Dus je bent wel een racist.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
NEE! Ik dacht ik zet maar "schattig" neer om de situatie te verzachten. Straks reageren mensen met "racist!" en daar heb ik geen zin in. Ik kan me meer ook niet echt uiten aangezien er gelijk aannames worden gemaakt die nergens op gebaseerd zijn.
Ja ik ook, maar ik eindig een rondje om mijn blokquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal droom ik er van om een wereld rondreis te maken enzo,
Jij komt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
I will teach you at the meet
Ik noem hun, linker hand en rechter hand,quote:
Fuck, nee! Dat hou ik niet vol dan word ik zo'n buffel 24/7 sport schoolquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar wel geen multiplayer online. Dus ook geen LoL
Yup.quote:
Haal je de moed om mij in je maag te laten slaan uit het feit dat je naar de sportschool gaat? Jij gaat echt van een koude kermis thuiskomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Fuck, nee! Dat hou ik niet vol dan word ik zo'n buffel 24/7 sport school
Ze is gewoon lief.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen omdat ze tetten heeft! HarHArHAr!
Nee, niet doen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wil ook irritant raar zijn!
Fireboy, teach me!
Meen je dit?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Unlabeled het volgende:
Trouwens wat me opviel is dat half geblondeerde kapsels helemaal in zijn in Deutschland:
[ afbeelding ]
Niks tegen Mesut though. Hij is wel schattig.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haal je de moed om mij in je maag te laten slaan uit het feit dat je naar de sportschool gaat? Jij gaat echt van een koude kermis thuiskomen.
Sowiesoquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze is gewoon lief.Ze krijgt mij aan het lachen op momenten dat ik me ellendig voel.
[..]
Nee, niet doen...
Daar zou mijn bruidsstoet niet voor remmenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlandse net niet Turken die zichzelf beter achten dan andere Europese Turken...
Ik niet. Alles puur natuur.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
We veegt zijn/haar kont ook intensief af?
Goede vraag, alweer dit onderwerp, ik zie uit naar eventuele reacties!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sowieso![]()
I found a new minion.
Mijn zus vertelde mij net dat ze het liet hangen, zodat ze het later als schuurpapier voor haar nagels kan gebruiken....... Ik heb spijt.....quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede vraag, alweer dit onderwerp, ik zie uit naar eventuele reacties!
Ja! Met Spa Blauw flesjes en Page vochtige toiletpapier en wc-papierquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
Spugen of gruwlijk nat zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef xminator het volgende:
Wie was dat ook alweer die zei het altijd met water te doen? Hoe doe je dat als je ergens buiten naar de toilet gaat?
GA JIJ BUITEN NAAR HET TOILET?!?!!?!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef xminator het volgende:
Wie was dat ook alweer die zei het altijd met water te doen? Hoe doe je dat als je ergens buiten naar de toilet gaat?
Borte, volgens het dossier dat ik over haar aan het bijhouden ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef xminator het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |