Ga ik doen! Ik beloof niets omdat ik in december nogal een drukke agenda hebquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:54 schreef xminator het volgende:
Zet 27 december maar alvast in jullie agenda.
Hoe lang moet ik nog stilwezen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:46 schreef xminator het volgende:
Even paar minuten stilte, belangrijk bericht volgt snel.
.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kizim, önce bi büyü, okulunu bitir.Wat moet je meteen met een man?
Neyse, slaap lekker.
Zie poppetje ^quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
NEEE! we moeten nog trouwen!
Nasty girlquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
.
Heb me school af afgemaakt![]()
Wat ik met een man moet, veel
En zodat jij mijn quoten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zodat jij je dat kan afvragen.
looolquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hayirdir beeeee of zijn dit je wc struggles?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 03:08 schreef zarGon het volgende:
We hebben net op TinyChat een beetje zitten praten en hebben het volgende besloten:
[info]Turken op FOK!-meet op vrijdag 27 december 15.30 uur in Rotterdam
We hebben de opties bekeken en het leek ons leuk om te schaatsen. Na het schaatsen zullen we natuurlijk ook ergens wat gaan eten, dit willen we doen bij Meram.
Schaatsen:
We spreken af bij Schaatsbaan Rotterdam. Entreeprijs schaatsen: 3,50 euro.
Adres:
Toepad 95
3063 NJ Rotterdam
Eten
Meram heeft twee vestigingen in Rotterdam, we zijn er nog niet uit waar we gaan eten.
- Rotterdam West
- Rotterdam Zuid
Bij Meram kunnen we naast eten ook loungen (waterpijp ook mogelijk).
Interesse?
Laat het weten als je interesse hebt!
[/info]
[success]Komers
Julis
PlayingWithFire
xminator
zarGon
Misschieners
ACT-F
[/success]
[info]
Spoordeelwinkel.nl:
Op deze website zijn er acties te vinden waarmee je goedkoper kunt reizen. http://www.spoordeelwinkel.nl/.
Dagje Rotterdam: http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/rotterdam. 20 euro!
[/info]
HarHarHar, jij doet mij veel pijn.quote:
Kan niet wachten om Turq an Xmini samen te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Is gezond, word je hard van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
HarHarHar, jij doet mij veel pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |