BITCOINS SWA! Ik had er 30.quote:
dude! te vroeg verkocht?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
BITCOINS SWA! Ik had er 30.![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig! +Oquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat word niks tussen ons
veel te vroeg verbruikt! heuheuehueheueheuquote:
Maar ik ben liefquote:
Weet ik. Mijn beide nichten zitten met hoge schulden ivm scheidingen. Ik klaag ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Geloof mij.
loserrrrquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
veel te vroeg verbruikt! heuheuehueheueheu
>:D Julis ze liegt!quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Unlabeled het volgende:
Hallo de zus van playingwithfire die kennelijk ook op dit forum zit. Ik zie nu dat uw broertje een dm heeft gestuurd met al zijn gegevens. Just so you know.
Wie is zijn zus?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Unlabeled het volgende:
Hallo de zus van playingwithfire die kennelijk ook op dit forum zit. Ik zie nu dat uw broertje een dm heeft gestuurd met al zijn gegevens. Just so you know.
quote:
zarGonquote:
Nee eigk nog geen idee... Ipv na te dneken zit ik op fok...quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
Stimo, weet je al wat je zondag gaat maken schat?
Old habits die hard.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee eigk nog geen idee... Ipv na te dneken zit ik op fok...
Maak een dwergquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee eigk nog geen idee... Ipv na te dneken zit ik op fok...
zarGon <- Hij is gay.quote:
Ga binnenkort weer kappen, want ik zit er nu te vaak op en heb wel wat beters te doen. Tentamens leren etc.quote:
Daar hebben we jou toch voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |