Valt reuze mee, hij kan zeer goed mee zingen met "damar" muziek.quote:
Dat was Bilge toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Valt reuze mee, hij kan zeer goed mee zingen met "damar" muziek.
Tsja, daar valt helaas niets aan te ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Valt reuze mee, hij kan zeer goed mee zingen met "damar" muziek.
Kan ik eigenlijk wel goed gebruiken...quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ga een warme chocomel maken, wie willen er nog meer?
Nee, jij krijgt niets meer. ;-)quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk wel goed gebruiken...
Dan ga ik maar Turkse koffie drinken... Dat heb ik nog wel in huis.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt niets meer. ;-)
Nee, die heb ik stiekem gestolen, toen je aan slapen was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ga ik maar Turkse koffie drinken... Dat heb ik nog wel in huis.
Ik wil ook een Arabische oliesjeik als vriend op fb XDquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:54 schreef Unlabeled het volgende:
Over accenten gesproken... grunnings![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_wil_deurpakk_n.html
...en een miljoenTJE vragen via een fb bericht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil ook een Arabische oliesjeik als vriend op fb XD
Omdat je het zo aardig vroeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt niets meer. ;-)
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:38 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik stiekem gestolen, toen je aan slapen was.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net een reepje pure chocolade gevonden. Dus ik kan straks wel een kopje heerlijke warme chocolademelk drinken.![]()
O, da's niet best.
Özürquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel! Jij bent mijn hemso hier ook. Ben je het accent van hier vergeten?
(Grapje. Ik weet dat je hier niet bent opgegroeid.)
Geldt dat aanbod ook voor mij :p ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kom dan een keer op een Meet mag je mij één keer slaan. (Zo hard je kan, in mijn buik)
Nee, otur otturdugun yerde!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geldt dat aanbod ook voor mij :p ?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geldt dat aanbod ook voor mij :p ?
Waarom praat gij voor mij? U bent mijn vriendin niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, otur otturdugun yerde!
Geldt dat aanbod ook voor mij? Je hebt nog wat van me tegoed voor je irritante gedrag op de meet.quote:
?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, otur otturdugun yerde!
Nee. jij niet. Jij bent te sterkquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geldt dat aanbod ook voor mij? Je hebt nog wat van me tegoed voor je irritante gedrag op de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |