Eigenlijk wel. Had best lang gewacht met seks bij mijn ex-verloofde. Seks was zeer matig. Maar ik hield al wel van hem, waardoor ik het niet kon eindigenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet na 1x? Een kwestie van aftasten en aanpassen.
Nopequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Komen meer menschen naar de meet
Ik kom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben ik niet meer dan genoegquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Seks kun je toch samen ontdekken en samen leren? Je kunt toch niet verwachten dat iemand er gelijk pro in is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Had best lang gewacht met seks bij mijn ex-verloofde. Seks was zeer matig. Maar ik hield al wel van hem, waardoor ik het niet kon eindigenHet is in twee jaar tijd niet beter geworden.
Voortaan eerderNa een maandje ofzo. Sletterig of niet. Seks is heel belangrijk voor mij
Je trapte me vorige keer, ik VLOOG.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ben ik niet meer dan genoeg
Dit keer heb ik schaatsen aanquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je trapte me vorige keer, ik VLOOG.
Dan maak je schijfjes van me.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dit keer heb ik schaatsen aan
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog eens ochtend en avond mensen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seks kun je toch samen ontdekken en samen leren? Je kunt toch niet verwachten dat iemand er gelijk pro in is?
Lekker voor tussendoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan maak je schijfjes van me.
Fazla persoonlijk olmak istemiyorum, ondan susuyorumquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog een ochtend en avond mensen.
wat is jouw stijl danquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog eens ochtend en avond mensen.
Met kip saté come onquote:
Indeed. En soms heb je van die horken die je alleen gebruiken als opblaaspop.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het gaat niet om ervaring, maar om style. Als je niet op dezelfde lijn zit frustreert het. Je hebt ook nog eens ochtend en avond mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |