Taz Taz Tazz. Met een korreltje zout nemen ofzo. Jij bent nog 100 gebakken brood te jong om met mij te concurreren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik weet alles over je. Daarom vind ik je ook raar. Hoe durf je met mij te concurreren?
trollquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Unlabeled het volgende:
Trouwens wat me opviel is dat half geblondeerde kapsels helemaal in zijn in Deutschland:
[ afbeelding ]
Niks tegen Mesut though. Hij is wel schattig.
Ohhh, je zou hem raken ja? Begreep hem eerst niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik moet subtiel blijven anders krijg ik turkse fokkers over me heen.
Oh, ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij voor examens. Nadat we geslaagd zijn.
Wanneer wij bang zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij voor examens. Nadat we geslaagd zijn.
Ik dacht dat ik de raarste wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Taz Taz Tazz. Met een korreltje zout nemen ofzo. Jij bent nog 100 gebakken brood te jong om met mij te concurreren.
PWF is irritant raar en jij bent schattig raar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de raarste was
Syl, wie is raarder?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de raarste was
Syl, wie is raarder?
Je toekomst... vertelquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tijdens het joggen denk ik niet veel na eigenlijk, behalve hoe mijn toekomst eruit kan zien*
[..]
Grootste grap van 't eeuw, schijnheilige imbecielen.
Alleen omdat ze tetten heeft! HarHArHAr!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
PWF is irritant raar en jij bent schattig raar.
Heb geen tettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen omdat ze tetten heeft! HarHArHAr!
Hoe zou jij een jaar zonder internet vinden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]broodje penis is in de uitverkoop
Meestal droom ik er van om een wereld rondreis te maken enzo,quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je toekomst... vertelK weet niet wat ik mij moet voorstellen bij iemand als jij
Ik wil ook irritant raar zijn!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
PWF is irritant raar en jij bent schattig raar.
quote:
NEE! Ik dacht ik zet maar "schattig" neer om de situatie te verzachten. Straks reageren mensen met "racist!" en daar heb ik geen zin in. Ik kan me hier ook niet echt uiten aangezien er gelijk aannames worden gemaakt die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ohhh, je zou hem raken ja? Begreep hem eerst niet.
34,8% lieverd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ook niet met 38% bf?? Dem faulty genetics.![]()
Als ik maar mag gamen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe zou jij een jaar zonder internet vinden?
Een soepkom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]ik heb een nieuwe tetten groeier aangeschaft! Werkt heel goed
I will teach you at the meetquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wil ook irritant raar zijn!
Fireboy, teach me!
Dus je bent wel een racist.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
NEE! Ik dacht ik zet maar "schattig" neer om de situatie te verzachten. Straks reageren mensen met "racist!" en daar heb ik geen zin in. Ik kan me meer ook niet echt uiten aangezien er gelijk aannames worden gemaakt die nergens op gebaseerd zijn.
Ja ik ook, maar ik eindig een rondje om mijn blokquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal droom ik er van om een wereld rondreis te maken enzo,
Jij komt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
I will teach you at the meet
Ik noem hun, linker hand en rechter hand,quote:
Fuck, nee! Dat hou ik niet vol dan word ik zo'n buffel 24/7 sport schoolquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar wel geen multiplayer online. Dus ook geen LoL
Yup.quote:
Haal je de moed om mij in je maag te laten slaan uit het feit dat je naar de sportschool gaat? Jij gaat echt van een koude kermis thuiskomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Fuck, nee! Dat hou ik niet vol dan word ik zo'n buffel 24/7 sport school
Ze is gewoon lief.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen omdat ze tetten heeft! HarHArHAr!
Nee, niet doen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wil ook irritant raar zijn!
Fireboy, teach me!
Meen je dit?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Unlabeled het volgende:
Trouwens wat me opviel is dat half geblondeerde kapsels helemaal in zijn in Deutschland:
[ afbeelding ]
Niks tegen Mesut though. Hij is wel schattig.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haal je de moed om mij in je maag te laten slaan uit het feit dat je naar de sportschool gaat? Jij gaat echt van een koude kermis thuiskomen.
Sowiesoquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze is gewoon lief.Ze krijgt mij aan het lachen op momenten dat ik me ellendig voel.
[..]
Nee, niet doen...
Daar zou mijn bruidsstoet niet voor remmenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlandse net niet Turken die zichzelf beter achten dan andere Europese Turken...
Ik niet. Alles puur natuur.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
We veegt zijn/haar kont ook intensief af?
Goede vraag, alweer dit onderwerp, ik zie uit naar eventuele reacties!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sowieso![]()
I found a new minion.
Mijn zus vertelde mij net dat ze het liet hangen, zodat ze het later als schuurpapier voor haar nagels kan gebruiken....... Ik heb spijt.....quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede vraag, alweer dit onderwerp, ik zie uit naar eventuele reacties!
Ja! Met Spa Blauw flesjes en Page vochtige toiletpapier en wc-papierquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
Spugen of gruwlijk nat zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef xminator het volgende:
Wie was dat ook alweer die zei het altijd met water te doen? Hoe doe je dat als je ergens buiten naar de toilet gaat?
GA JIJ BUITEN NAAR HET TOILET?!?!!?!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef xminator het volgende:
Wie was dat ook alweer die zei het altijd met water te doen? Hoe doe je dat als je ergens buiten naar de toilet gaat?
Borte, volgens het dossier dat ik over haar aan het bijhouden ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef xminator het volgende:
Één wenkbrauw to rule them allquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Borte, volgens het dossier dat ik over haar aan het bijhouden ben.
Nee, hij doet het in de bosjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
GA JIJ BUITEN NAAR HET TOILET?!?!!?!
(G)ardeş yani.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij doet het in de bosjes.
Beklerim yani
Geef aan mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga mini-oreo's cheesecake bakken nu.
Oi succes. Ik ga even slapen en douchen. Rustigquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga mini-oreo's cheesecake bakken nu.
Zoals een echte allochtoon zijnde probeer ik het te vermijden maar soms moet je echt nodig (zoals op werk)..quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
GA JIJ BUITEN NAAR HET TOILET?!?!!?!
Number 1 or 2? Hadi cabuk, firin beni bekliyor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals een echte allochtoon zijnde probeer ik het te vermijden maar soms moet je echt nodig (zoals op werk)..
Staand, zittend of zwevend boven de pot, of met toiletpapier over de randen en dan zittend?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals een echte allochtoon zijnde probeer ik het te vermijden maar soms moet je echt nodig (zoals op werk)..
Haha. Zo typisch. Gedurfd wel. Je wilt toch wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die doen niet aan seks voor het huwelijk
Plassen is sowieso geen probleem voor heren met een slurf(hou jij dat acht uur lang op?)quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Number 1 or 2? Hadi cabuk, firin beni bekliyor.
Of je ontdekt het samen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Haha. Zo typisch. Gedurfd wel. Je wilt toch wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
1 rol toiletpapier met desinfectant schoonmaken vervolgens zitten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Staand, zittend of zwevend boven de pot, of met toiletpapier over de randen en dan zittend?
Ik ga liefst niet naar het toilet elders. Sws is buiten alleen plaswerk en dat met moeite. Ik heb een beetje een fobie om elders te plassen. Of in gezelschap. Niemand mag het horen ofzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Plassen is sowieso geen probleem voor heren met een slurf(hou jij dat acht uur lang op?)
Heb je het naderhand nog gevonden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Ooit was ik op visite, moest poepen en... Hey was een nat veehaal dus veel papier was nodig..
raakt het toilet verstopt
Ik had het niet over mezelf. Zonder 'quality controle' ga ik niet trouwen met een man. Goede seks is een voorwaarde.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Haha. Zo typisch. Gedurfd wel. Je wilt toch wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf. Zonder 'quality controle' ga ik niet trouwen met een man. Goede seks is een voorwaarde.
Miğdemi bulandırdın. Zıkkımlanıyordumquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
(G)ardeş yani.
Herhalde bekleriz, canin sagolsun.
Op de geur jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je het naderhand nog gevonden?
Dat weet je toch niet na 1x? Een kwestie van aftasten en aanpassen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf. Zonder 'quality controle' ga ik niet trouwen met een man. Goede seks is een voorwaarde.
Eigenlijk wel. Had best lang gewacht met seks bij mijn ex-verloofde. Seks was zeer matig. Maar ik hield al wel van hem, waardoor ik het niet kon eindigenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet na 1x? Een kwestie van aftasten en aanpassen.
Nopequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Komen meer menschen naar de meet
Ik kom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben ik niet meer dan genoegquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Seks kun je toch samen ontdekken en samen leren? Je kunt toch niet verwachten dat iemand er gelijk pro in is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Had best lang gewacht met seks bij mijn ex-verloofde. Seks was zeer matig. Maar ik hield al wel van hem, waardoor ik het niet kon eindigenHet is in twee jaar tijd niet beter geworden.
Voortaan eerderNa een maandje ofzo. Sletterig of niet. Seks is heel belangrijk voor mij
Je trapte me vorige keer, ik VLOOG.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ben ik niet meer dan genoeg
Dit keer heb ik schaatsen aanquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je trapte me vorige keer, ik VLOOG.
Dan maak je schijfjes van me.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dit keer heb ik schaatsen aan
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog eens ochtend en avond mensen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seks kun je toch samen ontdekken en samen leren? Je kunt toch niet verwachten dat iemand er gelijk pro in is?
Lekker voor tussendoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan maak je schijfjes van me.
Fazla persoonlijk olmak istemiyorum, ondan susuyorumquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog een ochtend en avond mensen.
wat is jouw stijl danquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog eens ochtend en avond mensen.
Met kip saté come onquote:
Indeed. En soms heb je van die horken die je alleen gebruiken als opblaaspop.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog eens ochtend en avond mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |