Taz Taz Tazz. Met een korreltje zout nemen ofzo. Jij bent nog 100 gebakken brood te jong om met mij te concurreren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik weet alles over je. Daarom vind ik je ook raar. Hoe durf je met mij te concurreren?
trollquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Unlabeled het volgende:
Trouwens wat me opviel is dat half geblondeerde kapsels helemaal in zijn in Deutschland:
[ afbeelding ]
Niks tegen Mesut though. Hij is wel schattig.
Ohhh, je zou hem raken ja? Begreep hem eerst niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik moet subtiel blijven anders krijg ik turkse fokkers over me heen.
Oh, ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij voor examens. Nadat we geslaagd zijn.
Wanneer wij bang zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij voor examens. Nadat we geslaagd zijn.
Ik dacht dat ik de raarste wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Taz Taz Tazz. Met een korreltje zout nemen ofzo. Jij bent nog 100 gebakken brood te jong om met mij te concurreren.
PWF is irritant raar en jij bent schattig raar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de raarste was
Syl, wie is raarder?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de raarste was
Syl, wie is raarder?
Je toekomst... vertelquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tijdens het joggen denk ik niet veel na eigenlijk, behalve hoe mijn toekomst eruit kan zien*
[..]
Grootste grap van 't eeuw, schijnheilige imbecielen.
Alleen omdat ze tetten heeft! HarHArHAr!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
PWF is irritant raar en jij bent schattig raar.
Heb geen tettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen omdat ze tetten heeft! HarHArHAr!
Hoe zou jij een jaar zonder internet vinden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]broodje penis is in de uitverkoop
Meestal droom ik er van om een wereld rondreis te maken enzo,quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je toekomst... vertelK weet niet wat ik mij moet voorstellen bij iemand als jij
Ik wil ook irritant raar zijn!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
PWF is irritant raar en jij bent schattig raar.
quote:
NEE! Ik dacht ik zet maar "schattig" neer om de situatie te verzachten. Straks reageren mensen met "racist!" en daar heb ik geen zin in. Ik kan me hier ook niet echt uiten aangezien er gelijk aannames worden gemaakt die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ohhh, je zou hem raken ja? Begreep hem eerst niet.
34,8% lieverd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ook niet met 38% bf?? Dem faulty genetics.![]()
Als ik maar mag gamen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe zou jij een jaar zonder internet vinden?
Een soepkom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]ik heb een nieuwe tetten groeier aangeschaft! Werkt heel goed
I will teach you at the meetquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wil ook irritant raar zijn!
Fireboy, teach me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |