Ik maak mezelf niets wijs. Ik ben me hier bewust van, maar dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met deze handelswijze. Als een recruiter zo simpel is om zijn voorkeur te baseren op mijn uitgaansleven en op mijn aanwezigheid op internet, dan so be it.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Maak dat jezelf maar wijs, zelf zit ik ook in de recruitment (higher segment) dus ik weet hoe die recruiters werken. Je krijgt zoveel applicanten, maak dan maar eens een selectie op basis van een motivatiebrief. Je hebt de tijd en het geld niet om iedere persoon uit te nodigen voor een gesprek om dan vast te stellen hoe iemand is.
1000 euro stufi? Hoe dat? Ik krijg maar 260.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
1000 stufi voor rondkomen en die verwachte 600 voor sparen (500) en leuke dingen doen/kopen (100)
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik weet....
Trouwen!!
Maak gewoon een notarieel samenlevingscontract met elkaar and DONE!
Wou 't net vragen! Teach me masterquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
1000 euro stufi? Hoe dat? Ik krijg maar 260.
ayagini yorganina gore uzatacanquote:
Je mag het ook op facebook plaatsenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn huur alleen al is 800 euro. Moet ik srs hier alles pennen
Gewoon alle persoonlijkheden inschrijven voor stufi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wou 't net vragen! Teach me master!
trouwen klinkt leuker dan een notarieel samenlevingscontractquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik weet....
Trouwen!!
Maak gewoon een notarieel samenlevingscontract met elkaar and DONE!
Ne yorgani usak! Kredi cardi var yahu!quote:
Dat had ik eerder bij een sluwe Turk gedaan. Niet bij een gouden jongen zoals hij. Hij leek qua karakter op Sylvesterrr. Jullie weten wel ongeveer hoe hij isquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:02 schreef expans het volgende:
[..]
Nisanlin was NL'er toch? Je moest gewoon op z'n Nederlands zoveel mogelijk eruit halen
Totdat je de kosten zietquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
trouwen klinkt leuker dan een notarieel samenlevingscontract
Tsjah, leef je eens in hun situatie...quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
en me hier bewust van, maar dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met deze handelswijze. Als een recruiter zo simpel is om zijn voorkeur te baseren op mijn uitgaansleven en op mijn aanwezigheid op internet, dan so be it.
Oh neequote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat had ik eerder bij een sluwe Turk gedaan. Niet bij een gouden jongen zoals hij. Hij leek qua karakter op Sylvesterrr. Jullie weten wel ongeveer hoe hij is
jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ne yorgani usak! Kredi cardi var yahu!
Jah?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn huur alleen al is 800 euro. Moet ik srs hier alles pennen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon alle persoonlijkheden inschrijven voor stufi.
Alsof je een joint venture aangaat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat word niks tussen onsquote:
Kendine gel! Wat zeg jij!quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alsof je een joint venture aangaat.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alsof je een joint venture aangaat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |