186 cm sowiesoquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga binnenkort weer kappen, want ik zit er nu te vaak op en heb wel wat beters te doen. Tentamens leren etc.
[..]
Daar hebben we jou toch voor
hahahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Yapma şunu. Seni arada Face de görüyorum. Şapşal
Reden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hij zou een paar dagen niet komen op fok zei die.
Not even closequote:
Dayaklıksınquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hahaha! Je weet hoe ik hem photoshop
![]()
![]()
![]()
Ik sou met syl trouwen als ik jou wasquote:
een kelin beetjequote:
Sowiesoquote:
Droom zequote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ga naar droomland mensen, wie weet heb ik ijn droomman in mijn dromen gevonden.
Optum sizleri canixxler. Byyy x
NEEE! we moeten nog trouwen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ga naar droomland mensen, wie weet heb ik ijn droomman in mijn dromen gevonden.
Kizim, önce bi büyü, okulunu bitir.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 14 december 2013 01:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik sou met syl trouwen als ik jou was
Jij sou je broer toch ook niet trouwen, of wel?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik sou met syl trouwen als ik jou was
Wel als hij syl was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij sou je broer toch ook niet trouwen, of wel?
Kastanjes zijn niet zo onschuldig als je zou willen denken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:23 schreef Stimorol- het volgende:
Maidens, Kastanjes zijn wel gezond toch? Heb er reeds 13 op en ik kan niet stoppen.
Is dit zo'n antwoord om te verhullen dat je het het niet weetquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Kastanjes zijn niet zo onschuldig als je zou willen denken.
Leg eens uit? Ik lees juist dat ze behoorlijk gezond zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Kastanjes zijn niet zo onschuldig als je zou willen denken.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Unlabeled het volgende:
Hallo de zus van playingwithfire die kennelijk ook op dit forum zit. Ik zie nu dat uw broertje een dm heeft gestuurd met al zijn gegevens. Just so you know.
sterf humuquote:
Ik zoek gewoon andere dingen in een man. Een man die met mijn temperament om kan gaan. Syl kan mij niet aanquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij sou je broer toch ook niet trouwen
* Persoonlijkheden teltquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon andere dingen in een man. Een man die met mijn temperament om kan gaan. Syl kan mij niet aanOok als een goede vriendin soms niet. Niet omdat hij incapabel is ofzo, maar ik kan heel naar zijn: een bom zonder timer waar de volgende dingen uit kunnen komen: eigenwijs, hardnekkig, agressief, dominant, opstandig, geïrriteerd, bazig, arrogant, onzeker, emotioneel, labiel, ongeduldig, impulsief, manisch, euforisch, romantisch, sarcastisch, cynisch.
Ne zaman ne olacağım belli değil. Dengesizim
Ipv iemand te zoeken die hier tegen kan (niemand....), waarom probeer je dit niet iets te verminderen, zodat het voor jou zelf ook prettig blijft?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon andere dingen in een man. Een man die met mijn temperament om kan gaan. Syl kan mij niet aanOok als een goede vriendin soms niet. Niet omdat hij incapabel is ofzo, maar ik kan heel naar zijn: een bom zonder timer waar de volgende dingen uit kunnen komen: eigenwijs, hardnekkig, agressief, dominant, opstandig, geïrriteerd, bazig, arrogant, onzeker, emotioneel, labiel, ongeduldig, impulsief, manisch, euforisch, romantisch, sarcastisch, cynisch.
Omdat je gewoon bent wie je bent? Als je je anders voor gaat doen val je toch door de mand.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ipv iemand te zoeken die hier tegen kan (niemand....), waarom probeer je dit niet iets te verminderen, zodat het voor jou zelf ook prettig blijft?
Je leest niet goed. Dit gaat niet om anders voor doen. Dit gaat om bepaalde zaken aanpakken, want geen enkel geestelijk gezond mens vertoont deze kenmerkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat je gewoon bent wie je bent? Als je je anders voor gaat doen val je toch door de mand.
Ik betwijfel of dit met geestelijk ongezond zijn te maken heeft. Sommige mensen hebben een veelzijdig karakter. Daar moet je mee om kunnen gaan. Wat zou je willen aanpakken dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Dit gaat niet om anders voor doen. Dit gaat om bepaalde zaken aanpakken, want geen enkel geestelijk gezond mens vertoont deze kenmerken![]()
Je bent niet zoals je bent, dat is afhankelijk van vele dingetjes lijkt mij.
Ik ervaar die emoties door een flow wat betreft wat ik wil in het leven en het besef van de kracht om dat te realiseren. Ik ben er veel te laat achter gekomen wat mijn drijfveren zijn. Daarom is het met mijn ex stukgelopen. Ik werd een ander persoon. Niet meer de aanhankelijke onzekere persoon die huisje boompje beestje wil. Wil nog veel meer voordat ik daar uberhaupt aan wil beginnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ipv iemand te zoeken die hier tegen kan (niemand....), waarom probeer je dit niet iets te verminderen, zodat het voor jou zelf ook prettig blijft?
Ik had ooit ook last van wat zij zegt hierboven. Ik weet niet of zij daar gelukkig mee is, maar ik was dat niet. Hoe stabieler ik werd, des te minder die buien/veranderingen in mijn gedrag plaatsvonden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dit met geestelijk ongezond zijn te maken heeft. Sommige mensen hebben een veelzijdig karakter. Daar moet je mee om kunnen gaan. Wat zou je willen aanpakken dan?
Hoe kun jij die emoties verbinden met zo'n flow dan? Ik zie daar geen verband in.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ervaar die emoties door een flow wat betreft wat ik wil in het leven en het besef van de kracht om dat te realiseren. Ik ben er veel te laat achter gekomen wat mijn drijfveren zijn. Daarom is het met mijn ex stukgelopen. Ik werd een ander persoon. Niet meer de aanhankelijke onzekere persoon die huisje boompje beestje wil. Wil nog veel meer voordat ik daar uberhaupt aan wil beginnen.
In deze fase hoor ik ook geen relatie te krijgen. Alleen soms kriebelt het en mis ik de liefde etc. Dan val ik even terug. Daarna ga ik weer verder.
Wil niet wijs doen, maar dat hebben wij allemaal? En hoezo kan een huisarts zo'n diagnose stellen..quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:47 schreef MaidensTower het volgende:
Volgens mijn huisarts komt dit alles door mijn opvoeding waarin ik mij niet heb kunnen ontplooien. Heb geen stoornis of iets. Heb inmiddels wel drie huisartsen gesproken (ivm verhuizing drie). Ze zeggen allemaal hetzelfde: late adolecentie en cultuurproblematiek.
Ben je er wel achter, of moet je je niet gewoon verder ontplooien? Werd je niet gewoon meer jezelf, lees zelfstandiger?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:45 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben er veel te laat achter gekomen wat mijn drijfveren zijn.
Ik werd een ander persoon.
Het lijkt erop dat je hier geen verandering in wil brengen. Een hoop karaktertrekken die je opnoemt zijn wij allemaal ook wel in meer of mindere mate onderhevig aan, maar ik ben van mening dat je met gezonde zelfdisciplinering en studie (naar goede voorbeelden) toch een eind kan komen. Oppervlakkige series en uitgekauwd quotes zijn wat dat betreft geen goede voorbeelden, waar ik helaas heel veel Turkse meisjes voor zie vallen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Sommige mensen doen zichzelf vaak ook geloven dat ze een veelzijdig karakter hebben, maar zijn in feite vrij oppervlakkig en voorspelbaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dit met geestelijk ongezond zijn te maken heeft. Sommige mensen hebben een veelzijdig karakter. Daar moet je mee om kunnen gaan. Wat zou je willen aanpakken dan?
Dat soort mensen heb je ook. Of dat bij haar ook het geval is, is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sommige mensen doen zichzelf vaak ook geloven dat ze een veelzijdig karakter hebben, maar zijn in feite vrij oppervlakkig en voorspelbaar.
Groot punt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sommige mensen doen zichzelf vaak ook geloven dat ze een veelzijdig karakter hebben, maar zijn in feite vrij oppervlakkig en voorspelbaar.
Begin eens met de goede man uit te zoeken.. Problemen zijn normaal in een relatie, maar als je bij voorbaat weet dat iemand niet verder is dan een onenightshit, waarom dan nog afspreken? Je bent toch wel beter waard dan dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:53 schreef MaidensTower het volgende:
Nou op mijn 25e zag ik het licht. Daar kwam gewoon veel emoties bij vrij. Gelukkig is dat veel minder nu ik iig een opleiding doe waar ik het naar mijn zin heb, vrienden heb die bij mij passen, sporten deed ik altijd al, maar ik daag mezelf er meer in uit. Qua communicatieve vaardigheden ben ik assertiever.
Een grote ontwikkeling op dit moment is het praten met Turken zonder mezelf anders voor te doen. Jullie gaven mij de doorslag. Ik voel zoveel rust wat betreft mijn ID
Maar terugkomend op een man: het is niet verstandig om aan iets te beginnen nu ik 'vurig' ben. Ik ga mezelf geen rare regels meer opleggen en kansen uitsluiten, maar ik dwing mezelf wel om nuchter te blijven.
Niet zoeken, maar eerder op je af laten komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
Begin eens met de goede man uit te zoeken.
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet zoeken, maar eerder op je af laten komen.
Ik heb een richtlijn. Laten we het daarop houdenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ben je er wel achter, of moet je je niet gewoon verder ontplooien? Werd je niet gewoon meer jezelf, lees zelfstandiger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |