186 cm sowiesoquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga binnenkort weer kappen, want ik zit er nu te vaak op en heb wel wat beters te doen. Tentamens leren etc.
[..]
Daar hebben we jou toch voor
hahahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Yapma şunu. Seni arada Face de görüyorum. Şapşal
Reden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hij zou een paar dagen niet komen op fok zei die.
Not even closequote:
Dayaklıksınquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hahaha! Je weet hoe ik hem photoshop
![]()
![]()
![]()
Ik sou met syl trouwen als ik jou wasquote:
een kelin beetjequote:
Sowiesoquote:
Droom zequote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ga naar droomland mensen, wie weet heb ik ijn droomman in mijn dromen gevonden.
Optum sizleri canixxler. Byyy x
NEEE! we moeten nog trouwen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ga naar droomland mensen, wie weet heb ik ijn droomman in mijn dromen gevonden.
Kizim, önce bi büyü, okulunu bitir.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 14 december 2013 01:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik sou met syl trouwen als ik jou was
Jij sou je broer toch ook niet trouwen, of wel?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik sou met syl trouwen als ik jou was
Wel als hij syl was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij sou je broer toch ook niet trouwen, of wel?
Kastanjes zijn niet zo onschuldig als je zou willen denken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:23 schreef Stimorol- het volgende:
Maidens, Kastanjes zijn wel gezond toch? Heb er reeds 13 op en ik kan niet stoppen.
Is dit zo'n antwoord om te verhullen dat je het het niet weetquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Kastanjes zijn niet zo onschuldig als je zou willen denken.
Leg eens uit? Ik lees juist dat ze behoorlijk gezond zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Kastanjes zijn niet zo onschuldig als je zou willen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |