Zelfgemaakte smaken beter. Ik ben alleen mijn recept kwijt en als ik het internet afstruin zie ik door de bomen het bos niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/pr(...)opmans-oliebollenmix
You go girl!quote:
Jij en sarcasmequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook niet, hé? Was ook sarcastisch bedoeld.
Dan ga ik de neuroloog maar eens vertellend dat ik bij jou langsga voor een 2nd opinion.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sinds ik mensen proberer te begrijpen
Ik hoor het wel wanneer je het recept hebt gevonden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfgemaakte smaken beter. Ik ben alleen mijn recept kwijt en als ik het internet afstruin zie ik door de bomen het bos niet meer.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dövecem seni. FB sürekli seni bana arkadaş olarak öneriyor. Bilmiyor işte
Komt goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ga ik de neuroloog maar eens vertellend dat ik bij jou langsga voor een 2nd opinion.
Ze zijn 50 ct per 100 gram bij Lidl!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oooh dat moest ik nog halen. Thanks for reminding!
Kom dan een keer op een Meet mag je mij één keer slaan. (Zo hard je kan, in mijn buik)quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dövecem seni. FB sürekli seni bana arkadaş olarak öneriyor. Bilmiyor işte
Wow hier zijn ze 9/10 euro per kilo. Jammer dat wij geen Lidl hebben hier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ze zijn 50 ct per 100 gram bij Lidl!
Graag!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kom dan een keer op een Meet mag je mij één keer slaan. (Zo hard je kan, in mijn buik)
Perfect..... Ga nu nog een kop koffie doen, douche, omkleden, oud papier weggooien, boodschappen doen, shit voor morgen halen en dan gaan bakken of what so ever.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw anti-social dag?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow hier zijn ze 9/10 euro per kilo. Jammer dat wij geen Lidl hebben hier.
quote:
Ze moet gewoon naar de grote stad om te winkelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]Ja, ze hebben ook geen snackbar daar.
Wij hebben er genoeg! Waar wij waren was niet mijn dorp maar een inimini dorpje dat bij mijn woonplaats hoort he!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
Ik weet niet waarvoor BIG staatquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus. Wat is je BIG-nummer?
Wow, Hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
Boodschappen heb ik net al gedaan. Zo uitgebreid schoonmaken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Perfect..... Ga nu nog een kop koffie doen, douche, omkleden, oud papier weggooien, boodschappen doen, shit voor morgen halen en dan gaan bakken of what so ever.
En een fietspomp halen. Die zijn te koop bij praxis en zo toch?
https://www.bigregister.nl//quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor BIG staat![]()
Maar Cunt_Destroyer69 moet wel voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |