SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Op fotoboek meisjes voor hem hosselen ging niet zo goed
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij weeeeetttClose enough, close enoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Naja je hebt tenminste een paar lesbische volgers erbij!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja je hebt tenminste een paar lesbische volgers erbij!
Jij lijkt mij heel saaiquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij lijkt mij bent heel saai
Volgende keer op zoek naar Homo'squote:
Kuchquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niets voor jou, toch. Online relaties etc zijn voor wanhopigen.
Vooral groot praten meidquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon tot 100 tellen en een random kind snoep geven!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Sorry, ik ben vandaag totaal niet te genieten. Mijn hersencellen moeten nog hun eigen plek weer vinden...
Jij bent soms niet zo slim, he? SARCASMEquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Vooral groot praten meid
Sinds wanneer ben jij neuroloog?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gewoon tot 100 tellen en een random kind snoep geven!
Stukje Bortequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand een goed recept voor oliebollen?
http://www.ah.nl/appie/pr(...)opmans-oliebollenmixquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand een goed recept voor oliebollen?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent soms niet zo slim, he? SARCASME
Sinds ik mensen proberer te begrijpenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij neuroloog?
Jij blijkbaar ook niet, hé? Was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent soms niet zo slim, he? SARCASME
Nope, geen nood aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zelfgemaakte smaken beter. Ik ben alleen mijn recept kwijt en als ik het internet afstruin zie ik door de bomen het bos niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/pr(...)opmans-oliebollenmix
You go girl!quote:
Jij en sarcasmequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook niet, hé? Was ook sarcastisch bedoeld.
Dan ga ik de neuroloog maar eens vertellend dat ik bij jou langsga voor een 2nd opinion.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sinds ik mensen proberer te begrijpen
Ik hoor het wel wanneer je het recept hebt gevonden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfgemaakte smaken beter. Ik ben alleen mijn recept kwijt en als ik het internet afstruin zie ik door de bomen het bos niet meer.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dövecem seni. FB sürekli seni bana arkadaş olarak öneriyor. Bilmiyor işte
Komt goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ga ik de neuroloog maar eens vertellend dat ik bij jou langsga voor een 2nd opinion.
Ze zijn 50 ct per 100 gram bij Lidl!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oooh dat moest ik nog halen. Thanks for reminding!
Kom dan een keer op een Meet mag je mij één keer slaan. (Zo hard je kan, in mijn buik)quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dövecem seni. FB sürekli seni bana arkadaş olarak öneriyor. Bilmiyor işte
Wow hier zijn ze 9/10 euro per kilo. Jammer dat wij geen Lidl hebben hier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ze zijn 50 ct per 100 gram bij Lidl!
Graag!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kom dan een keer op een Meet mag je mij één keer slaan. (Zo hard je kan, in mijn buik)
Perfect..... Ga nu nog een kop koffie doen, douche, omkleden, oud papier weggooien, boodschappen doen, shit voor morgen halen en dan gaan bakken of what so ever.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw anti-social dag?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow hier zijn ze 9/10 euro per kilo. Jammer dat wij geen Lidl hebben hier.
quote:
Ze moet gewoon naar de grote stad om te winkelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]Ja, ze hebben ook geen snackbar daar.
Wij hebben er genoeg! Waar wij waren was niet mijn dorp maar een inimini dorpje dat bij mijn woonplaats hoort he!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
Ik weet niet waarvoor BIG staatquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus. Wat is je BIG-nummer?
Wow, Hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
Boodschappen heb ik net al gedaan. Zo uitgebreid schoonmaken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Perfect..... Ga nu nog een kop koffie doen, douche, omkleden, oud papier weggooien, boodschappen doen, shit voor morgen halen en dan gaan bakken of what so ever.
En een fietspomp halen. Die zijn te koop bij praxis en zo toch?
https://www.bigregister.nl//quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor BIG staat![]()
Maar Cunt_Destroyer69 moet wel voldoen.
Kom terug over 6 jaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
https://www.bigregister.nl//
Weet ik. Ik pest je maar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben er genoeg! Waar wij waren was niet mijn dorp maar een inimini dorpje dat bij mijn woonplaats hoort he!
Borte haar accentquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Weet ik. Ik pest je maar.
Ik ontmoette gisteren een lady uit jou omstreken. Ze had jouw accent. Ik herkende het gelijk. Ze was verrast dat ik gelijk wist waar ze vandaan kwam. De meeste mensen gokken altijd: Brabant, Limburg etc.
Haha leuk dat je mijn accent hebt onthouden en herkend!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Weet ik. Ik pest je maar.
Ik ontmoette gisteren een lady uit jou omstreken. Ze had jouw accent. Ik herkende het gelijk. Ze was verrast dat ik gelijk wist waar ze vandaan kwam. De meeste mensen gokken altijd: Brabant, Limburg etc.
Ken ik, love itquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Boodschappen heb ik net al gedaan. Zo uitgebreid schoonmaken.
Probeer HEMA.
Trouwens, is Being Erica geen serie voor jou?
Ik kwijl door mijn spraak gebrekigheid! Verder geen accentquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alsof jij accentloos spreekt...
Wil niet veel zeggen, KOM DAN!quote:
Ik vind het wel leuk klinken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha leuk dat je mijn accent hebt onthouden en herkend!
I knew it!quote:
Ik weet niet, heb eerste 2 seizoenen gezien en herinner mij niet veel meer.. Misschien eens downloaden weerquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
I knew it!
Heb je alle 4 de seizoenen gezien? Ik heb de hele collectie gekocht en alles opnieuw bekeken.
Dr. Tom![]()
Jij vindt Adam zeker ook leuker dan Kai?
Ik heb bij Limbo's altijd het idee dat ze iedere zin een vraag stellen...quote:
Dit klinkt net zo raar voor mij als voor jullie. Mijn accent is echt het verre van dit!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb bij Limbo's altijd het idee dat ze iedere zin een vraag stellen...
Wanneer ik Azeri's hoor praten, heb ik dat ook vaak.
3 en 4 is veel boeiender! Ik moet toegeven dat die serie mij zoveel heeft geïnspireerd. Heerlijke quotes allemaal:quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb eerste 2 seizoenen gezien en herinner mij niet veel meer.. Misschien eens downloaden weerVond het wel erg leuk altijd
OMG! BORTE! JIJ BENT MIE VERANDERD!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou weer zie!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
OMG! BORTE! JIJ BENT MIE VERANDERD!
Misschien Zuid-Limburgs ofzo? Bij ons op school lopen ook heel wat mensen rond met precies datzelfde accent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit klinkt net zo raar voor mij als voor jullie. Mijn accent is echt het verre van dit!!
Dat accent ken ik van m'n ex uit Maastricht (gelukkig sprak ze ook ABNquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
U kunt mij niks maken!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou weer zie!
Yes dit accent is echt vreemd voor ons. Eigenlijk heb ik helemaal geen sterk accent. Ik spreek een beetje zoals de mensen in Nijmegen enzo. Wel een zachte g maar geen overdreven accent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien Zuid-Limburgs ofzo? Bij ons op school lopen ook heel wat mensen rond met precies datzelfde accent.
Sylvesterrr we weten dat je altijd mr. Nice "Guy" probeert te zijn, maar dit keer. nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat accent ken ik van m'n ex uit Maastricht (gelukkig sprak ze ook ABN). Borte spreekt absoluut niet met zo'n zwaar accent.
Nee, dat ook weer niet Borte.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes dit accent is echt vreemd voor ons. Eigenlijk heb ik helemaal geen sterk accent. Ik spreek een beetje zoals de mensen in Nijmegen enzo. Wel een zachte g maar geen overdreven accent.
Borte vliegt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet Borte.
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
Een beetje tussen Venlo en Nijmegen in dan.![]()
Dat sowieso.quote:Turq bv heeft een sterker accent dan ik.
Ja, Maar, HIJ! Niet zo kinderachtig jij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
Een beetje tussen Venlo en Nijmegen in dan.Turq bv heeft een sterker accent dan ik.
Niet dat ik het weetquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je haar Red Bull gegeven dan?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerst zien horen, dan geloven.
Jij bent alles behalve zorgeloos.quote:
Oh oh oh Borte toch... als ze geen accent heeft, heeft ze het niet. Niet zo jaloers jijquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is accentloos? Dat je uit het Noorden komt betekent niet dat je accentloos bent. In onze ogen hebben jullie weer een raar accent.
Ok, Is goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerst zien horen, dan geloven.
Je bedoelt het accent van de "stoere" Marokkaanse jongeren? Damn, wat kan ik me daaraan ergeren...quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Ah liever een Limbo accent dan een allochtone straatschoffie accent ja toggg
Daar ben ik het weer met je eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Ah liever een Limbo accent dan een allochtone straatschoffie accent ja toggg
Dit moet ergens rond Roermond vandaan komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit klinkt net zo raar voor mij als voor jullie. Mijn accent is echt het verre van dit!!
Een beetje zoals in Gennep? Dat is een heel lief accent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes dit accent is echt vreemd voor ons. Eigenlijk heb ik helemaal geen sterk accent. Ik spreek een beetje zoals de mensen in Nijmegen enzo. Wel een zachte g maar geen overdreven accent.
Jawel! Jij bent mijn hemso hier ook. Ben je het accent van hier vergeten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Een beetje zoals in Gennep? Dat is een heel lief accent.
Ja maar ook genoeg Turken die zo spreken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bedoelt het accent van de "stoere" Marokkaanse jongeren? Damn, wat kan ik me daaraan ergeren...
Helaas wel... Wanneer ik hen zo hoor praten schaam ik me nogal dat ik een Turkse achtergrond heb.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar ook genoeg Turken die zo spreken.
Waarom ben je zo hardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |