Doe ik niet. Ik weet al enkele jaren dat ik mij in een grijsgebied bevind, ergens richting wit. Ik vroeg me serieus af hoe hij daarover dachtquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom wil je jezelf zo graag in een hoekje laten duwen?... Je bent niet Turks. Je bent hier geboren & getogen en hangt er nu eenmaal tussen in. Daar ben je Almanci en hier ben je een kut Turk.
Je bent gewoon Turks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik weet al enkele jaren dat ik mij in een grijsgebied bevind, ergens richting wit. Ik vroeg me serieus af hoe hij daarover dacht
Bedankt. Nu kan ik me met een gerust hart ergeren aan die jochies.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel als je verkaasd bent, ga je gang.
Alle straattalen in het algemeen dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:07 schreef Che_ het volgende:
Wtf is straattaal-accent
Je hebt straattaal en je hebt accenten. Er bestaat niet zoiets als straattaal-accent
jij bent zeker zo'n type dat wegrent als zijn beste mattie in elkaar geslagen wordt, he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18w:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedankt. Nu kan ik me met een gerust hart ergeren aan die jochies.
Niets. Gewoon eten van gisteren he.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:07 schreef Che_ het volgende:
Wtf is straattaal-accent
Je hebt straattaal en je hebt accenten. Er bestaat niet zoiets als straattaal-accent
quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik erger mij aan allochtonen die praten als bekakte kaasjes.
Een dergelijke situatie heeft zich nog niet voorgedaan, dus ik kan daar geen goed antwoord opgeven. Wel kan ik je vertellen dat ik - met mijn huidige verstand - niet zou wegrennen in een dergelijke situatie.quote:jij bent zeker zo'n type dat wegrent als zijn beste mattie in elkaar geslagen wordt, he?
Typischquote:
Dan moet je vaker naar buiten gaan... Of vaker met de trein reizen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik ken geen enkele straatjoch dat zo spreekt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik erger mij aan allochtonen die praten als bekakte kaasjes.
Het is wellicht ietwat overdreven in dit filmpje, er zijn echter genoeg Marokkaanse en Turkse jongeren die zo praten. Daar kan ik me echt aan ergeren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
TypischHeb nog nooit iemand zo horen praten, dit is de Hollandse (in dit geval Belgische) kijk er op, die jij ook hebt.
Is dit srs?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas wel... Wanneer ik hen zo hoor praten schaam ik me nogal dat ik een Turkse achtergrond heb.![]()
deze manquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Of ga gewoon een keer naar een grote stad ofzo.
Hoe is jouw Turks?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is wellicht ietwat overdreven in dit filmpje, er zijn echter genoeg Marokkaanse en Turkse jongeren die zo praten. Daar kan ik me echt aan ergeren.
Als je me niet gelooft, loop maar een dag met me mee...Of ga gewoon een keer naar een grote stad ofzo.
En daar erger ik mij dus weer aan. Cirkeltje is rond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Slecht en met een zwaar accent.
Dat mag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En daar erger ik mij dus weer aan. Cirkeltje is rond.
Ik heb gewoon een hekel aan allochtonen die zichzelf hoger zien dan anderen. Jij hebt betere kansen gehad en anderen niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat mag.
Je cirkeltje is overigens niet rond, want ik maak jou niet belachelijk. Integendeel, ik respecteer jouw mening in deze.
Waar beweer ik dat dan? Ik geef enkel aan dat ik me eraan erger en dat ik me op zo'n moment schaam om m'n Turkse achtergrond. Ik schaam me ook om mijn Turkse achtergrond wanneer een Turk negatief in het nieuws komt vanwege criminele activiteiten. Dat mag van jou zeker ook niet, want ik heb vast betere kansen gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan allochtonen die zichzelf hoger zien dan anderen.
Dat weet ik zo net nog niet... Je weet niets over hoe en waar ik ben opgegroeid. Maar goed, ik wil daarover niet in discussie gaan - dat wordt mij iets te persoonlijk. Als jij vindt dat ik betere kansen heb gehad, prima.quote:Jij hebt betere kansen gehad en anderen niet.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat dan? Ik geef enkel aan dat ik me eraan erger en dat ik me op zo'n moment schaam om m'n Turkse achtergrond. Ik schaam me ook om mijn Turkse achtergrond wanneer een Turk negatief in het nieuws komt vanwege criminele activiteiten. Dat mag van jou zeker ook niet, want ik heb vast betere kansen gehad.
En ja, ik weet dat ook Nederlanders, Duitsers, Britten, Belgen e.d. in verband gebracht kunnen worden met criminele activiteiten. Wanneer een Nederlandse toerist zich in Turkije (of ander land) misdraagt, dan schaam ik me ook hoor, maar dan om mijn Nederlandse achtergrond...
[..]
Dat weet ik zo net nog niet... Je weet niets over hoe en waar ik ben opgegroeid. Maar goed, ik wil daarover niet in discussie gaan - dat wordt mij iets te persoonlijk. Als jij vindt dat ik betere kansen heb gehad, prima.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Dude. Ik zeg niets, bosver.... Doe je ding gap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |