If you know what I meanquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Is gezond, word je hard van.
Nog in hun zolderkamerquote:
Goedzo! Wees braaf jijquote:
Wat jij wilt, schatquote:
Maar jij hebt mij *BOOM* *BOOM* gedaan, nu jij boeten.quote:
Boom boom* rechtstreeks tegen je hoofd aan, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij *BOOM* *BOOM* gedaan, nu jij boeten.
Volgens mij. jij niet snappen, wat jij zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Boom boom* rechtstreeks tegen je hoofd aan, ja.
Laat me raden, koolhydraten arm?quote:
Groenten, magere vleeswaren zoals kip, runderrookvlees en ossenworst.quote:
Oh, dat is best veel.... Ik heb gisteren 1900 kcl gegeten en zat echt propperdepropvol.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Groenten, magere vleeswaren zoals kip, runderrookvlees en ossenworst.
Vanaf vandaag 1.800 kcal per dag (100 gr eiwitten, 200 gram koolhydr en 75 gram vetten). Dat is een halve tot kg pure lichaamsvet verlies per week
Toe maar hoor..... Maar jij bent toch niet zo dik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Groenten, magere vleeswaren zoals kip, runderrookvlees en ossenworst.
Vanaf vandaag 1.800 kcal per dag (100 gr eiwitten, 200 gram koolhydr en 75 gram vetten). Dat is een halve tot kg pure lichaamsvet verlies per week
Hangt van je lengte en gewicht af, kleine manneke van mequote:Op zaterdag 14 december 2013 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, dat is best veel.... Ik heb gisteren 1900 kcl gegeten en zat echt propperdepropvol.![]()
.
Ja, weinig eten heeft geen zin. Let wel op de eiwitten als je sport. Anders train je voor niks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, dat is best veel.... Ik heb gisteren 1900 kcl gegeten en zat echt propperdepropvol.![]()
.
Ik doe niet aan KT. Ik eet voldoende eiwitten zag ik. Alleen mijn vet is iets te hoog, maar dat komt denk omdat ik soms iets te vaak olie gebruik bij het maken van eten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, weinig eten heeft geen zin. Let wel op de eiwitten als je sport. Anders train je voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |