Dit nog even quoten voor de waarheid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer echt fantastisch, maar dat album is vrij saai en live is het nog veel kutter.
Ik zit zelf op mobiel, schatteboutquote:
Oh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zit zelf op mobiel, schattebout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Toch wel iets andere opzet. Lijkt me niet dat deze autistische hipsters uit dit topic dat aankunnenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Felagund het volgende:
Er is al een topic:
MUZ / [FP] FP-special: De beste albums van 2013
Al is dat eigenlijk geen lijstjestopic. Maar dat topic moet door Pfaf worden geopend.
Ja die telt niet. Dat is alsof Oor hier langskomt, en ons vraagt ons lijstjes te submitten, om er dan vervolgens niks mee te doen en toch weer Yeezus op #1 te zetten. Of Daft Punk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Felagund het volgende:
Er is al een topic:
Al is dat eigenlijk geen lijstjestopic. Maar dat topic moet door Pfaf worden geopend.
Dat is ook maar 1 album noemen, niet 50, of 100,quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch wel iets andere opzet. Lijkt me niet dat deze autistische hipsters uit dit topic dat aankunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is ook maar 1 album noemen, niet 50, of 100,Ik ben wel benieuwd naar je lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga er zelf ook een maken en toch zeker een top50. Hoop dat ik geen goede albums vergeet. Het is wel lastig dat ik sommige albums al niet zo goed meer ken![]()
Ik zal op hem wachten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Felagund het volgende:
Er is al een topic:
Om alvast te helpen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:40 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al moeite met een top 10 dit jaar![]()
2. Darksidequote:Op zaterdag 14 december 2013 11:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Om alvast te helpen.
1. Arcade Fire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch wel iets andere opzet. Lijkt me niet dat deze autistische hipsters uit dit topic dat aankunnen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:06 schreef BoerBert het volgende:
Zie nu pas dat The Notwist gelekt is.
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Om alvast te helpen.
1. Arcade Fire
Ik woon gvd in Utrecht maar helemaal gemist dat ze naar Tivoli kwamenquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:08 schreef Norrage het volgende:
Die VVK van Editors is echt geweldig![]()
Die foto's
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
UiteraardTop 3 heb ik wel maar daarna wordt het lastig
1. Arcade Fire
2. Unknown Mortal Orchestra
3. Arctic Monkeys
[..]
Ik woon gvd in Utrecht maar helemaal gemist dat ze naar Tivoli kwamen![]()
Nu maar ingeschreven als recensent, wie weet lukt dat nogquote:
quote:
melkwegquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:56 schreef Sautor het volgende:
[..]![]()
![]()
Er was ook zo'n filmpje in Amsterdam, voor een Arctic Monkeys concert. Kaarten kon je toen alleen bij de Melkweg (of Paradiso) halen.
Haha, rake vergelijking wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Editors, toch een beetje de Live van tegenwoordig. Matige muziek, een uitslover van een zanger met een gemaakte stem en een jezuscomplex en ze moeten het toch vooral van Nederland hebben qua succes.
Livequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Editors, toch een beetje de Live van tegenwoordig. Matige muziek, een uitslover van een zanger met een gemaakte stem en een jezuscomplex en ze moeten het toch vooral van Nederland hebben qua succes.
De enige keer dat ik bij het postkantoor concertkaartjes heb gekocht was ook voor AM, in 2007. Dat postkantoor bestaat ook niet meer. Gebouw staat er nog, maar daar doen ze nu niks mee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
melkweg
Voor Arctic monkeys kon je ook een keer bij concerto en bij het postkantoor kaartjes halen. De rij bij concerto en het postkantoor was toen zo lang dat ik de bus naar wijk bij duurstede heb genomen, daar was slechts 1 iemand voor me. Ik was de tweede en daarna waren de kaarten uitverkochtgoeie oude tijd dat je nog kaarten haalden bij het postkantoor
beide postkantoren bestaan niet meer
Rare lijst. Als Lucky op 1 staat moet Blurred Lines op 2.quote:Op zondag 15 december 2013 00:28 schreef kciR het volgende:
Daft Punk dus song vh jaar bij 3voor12. Was te verwachten..
De hele lijst staat hier
Jij bent gewoon opgelucht dat je je schoen niet hoeft op te vreten.quote:Op zondag 15 december 2013 10:17 schreef Norrage het volgende:
Wat een gezeik (3voor12 topic) weer van iedereen zegterechte #1 en toplijst waarin alles vertegenwoordigd is.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
Ik eet mijn schoen op als Get Lucky niet de #1 wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |