? FML klopt ook nog wat ze zei.quote:
Toch ga ik je slaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee. jij niet. Jij bent te sterk
Ik kijk ook naar Turkse series, dus ik ben niet verkaasd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kijk Turkse series dus ik ben niet verkaasd!
Medcezir... Yaman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vraag Julis wel of ze jou met een pan kan slaan.
Dat zegt niksquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kijk Turkse series dus ik ben niet verkaasd!
Medcezir... Yaman!
Want jij bent beter dan die straatjochies?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas wel... Wanneer ik hen zo hoor praten schaam ik me nogal dat ik een Turkse achtergrond heb.![]()
Waarom wil je jezelf zo graag in een hoekje laten duwen?... Je bent niet Turks. Je bent hier geboren & getogen en hangt er nu eenmaal tussen in. Daar ben je Almanci en hier ben je een kut Turk.quote:
Wat heeft verkaasd daarmee te maken?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom wil je jezelf zo graag in een hoekje laten duwen?... Je bent niet Turks. Je bent hier geboren & getogen en hangt er nu eenmaal tussen in. Daar ben je Almanci en hier ben je een kut Turk.
Leven van een migrantquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom wil je jezelf zo graag in een hoekje laten duwen?... Je bent niet Turks. Je bent hier geboren & getogen en hangt er nu eenmaal tussen in. Daar ben je Almanci en hier ben je een kut Turk.
Dat snap jij niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat heeft verkaasd daarmee te maken?
[..]!
Ik erger me gewoon aan dat accent en wil er niet mee geassocieerd worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want jij bent beter dan die straatjochies?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik erger me gewoon aan dat accent en wil er niet mee geassocieerd worden.
Ja, en? Mag ik me er dan niet aan ergeren?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Niet iedereen is gezegend met dezelfde kansen.
Wel als je verkaasd bent, ga je gang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, en? Mag ik me er dan niet aan ergeren?
No offence maar dat is iets wat pretentieuze pubers en omhooggevallen vroege twintigers zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik erger me gewoon aan dat accent en wil er niet mee geassocieerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |