Precies.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet zoeken, maar eerder op je af laten komen.
Sifre ne lan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
http://tinychat.com/turkenopfok
ik dm welquote:
Nee, het is een fase bij mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat soort mensen heb je ook. Of dat bij haar ook het geval is, is nog maar de vraag.
Gelijk heb je. Daarom kapte ik dat laatste ook af. Het kon eigenlijk nog sneller, maar ik werd een beetje blij toen ik eindelijk weer een Turk datete. Was veel te lang geleden. Het was meer het idee van een Turkse toekomstige. Werd er warm van. Uiteraard had dit niks met hem te maken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Begin eens met de goede man uit te zoeken.. Problemen zijn normaal in een relatie, maar als je bij voorbaat weet dat iemand niet verder is dan een onenightshit, waarom dan nog afspreken? Je bent toch wel beter waard dan dat?![]()
Ik snap dat je een gevoelsmens bent en dat je onvoorspelbaar bent, been there done that. Kun je tot op zekere hoogte afleren.
Ik snap je.. Maar dat gevoel moet je niet voeden met randdebielen. Je kunt ook zoeken naar niet-Turken die je dat gevoel kunnen geven. Ze bestaan echt hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Daarom kapte ik dat laatste ook af. Het kon eigenlijk nog sneller, maar ik werd een beetje blij toen ik eindelijk weer een Turk datete. Was veel te lang geleden. Het was meer het idee van een Turkse toekomstige. Werd er warm van. Uiteraard had dit niks met hem te maken.
Eens. Maar ik wil geen niet-Turk. Die date was misschien 95% een fantasie, maar het idee was prachtig. Kibbeling eten op Scheveningen, vogels voeren. Broodje tandoori eten aan een meer.. Turks praten. Turks geinen. Het idee. Dat miste ik bij mijn ex. Anders was ik wel getrouwd. Vind het zelf ook niks, dat rondslettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap je.. Maar dat gevoel moet je niet voeden met randdebielen. Je kunt ook zoeken naar niet-Turken die je dat gevoel kunnen geven. Ze bestaan echt hoor
Hoewel ook noodzakelijk en mooi, zijn het allemaal uiterlijke zaken die je opnoemt, i.t.t. persoonlijke/innerlijke ontwikkeling, waaronder het opkrikken van je eigenwaarde. Zoals Stimorol- al zei, is het zonde om met iemand te gaan daten waarvan je bij voorbaat al mag weten dat je beter waard bent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ben de afgelopen dagen ook alleen maar bezig geweest met trainen, school en outfit zoeken voor mijn werk. Wat is gelukt overigensSting had hele mooie blousjes met taille. 12,50... -50%
En mooie enkellaarsjes met hakken
outfit is compleet.
Same. Ben al twee weken anti-social. Vandaar die behoefte ook om een fok account aan te maken. In de kerstvakantie volop chillen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:22 schreef MaidensTower het volgende:
Hoe ziet jullie weekend eruit?
Ik ga twee dagen anti-social zijn en wat huishouden en huiswerk fixen. Ook trainen uiteraard.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Welterusten trouwens. Laat geworden, zie ik zojuist.
Ik vind het fijn om hier te praten over dingen die mensen in mijn huidige omgeving niet snappen. Soms hoop ik wat Turken te ontmoeten op school, maar lukt het niet op een manier. Ik word misselijk van straattaal toepassende Turkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Same. Ben al twee weken anti-social. Vandaar die behoefte ook om een fok account aan te maken. In de kerstvakantie volop chillen.
Ik ga mijn fiets ophalen. Is het een aanrader gelijk 10 km te fietsen of zal ik sterven? Weet niet of ik bus kan fixen ervoor nmlquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:22 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga twee dagen anti-social zijn en wat huishouden en huiswerk fixen. Ook trainen uiteraard.
Doel je op het woord "chillen"? Als ik jou was zou ik niet zo beoordelen, gezien het feit dat jouw leven niet bepaald over rozengeur en maneschijn gaat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:36 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om hier te praten over dingen die mensen in mijn huidige omgeving niet snappen. Soms hoop ik wat Turken te ontmoeten op school, maar lukt het niet op een manier. Ik word misselijk van straattaal toepassende Turken
Dat is goed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb een richtlijn. Laten we het daarop houden![]()
Uitgaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:22 schreef MaidensTower het volgende:
Hayirdir beeeee of zijn dit je wc struggles?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:46 schreef xminator het volgende:
Even paar minuten stilte, belangrijk bericht volgt snel.
Je blijft te lang hangen op sommige dingen... Eventjes geduldquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hayirdir beeeee of zijn dit je wc struggles?
gwn lkkr chillings zetten togquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Doel je op het woord "chillen"? Als ik jou was zou ik niet zo beoordelen, gezien het feit dat jouw leven niet bepaald over rozengeur en maneschijn gaat.
True that. Bir daha soylemem.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Je blijft te lang hangen op sommige dingen... Eventjes geduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |