? SARCASME
Nope, geen nood aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zelfgemaakte smaken beter. Ik ben alleen mijn recept kwijt en als ik het internet afstruin zie ik door de bomen het bos niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/pr(...)opmans-oliebollenmix
You go girl!quote:
Jij en sarcasmequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook niet, hé? Was ook sarcastisch bedoeld.
Dan ga ik de neuroloog maar eens vertellend dat ik bij jou langsga voor een 2nd opinion.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sinds ik mensen proberer te begrijpen
Ik hoor het wel wanneer je het recept hebt gevonden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfgemaakte smaken beter. Ik ben alleen mijn recept kwijt en als ik het internet afstruin zie ik door de bomen het bos niet meer.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dövecem seni. FB sürekli seni bana arkadaş olarak öneriyor. Bilmiyor işte
Komt goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ga ik de neuroloog maar eens vertellend dat ik bij jou langsga voor een 2nd opinion.
Ze zijn 50 ct per 100 gram bij Lidl!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oooh dat moest ik nog halen. Thanks for reminding!
Kom dan een keer op een Meet mag je mij één keer slaan. (Zo hard je kan, in mijn buik)quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dövecem seni. FB sürekli seni bana arkadaş olarak öneriyor. Bilmiyor işte
Wow hier zijn ze 9/10 euro per kilo. Jammer dat wij geen Lidl hebben hier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ze zijn 50 ct per 100 gram bij Lidl!
Graag!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kom dan een keer op een Meet mag je mij één keer slaan. (Zo hard je kan, in mijn buik)
Perfect..... Ga nu nog een kop koffie doen, douche, omkleden, oud papier weggooien, boodschappen doen, shit voor morgen halen en dan gaan bakken of what so ever.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw anti-social dag?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow hier zijn ze 9/10 euro per kilo. Jammer dat wij geen Lidl hebben hier.
quote:
Ze moet gewoon naar de grote stad om te winkelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]Ja, ze hebben ook geen snackbar daar.
Wij hebben er genoeg! Waar wij waren was niet mijn dorp maar een inimini dorpje dat bij mijn woonplaats hoort he!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
Ik weet niet waarvoor BIG staatquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus. Wat is je BIG-nummer?
Wow, Hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
Boodschappen heb ik net al gedaan. Zo uitgebreid schoonmaken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Perfect..... Ga nu nog een kop koffie doen, douche, omkleden, oud papier weggooien, boodschappen doen, shit voor morgen halen en dan gaan bakken of what so ever.
En een fietspomp halen. Die zijn te koop bij praxis en zo toch?
https://www.bigregister.nl//quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor BIG staat![]()
Maar Cunt_Destroyer69 moet wel voldoen.
Kom terug over 6 jaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
https://www.bigregister.nl//
Weet ik. Ik pest je maar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben er genoeg! Waar wij waren was niet mijn dorp maar een inimini dorpje dat bij mijn woonplaats hoort he!
Borte haar accentquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Weet ik. Ik pest je maar.
Ik ontmoette gisteren een lady uit jou omstreken. Ze had jouw accent. Ik herkende het gelijk. Ze was verrast dat ik gelijk wist waar ze vandaan kwam. De meeste mensen gokken altijd: Brabant, Limburg etc.
Haha leuk dat je mijn accent hebt onthouden en herkend!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Weet ik. Ik pest je maar.
Ik ontmoette gisteren een lady uit jou omstreken. Ze had jouw accent. Ik herkende het gelijk. Ze was verrast dat ik gelijk wist waar ze vandaan kwam. De meeste mensen gokken altijd: Brabant, Limburg etc.
Ken ik, love itquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Boodschappen heb ik net al gedaan. Zo uitgebreid schoonmaken.
Probeer HEMA.
Trouwens, is Being Erica geen serie voor jou?
Ik kwijl door mijn spraak gebrekigheid! Verder geen accentquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alsof jij accentloos spreekt...
Wil niet veel zeggen, KOM DAN!quote:
Ik vind het wel leuk klinken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha leuk dat je mijn accent hebt onthouden en herkend!
I knew it!quote:
Ik weet niet, heb eerste 2 seizoenen gezien en herinner mij niet veel meer.. Misschien eens downloaden weerquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
I knew it!
Heb je alle 4 de seizoenen gezien? Ik heb de hele collectie gekocht en alles opnieuw bekeken.
Dr. Tom![]()
Jij vindt Adam zeker ook leuker dan Kai?
Ik heb bij Limbo's altijd het idee dat ze iedere zin een vraag stellen...quote:
Dit klinkt net zo raar voor mij als voor jullie. Mijn accent is echt het verre van dit!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb bij Limbo's altijd het idee dat ze iedere zin een vraag stellen...
Wanneer ik Azeri's hoor praten, heb ik dat ook vaak.
3 en 4 is veel boeiender! Ik moet toegeven dat die serie mij zoveel heeft geďnspireerd. Heerlijke quotes allemaal:quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb eerste 2 seizoenen gezien en herinner mij niet veel meer.. Misschien eens downloaden weerVond het wel erg leuk altijd
OMG! BORTE! JIJ BENT MIE VERANDERD!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou weer zie!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
OMG! BORTE! JIJ BENT MIE VERANDERD!
Misschien Zuid-Limburgs ofzo? Bij ons op school lopen ook heel wat mensen rond met precies datzelfde accent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit klinkt net zo raar voor mij als voor jullie. Mijn accent is echt het verre van dit!!
Dat accent ken ik van m'n ex uit Maastricht (gelukkig sprak ze ook ABNquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
U kunt mij niks maken!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou weer zie!
Yes dit accent is echt vreemd voor ons. Eigenlijk heb ik helemaal geen sterk accent. Ik spreek een beetje zoals de mensen in Nijmegen enzo. Wel een zachte g maar geen overdreven accent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien Zuid-Limburgs ofzo? Bij ons op school lopen ook heel wat mensen rond met precies datzelfde accent.
Sylvesterrr we weten dat je altijd mr. Nice "Guy" probeert te zijn, maar dit keer. nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat accent ken ik van m'n ex uit Maastricht (gelukkig sprak ze ook ABN). Borte spreekt absoluut niet met zo'n zwaar accent.
Nee, dat ook weer niet Borte.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes dit accent is echt vreemd voor ons. Eigenlijk heb ik helemaal geen sterk accent. Ik spreek een beetje zoals de mensen in Nijmegen enzo. Wel een zachte g maar geen overdreven accent.
Borte vliegt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet Borte.
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
Een beetje tussen Venlo en Nijmegen in dan.![]()
Dat sowieso.quote:Turq bv heeft een sterker accent dan ik.
Ja, Maar, HIJ! Niet zo kinderachtig jij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
Een beetje tussen Venlo en Nijmegen in dan.Turq bv heeft een sterker accent dan ik.
Niet dat ik het weetquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je haar Red Bull gegeven dan?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerst zien horen, dan geloven.
Jij bent alles behalve zorgeloos.quote:
Oh oh oh Borte toch... als ze geen accent heeft, heeft ze het niet. Niet zo jaloers jijquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is accentloos? Dat je uit het Noorden komt betekent niet dat je accentloos bent. In onze ogen hebben jullie weer een raar accent.
Ok, Is goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerst zien horen, dan geloven.
Je bedoelt het accent van de "stoere" Marokkaanse jongeren? Damn, wat kan ik me daaraan ergeren...quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Ah liever een Limbo accent dan een allochtone straatschoffie accent ja toggg
Daar ben ik het weer met je eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Ah liever een Limbo accent dan een allochtone straatschoffie accent ja toggg
Dit moet ergens rond Roermond vandaan komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit klinkt net zo raar voor mij als voor jullie. Mijn accent is echt het verre van dit!!
Een beetje zoals in Gennep? Dat is een heel lief accent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes dit accent is echt vreemd voor ons. Eigenlijk heb ik helemaal geen sterk accent. Ik spreek een beetje zoals de mensen in Nijmegen enzo. Wel een zachte g maar geen overdreven accent.
Jawel! Jij bent mijn hemso hier ook. Ben je het accent van hier vergeten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Een beetje zoals in Gennep? Dat is een heel lief accent.
Ja maar ook genoeg Turken die zo spreken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bedoelt het accent van de "stoere" Marokkaanse jongeren? Damn, wat kan ik me daaraan ergeren...
Helaas wel... Wanneer ik hen zo hoor praten schaam ik me nogal dat ik een Turkse achtergrond heb.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar ook genoeg Turken die zo spreken.
Waarom ben je zo hardquote:
Met alle respect, maar het accent van die straatjochies is gewoon om te janken.quote:
Valt reuze mee, hij kan zeer goed mee zingen met "damar" muziek.quote:
Dat was Bilge toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Valt reuze mee, hij kan zeer goed mee zingen met "damar" muziek.
Tsja, daar valt helaas niets aan te ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Valt reuze mee, hij kan zeer goed mee zingen met "damar" muziek.
Kan ik eigenlijk wel goed gebruiken...quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ga een warme chocomel maken, wie willen er nog meer?
Nee, jij krijgt niets meer. ;-)quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk wel goed gebruiken...
Dan ga ik maar Turkse koffie drinken... Dat heb ik nog wel in huis.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt niets meer. ;-)
Nee, die heb ik stiekem gestolen, toen je aan slapen was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ga ik maar Turkse koffie drinken... Dat heb ik nog wel in huis.
Ik wil ook een Arabische oliesjeik als vriend op fb XDquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:54 schreef Unlabeled het volgende:
Over accenten gesproken... grunnings![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_wil_deurpakk_n.html
...en een miljoenTJE vragen via een fb bericht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil ook een Arabische oliesjeik als vriend op fb XD
Omdat je het zo aardig vroeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt niets meer. ;-)
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:38 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik stiekem gestolen, toen je aan slapen was.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net een reepje pure chocolade gevonden. Dus ik kan straks wel een kopje heerlijke warme chocolademelk drinken.![]()
O, da's niet best.
Özürquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel! Jij bent mijn hemso hier ook. Ben je het accent van hier vergeten?
(Grapje. Ik weet dat je hier niet bent opgegroeid.)
Geldt dat aanbod ook voor mij :p ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kom dan een keer op een Meet mag je mij één keer slaan. (Zo hard je kan, in mijn buik)
Nee, otur otturdugun yerde!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geldt dat aanbod ook voor mij :p ?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geldt dat aanbod ook voor mij :p ?
Waarom praat gij voor mij? U bent mijn vriendin niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, otur otturdugun yerde!
Geldt dat aanbod ook voor mij? Je hebt nog wat van me tegoed voor je irritante gedrag op de meet.quote:
?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, otur otturdugun yerde!
Nee. jij niet. Jij bent te sterkquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geldt dat aanbod ook voor mij? Je hebt nog wat van me tegoed voor je irritante gedrag op de meet.
? FML klopt ook nog wat ze zei.quote:
Toch ga ik je slaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee. jij niet. Jij bent te sterk
Ik kijk ook naar Turkse series, dus ik ben niet verkaasd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kijk Turkse series dus ik ben niet verkaasd!
Medcezir... Yaman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vraag Julis wel of ze jou met een pan kan slaan.
Dat zegt niksquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kijk Turkse series dus ik ben niet verkaasd!
Medcezir... Yaman!
Want jij bent beter dan die straatjochies?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas wel... Wanneer ik hen zo hoor praten schaam ik me nogal dat ik een Turkse achtergrond heb.![]()
Waarom wil je jezelf zo graag in een hoekje laten duwen?... Je bent niet Turks. Je bent hier geboren & getogen en hangt er nu eenmaal tussen in. Daar ben je Almanci en hier ben je een kut Turk.quote:
Wat heeft verkaasd daarmee te maken?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom wil je jezelf zo graag in een hoekje laten duwen?... Je bent niet Turks. Je bent hier geboren & getogen en hangt er nu eenmaal tussen in. Daar ben je Almanci en hier ben je een kut Turk.
Leven van een migrantquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom wil je jezelf zo graag in een hoekje laten duwen?... Je bent niet Turks. Je bent hier geboren & getogen en hangt er nu eenmaal tussen in. Daar ben je Almanci en hier ben je een kut Turk.
Dat snap jij niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat heeft verkaasd daarmee te maken?
[..]!
Ik erger me gewoon aan dat accent en wil er niet mee geassocieerd worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want jij bent beter dan die straatjochies?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik erger me gewoon aan dat accent en wil er niet mee geassocieerd worden.
Ja, en? Mag ik me er dan niet aan ergeren?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Niet iedereen is gezegend met dezelfde kansen.
Wel als je verkaasd bent, ga je gang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, en? Mag ik me er dan niet aan ergeren?
No offence maar dat is iets wat pretentieuze pubers en omhooggevallen vroege twintigers zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik erger me gewoon aan dat accent en wil er niet mee geassocieerd worden.
Doe ik niet. Ik weet al enkele jaren dat ik mij in een grijsgebied bevind, ergens richting wit. Ik vroeg me serieus af hoe hij daarover dachtquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent gewoon Turks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik weet al enkele jaren dat ik mij in een grijsgebied bevind, ergens richting wit. Ik vroeg me serieus af hoe hij daarover dacht
Bedankt. Nu kan ik me met een gerust hart ergeren aan die jochies.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel als je verkaasd bent, ga je gang.
Alle straattalen in het algemeen dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:07 schreef Che_ het volgende:
Wtf is straattaal-accent
Je hebt straattaal en je hebt accenten. Er bestaat niet zoiets als straattaal-accent
jij bent zeker zo'n type dat wegrent als zijn beste mattie in elkaar geslagen wordt, he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18w:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedankt. Nu kan ik me met een gerust hart ergeren aan die jochies.
Niets. Gewoon eten van gisteren he.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:07 schreef Che_ het volgende:
Wtf is straattaal-accent
Je hebt straattaal en je hebt accenten. Er bestaat niet zoiets als straattaal-accent
quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik erger mij aan allochtonen die praten als bekakte kaasjes.
Een dergelijke situatie heeft zich nog niet voorgedaan, dus ik kan daar geen goed antwoord opgeven. Wel kan ik je vertellen dat ik - met mijn huidige verstand - niet zou wegrennen in een dergelijke situatie.quote:jij bent zeker zo'n type dat wegrent als zijn beste mattie in elkaar geslagen wordt, he?
Typischquote:
Dan moet je vaker naar buiten gaan... Of vaker met de trein reizen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik ken geen enkele straatjoch dat zo spreekt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik erger mij aan allochtonen die praten als bekakte kaasjes.
Het is wellicht ietwat overdreven in dit filmpje, er zijn echter genoeg Marokkaanse en Turkse jongeren die zo praten. Daar kan ik me echt aan ergeren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
TypischHeb nog nooit iemand zo horen praten, dit is de Hollandse (in dit geval Belgische) kijk er op, die jij ook hebt.
Is dit srs?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas wel... Wanneer ik hen zo hoor praten schaam ik me nogal dat ik een Turkse achtergrond heb.![]()
deze manquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Of ga gewoon een keer naar een grote stad ofzo.
Hoe is jouw Turks?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is wellicht ietwat overdreven in dit filmpje, er zijn echter genoeg Marokkaanse en Turkse jongeren die zo praten. Daar kan ik me echt aan ergeren.
Als je me niet gelooft, loop maar een dag met me mee...Of ga gewoon een keer naar een grote stad ofzo.
En daar erger ik mij dus weer aan. Cirkeltje is rond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Slecht en met een zwaar accent.
Dat mag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En daar erger ik mij dus weer aan. Cirkeltje is rond.
Ik heb gewoon een hekel aan allochtonen die zichzelf hoger zien dan anderen. Jij hebt betere kansen gehad en anderen niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat mag.
Je cirkeltje is overigens niet rond, want ik maak jou niet belachelijk. Integendeel, ik respecteer jouw mening in deze.
Waar beweer ik dat dan? Ik geef enkel aan dat ik me eraan erger en dat ik me op zo'n moment schaam om m'n Turkse achtergrond. Ik schaam me ook om mijn Turkse achtergrond wanneer een Turk negatief in het nieuws komt vanwege criminele activiteiten. Dat mag van jou zeker ook niet, want ik heb vast betere kansen gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan allochtonen die zichzelf hoger zien dan anderen.
Dat weet ik zo net nog niet... Je weet niets over hoe en waar ik ben opgegroeid. Maar goed, ik wil daarover niet in discussie gaan - dat wordt mij iets te persoonlijk. Als jij vindt dat ik betere kansen heb gehad, prima.quote:Jij hebt betere kansen gehad en anderen niet.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat dan? Ik geef enkel aan dat ik me eraan erger en dat ik me op zo'n moment schaam om m'n Turkse achtergrond. Ik schaam me ook om mijn Turkse achtergrond wanneer een Turk negatief in het nieuws komt vanwege criminele activiteiten. Dat mag van jou zeker ook niet, want ik heb vast betere kansen gehad.
En ja, ik weet dat ook Nederlanders, Duitsers, Britten, Belgen e.d. in verband gebracht kunnen worden met criminele activiteiten. Wanneer een Nederlandse toerist zich in Turkije (of ander land) misdraagt, dan schaam ik me ook hoor, maar dan om mijn Nederlandse achtergrond...
[..]
Dat weet ik zo net nog niet... Je weet niets over hoe en waar ik ben opgegroeid. Maar goed, ik wil daarover niet in discussie gaan - dat wordt mij iets te persoonlijk. Als jij vindt dat ik betere kansen heb gehad, prima.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Dude. Ik zeg niets, bosver.... Doe je ding gap.
2e rij 1e. zo zie ik ze graag.quote:
Wat raar om je daarvoor te schamen.. je hebt een lage zelfbeeld waarschijnlijk in omgang met Hollanders.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat dan? Ik geef enkel aan dat ik me eraan erger en dat ik me op zo'n moment schaam om m'n Turkse achtergrond. Ik schaam me ook om mijn Turkse achtergrond wanneer een Turk negatief in het nieuws komt vanwege criminele activiteiten. Dat mag van jou zeker ook niet, want ik heb vast betere kansen gehad.
En ja, ik weet dat ook Nederlanders, Duitsers, Britten, Belgen e.d. in verband gebracht kunnen worden met criminele activiteiten. Wanneer een Nederlandse toerist zich in Turkije (of ander land) misdraagt, dan schaam ik me ook hoor, maar dan om mijn Nederlandse achtergrond...
[..]
Dat weet ik zo net nog niet... Je weet niets over hoe en waar ik ben opgegroeid. Maar goed, ik wil daarover niet in discussie gaan - dat wordt mij iets te persoonlijk. Als jij vindt dat ik betere kansen heb gehad, prima.
Practice what you preach.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef Unlabeled het volgende:
Ik erger me voornamelijk aan mensen (ongeacht nationaliteit of etnische achtergrond) die andermans mening niet kunnen respecteren en perse hun eigen visie moeten opdringen. Dan is het niet anders dan dat je alleen maar met je eigen soort om kunt gaan. Lijkt me beperkt leven.
Juist niet...quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat raar om je daarvoor te schamen.. je hebt een lage zelfbeeld waarschijnlijk in omgang met Hollanders.
Turken die de zeer moreel verheven Nederlandse-Turken aanzien voor die pauperige Turken uit Duitsland die biggie mang spelen met hun grote wagen terwijl zij in een pauperwijk woonachtig zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlandse net niet Turken die zichzelf beter achten dan andere Europese Turken...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken die de zeer moreel verheven Nederlandse-Turken aanzien voor die pauperige Turken uit Duitsland die biggie mang spelen met hun grote wagen terwijl zij in een pauperwijk woonachtig zijn
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken die de zeer moreel verheven Nederlandse-Turken aanzien voor die pauperige Turken uit Duitsland die biggie mang spelen met hun grote wagen terwijl zij in een pauperwijk woonachtig zijn
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Unlabeled het volgende:
Trouwens wat me opviel is dat half geblondeerde kapsels helemaal in zijn in Deutschland:
[ afbeelding ]
Hij is wel schattig.
De Belgische en Franse Turken zijn wel beetje raar, hier in Emirdag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlandse net niet Turken die zichzelf beter achten dan andere Europese Turken...
HarHarHar, klinkt verkeerd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik moet subtiel blijven anders krijg ik turkse fokkers over me heen.
Tfuh vraag eens aan Sylvie hoe raar ik benquote:
Die doen niet aan seks voor het huwelijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Met zulke ogen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Unlabeled het volgende:
Trouwens wat me opviel is dat half geblondeerde kapsels helemaal in zijn in Deutschland:
[ afbeelding ]
Niks tegen Mesut though. Hij is wel schattig.
Ik weet alles over je. Daarom vind ik je ook raar. Hoe durf je met mij te concurreren?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tfuh vraag eens aan Sylvie hoe raar ik ben
Tijdens het joggen denk ik niet veel na eigenlijk, behalve hoe mijn toekomst eruit kan zien*quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef MaidensTower het volgende:
Je foto op FB. Fazla sırıtıyordun. Aklından ne geçiyor?
Grootste grap van 't eeuw, schijnheilige imbecielen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die doen niet aan seks voor het huwelijk
Taz Taz Tazz. Met een korreltje zout nemen ofzo. Jij bent nog 100 gebakken brood te jong om met mij te concurreren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik weet alles over je. Daarom vind ik je ook raar. Hoe durf je met mij te concurreren?
trollquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh, je zou hem raken ja? Begreep hem eerst niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oh, ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij voor examens. Nadat we geslaagd zijn.
Wanneer wij bang zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij voor examens. Nadat we geslaagd zijn.
Ik dacht dat ik de raarste wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Taz Taz Tazz. Met een korreltje zout nemen ofzo. Jij bent nog 100 gebakken brood te jong om met mij te concurreren.
PWF is irritant raar en jij bent schattig raar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de raarste was
Syl, wie is raarder?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de raarste was
Syl, wie is raarder?
Je toekomst... vertelquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tijdens het joggen denk ik niet veel na eigenlijk, behalve hoe mijn toekomst eruit kan zien*
[..]
Grootste grap van 't eeuw, schijnheilige imbecielen.
Alleen omdat ze tetten heeft! HarHArHAr!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
PWF is irritant raar en jij bent schattig raar.
Heb geen tettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen omdat ze tetten heeft! HarHArHAr!
Hoe zou jij een jaar zonder internet vinden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]broodje penis is in de uitverkoop
Meestal droom ik er van om een wereld rondreis te maken enzo,quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je toekomst... vertelK weet niet wat ik mij moet voorstellen bij iemand als jij
Ik wil ook irritant raar zijn!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
PWF is irritant raar en jij bent schattig raar.
quote:
NEE! Ik dacht ik zet maar "schattig" neer om de situatie te verzachten. Straks reageren mensen met "racist!" en daar heb ik geen zin in. Ik kan me hier ook niet echt uiten aangezien er gelijk aannames worden gemaakt die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ohhh, je zou hem raken ja? Begreep hem eerst niet.
34,8% lieverd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ook niet met 38% bf?? Dem faulty genetics.![]()
Als ik maar mag gamen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe zou jij een jaar zonder internet vinden?
Een soepkom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]ik heb een nieuwe tetten groeier aangeschaft! Werkt heel goed
I will teach you at the meetquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wil ook irritant raar zijn!
Fireboy, teach me!
Dus je bent wel een racist.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
NEE! Ik dacht ik zet maar "schattig" neer om de situatie te verzachten. Straks reageren mensen met "racist!" en daar heb ik geen zin in. Ik kan me meer ook niet echt uiten aangezien er gelijk aannames worden gemaakt die nergens op gebaseerd zijn.
Ja ik ook, maar ik eindig een rondje om mijn blokquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal droom ik er van om een wereld rondreis te maken enzo,
Jij komt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
I will teach you at the meet
Ik noem hun, linker hand en rechter hand,quote:
Fuck, nee! Dat hou ik niet vol dan word ik zo'n buffel 24/7 sport schoolquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar wel geen multiplayer online. Dus ook geen LoL
Yup.quote:
Haal je de moed om mij in je maag te laten slaan uit het feit dat je naar de sportschool gaat? Jij gaat echt van een koude kermis thuiskomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Fuck, nee! Dat hou ik niet vol dan word ik zo'n buffel 24/7 sport school
Ze is gewoon lief.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen omdat ze tetten heeft! HarHArHAr!
Nee, niet doen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wil ook irritant raar zijn!
Fireboy, teach me!
Meen je dit?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haal je de moed om mij in je maag te laten slaan uit het feit dat je naar de sportschool gaat? Jij gaat echt van een koude kermis thuiskomen.
Sowiesoquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze is gewoon lief.Ze krijgt mij aan het lachen op momenten dat ik me ellendig voel.
[..]
Nee, niet doen...
Daar zou mijn bruidsstoet niet voor remmenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlandse net niet Turken die zichzelf beter achten dan andere Europese Turken...
Ik niet. Alles puur natuur.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
We veegt zijn/haar kont ook intensief af?
Goede vraag, alweer dit onderwerp, ik zie uit naar eventuele reacties!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sowieso![]()
I found a new minion.
Mijn zus vertelde mij net dat ze het liet hangen, zodat ze het later als schuurpapier voor haar nagels kan gebruiken....... Ik heb spijt.....quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede vraag, alweer dit onderwerp, ik zie uit naar eventuele reacties!
Ja! Met Spa Blauw flesjes en Page vochtige toiletpapier en wc-papierquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
Spugen of gruwlijk nat zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef xminator het volgende:
Wie was dat ook alweer die zei het altijd met water te doen? Hoe doe je dat als je ergens buiten naar de toilet gaat?
GA JIJ BUITEN NAAR HET TOILET?!?!!?!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef xminator het volgende:
Wie was dat ook alweer die zei het altijd met water te doen? Hoe doe je dat als je ergens buiten naar de toilet gaat?
Borte, volgens het dossier dat ik over haar aan het bijhouden ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef xminator het volgende:
Één wenkbrauw to rule them allquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Borte, volgens het dossier dat ik over haar aan het bijhouden ben.
Nee, hij doet het in de bosjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
GA JIJ BUITEN NAAR HET TOILET?!?!!?!
(G)ardeş yani.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij doet het in de bosjes.
Beklerim yani
Geef aan mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga mini-oreo's cheesecake bakken nu.
Oi succes. Ik ga even slapen en douchen. Rustigquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga mini-oreo's cheesecake bakken nu.
Zoals een echte allochtoon zijnde probeer ik het te vermijden maar soms moet je echt nodig (zoals op werk)..quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
GA JIJ BUITEN NAAR HET TOILET?!?!!?!
Number 1 or 2? Hadi cabuk, firin beni bekliyor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals een echte allochtoon zijnde probeer ik het te vermijden maar soms moet je echt nodig (zoals op werk)..
Staand, zittend of zwevend boven de pot, of met toiletpapier over de randen en dan zittend?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals een echte allochtoon zijnde probeer ik het te vermijden maar soms moet je echt nodig (zoals op werk)..
Haha. Zo typisch. Gedurfd wel. Je wilt toch wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die doen niet aan seks voor het huwelijk
Plassen is sowieso geen probleem voor heren met een slurf(hou jij dat acht uur lang op?)quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Number 1 or 2? Hadi cabuk, firin beni bekliyor.
Of je ontdekt het samen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Haha. Zo typisch. Gedurfd wel. Je wilt toch wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
1 rol toiletpapier met desinfectant schoonmaken vervolgens zitten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Staand, zittend of zwevend boven de pot, of met toiletpapier over de randen en dan zittend?
Ik ga liefst niet naar het toilet elders. Sws is buiten alleen plaswerk en dat met moeite. Ik heb een beetje een fobie om elders te plassen. Of in gezelschap. Niemand mag het horen ofzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Plassen is sowieso geen probleem voor heren met een slurf(hou jij dat acht uur lang op?)
Heb je het naderhand nog gevonden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Ooit was ik op visite, moest poepen en... Hey was een nat veehaal dus veel papier was nodig..
raakt het toilet verstopt
Ik had het niet over mezelf. Zonder 'quality controle' ga ik niet trouwen met een man. Goede seks is een voorwaarde.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Haha. Zo typisch. Gedurfd wel. Je wilt toch wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf. Zonder 'quality controle' ga ik niet trouwen met een man. Goede seks is een voorwaarde.
Miğdemi bulandırdın. Zıkkımlanıyordumquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
(G)ardeş yani.
Herhalde bekleriz, canin sagolsun.
Op de geur jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je het naderhand nog gevonden?
Dat weet je toch niet na 1x? Een kwestie van aftasten en aanpassen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf. Zonder 'quality controle' ga ik niet trouwen met een man. Goede seks is een voorwaarde.
Eigenlijk wel. Had best lang gewacht met seks bij mijn ex-verloofde. Seks was zeer matig. Maar ik hield al wel van hem, waardoor ik het niet kon eindigenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet na 1x? Een kwestie van aftasten en aanpassen.
Nopequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Komen meer menschen naar de meet
Ik kom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben ik niet meer dan genoegquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Seks kun je toch samen ontdekken en samen leren? Je kunt toch niet verwachten dat iemand er gelijk pro in is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Had best lang gewacht met seks bij mijn ex-verloofde. Seks was zeer matig. Maar ik hield al wel van hem, waardoor ik het niet kon eindigenHet is in twee jaar tijd niet beter geworden.
Voortaan eerderNa een maandje ofzo. Sletterig of niet. Seks is heel belangrijk voor mij
Je trapte me vorige keer, ik VLOOG.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ben ik niet meer dan genoeg
Dit keer heb ik schaatsen aanquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je trapte me vorige keer, ik VLOOG.
Dan maak je schijfjes van me.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dit keer heb ik schaatsen aan
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog eens ochtend en avond mensen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seks kun je toch samen ontdekken en samen leren? Je kunt toch niet verwachten dat iemand er gelijk pro in is?
Lekker voor tussendoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan maak je schijfjes van me.
Fazla persoonlijk olmak istemiyorum, ondan susuyorumquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog een ochtend en avond mensen.
wat is jouw stijl danquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog eens ochtend en avond mensen.
Met kip saté come onquote:
Indeed. En soms heb je van die horken die je alleen gebruiken als opblaaspop.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog eens ochtend en avond mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |