1,5 geldt ook voor sporters. 0,8 voor normale mensenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe niet aan KT. Ik eet voldoende eiwitten zag ik. Alleen mijn vet is iets te hoog, maar dat komt denk omdat ik soms iets te vaak olie gebruik bij het maken van eten.
Nee, manken olacamquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Toe maar hoor..... Maar jij bent toch niet zo dik?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
Sylvesterrr zou voor het eerst gaan KT'en. Zou hij zijn verongelukt?
Jullie gebeden zijn gehoord...quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan kan je echt niet met geld omgaan, duh
Dat dus... Ik betaal ¤ 900 per maand aan huur (excl. g/w/l), en kom ook niet makkelijk rond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn huur alleen al is 800 euro. Moet ik srs hier alles pennen
Ik ga niet schaatsen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 03:08 schreef zarGon het volgende:
We hebben net op TinyChat een beetje zitten praten en hebben het volgende besloten:
[info]Turken op FOK!-meet op vrijdag 27 december 15.30 uur in Rotterdam
We hebben de opties bekeken en het leek ons leuk om te schaatsen. Na het schaatsen zullen we natuurlijk ook ergens wat gaan eten, dit willen we doen bij Meram.
Schaatsen:
We spreken af bij Schaatsbaan Rotterdam. Entreeprijs schaatsen: 3,50 euro.
Adres:
Toepad 95
3063 NJ Rotterdam
Eten
Meram heeft twee vestigingen in Rotterdam, we zijn er nog niet uit waar we gaan eten.
- Rotterdam West
- Rotterdam Zuid
Bij Meram kunnen we naast eten ook loungen (waterpijp ook mogelijk).
Interesse?
Laat het weten als je interesse hebt!
[/info]
[success]Komers
Julis
PlayingWithFire
xminator
zarGon
Misschieners
ACT-F
[/success]
[info]
Spoordeelwinkel.nl:
Op deze website zijn er acties te vinden waarmee je goedkoper kunt reizen. http://www.spoordeelwinkel.nl/.
Dagje Rotterdam: http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/rotterdam. 20 euro!
[/info]
Nooit geskate, en een maand of twee geleden heb ik na 14 jaar weer een poging gedaan om te schaatsen. Nee, niks voor mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:56 schreef Bortecinem het volgende:
Schaatsen is easy joh. Iedereen die kan skaten kan ook schaatsen.
Zullen wij dan maar naar de bios gaan? Laten we die FOK!ers lekker uitbarsten, tszz!quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nooit geskate, en een maand of twee geleden heb ik na 14 jaar weer een poging gedaan om te schaatsen. Nee, niks voor mij.
En na gisteravond kan ik voorlopig geen dingen doen waarbij er een kans is dat ik op m'n bek ga.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:03 schreef Bortecinem het volgende:
Dan drinken jullie warme choco langs de zijlijn.
Dat of de warme choco, maakt mij niet veel uit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar naar de bios gaan? Laten we die FOK!ers lekker uitbarsten, tszz!
Geef je maar op Arca. ;-)quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:05 schreef Arcadia het volgende:
De eerste Nederlandstalige datingsite voor Turken:
http://www.asikiss.com/
Nederlandstalig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:05 schreef Arcadia het volgende:
De eerste Nederlandstalige datingsite voor Turken:
http://www.asikiss.com/
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nederlandstalig?
[ link | afbeelding ]
Sylvia, geldt ook voor jou. " Opgeven datingssite"quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nederlandstalig?
[ link | afbeelding ]
Binnenkort begin ik weer met lessen, Levo kan ook schaatsen dus... Gewoon doorzettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nooit geskate, en een maand of twee geleden heb ik na 14 jaar weer een poging gedaan om te schaatsen. Nee, niks voor mij.
En na gisteravond kan ik voorlopig geen dingen doen waarbij er een kans is dat ik op m'n bek ga.
Ik heb ook nog nooit geskate, waardoor ik het meer wil doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Strak aan de coke! Genieten van duman en zijn geile liedjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein. Doordeweeks kan ik sowieso niet maar zit dan toevallig in Amsterdam. Concert Duman.
Op fotoboek meisjes voor hem hosselen ging niet zo goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Sylvia, geldt ook voor jou. " Opgeven datingssite"
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef xminator het volgende:
Niemand kan schaatsen, dat maakt het toch juist leuk
Jij weeeeetttquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Strak aan de coke! Genieten van duman en zijn geile liedjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |