SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 21:51:25 ]
Ik haaaaaat Jeroen vd Boom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende: [..] Dat beter dan het origineel is gewoon de suffe titel van dat suffe programma van die suffe Jeroen vd Boom
![]()
Is Julia niet meer van de meiden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil nog wel een rel vanavond.... Wendy die het telefoonnummer van Erland de ether in flikkert omdat hij met Julia heeft zitten tongworstelen in een openbaar wegrestaurant en zijn torso op twitter heeft gezet...
jeroen v.d boomquote:
Kan. Welke?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Zag ik een oud kandidaat van een talentenjacht bij het voorstukje van HGT?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef Joooo-pi het volgende:
ik vind Cheyenne leuk, maar toch hoop ik een beetje op Julia
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef ato het volgende:
Ik van jou,Anonymousz,
Weer gebeld. Vulture stem mee..
Het moet geen suffe dozen finale worden.. sorry dames..
Rustigquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Kiezen tussen twee van je kinderen? Domme snol
Oh nee. Die doet niet meequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Adriaan volgens mij..als ik de naam goed heb onthouden
We hebben Gerrie al, straks komen Jill en Jennifer enzo ook nog voorbij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef ato het volgende:
Ik van jou,Anonymousz,
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef ato het volgende:
Ik van jou,Anonymousz,
gefeliciteerdquote:
wat was je nachtmerrie finale ook al weer?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben Gerrie al, straks komen Jill en Jennifer enzo ook nog voorbij.
Een finale met suffe dozen is het bij voorbaat al
quote:
quote:
Laten we zo zeggen dat we aardig op weg zijn!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat was je nachtmerrie finale ook al weer?
Dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, gaydar gaat een beetje af bij dr
Geen oor voor talent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef ato het volgende:
Gadverdamme, gadveramme
Ik zei het al mijn favorieten halen het nooit..
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Scharen met Shary-An zie ik dr wel doen eigenlijk...
Die vond ik echt afschuwelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Luister het origineel eens, Lianne gaat het nog véél gemakkelijker af.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
zij kan zingen, hoor. En zo makkelijk
licht bruin meisje met gitaar niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maar meisje met gitaar hebben we nu wel gezien
jennifer gaat doorquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Marco dus met twee finalisten... ik zet nog steeds mijn geld op Ali dat ie geen enkele finalist heeft...
Volgens mij wel... en best tof gedaan eigenlijkquote:
kan, hoor. Ik ken het nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Luister het origineel eens, Lianne gaat het nog véél gemakkelijker af.
Ooooh, daarom heb ik de pest aan haar, ze doet me aan Shary-An denkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
niet hatenquote:
Komt zo uit B&tB rollen jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Jennifer nu wel iets te Amerikaans...
Absoluutquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
goed gezongen, veel beter dan NY song
dat heb ik ook sinds de 1e keer dat ik haar op tv zag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, gaydar gaat een beetje af bij dr
Lianne La Havas. Zoek het nummer Age maar eens op, bij voorkeur de versie die ze bij Hootenanny van Jools Holland zong. Zo goedquote:
Nee, de show was beter, maar zang was echt niet beter.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
goed gezongen, veel beter dan NY song
quote:
Zal ook zijn omdat ze zich nauwelijks vrouwelijk kleedtquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:56 schreef Day het volgende:
[..]
dat heb ik ook sinds de 1e keer dat ik haar op tv zag.
Maar Marcoheeft dus 2 finalisten?
ga wel ff kijkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lianne La Havas. Zoek het nummer Age maar eens op, bij voorkeur de versie die ze bij Hootenanny van Jools Holland zong. Zo goed
Meestal worden buitenlanders voor de finale geloosdquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
Hehe, hij is er weer een beetje![]()
Maar goed, mijn nachtmerriefinale zal wel uitkomen, dus het wordt vast Jennifer.
Belg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef Starlie het volgende:
Hij heeft een.mooi geluid maar hij zingt alsof zn poep klem zit
Eens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
Ik moet wel zeggen, dit is beter dan alles wat ie afgelopen weken bij elkaar heeft gedaan.
Jep, en dan toch nog slecht gedaan... arme Ilsequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
Ik moet wel zeggen, dit is beter dan alles wat ie afgelopen weken bij elkaar heeft gedaan.
Vanavond gaat alles anders dan ik denk en hoop, dus Jennifer naar de finalequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meestal worden buitenlanders voor de finale geloosd
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Wendy heeft in 2006 voor het laatst iets origineels gezegd geloof ik
valt mee dat ze 'genoten' niet heeft laten vallenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Wendy heeft in 2006 voor het laatst iets origineels gezegd geloof ik
eens over cheyennequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die crossbattles wel stom... ik denk dat Wudstik en Cheyenne wel in de finale hadden gestaan als ze gewoon in hun eigen team hadden gezongen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt een beetje als een blatend schaap op een verlaten weiland
welkomquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef tralalala het volgende:
Het laatste stukje maar even meepikken
En ze kijkt zo boos als een dolle stierquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef TheVulture het volgende:
godverquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef TheVulture het volgende:
wie?quote:
Shakira is daar heel ver mee gekomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef TheVulture het volgende:
zelfde...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is het vanavond wat beter dan de afgelopen weken?
Alleen Shakira is lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Shakira is daar heel ver mee gekomen.
Niiiieetquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
ik vond dit het slechtste optreden van de avond tot nu toe
Ze doet me echt enorm aan Beth Hart denkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Shakira is daar heel ver mee gekomen.
nee, die komt nogquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Glennis Grace kloon... ga naar huis
Bahquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen het zonnebankkleurtje mist nog
Is Wudstick eruit?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Zou er dan tķch nog een man in de finale komen?
Had ik liever Wudstick gehad (jaaaaa en ik was eerst meer Mitchell fan).
Dacht dat het over Jennifer ging.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
Marco
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze doet me echt enorm aan Beth Hart denken
Alles beter dan die Mandela vorige weekquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk idd die hartjes op zijn shirt
Oh ja dat wel helemaalquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alles beter dan die Mandela vorige week
Preciesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Zou er dan tķch nog een man in de finale komen?
Had ik liever Wudstick gehad (jaaaaa en ik was eerst meer Mitchell fan).
quote:
zou sowieso de amusementswaarde verhogenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
Vrienden geworden![]()
Aardig doen voor de camera
Zouleukzijn als iemand eindelijk eerlijk is over de ander
moet van de sponsorsquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Die touchscreen....
Ik vind het zo ontzettend stom.
Hmm neuhquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ze Levi hiervoor misbruiken... die moeten ze gewoon naakt op een poster zetten
Een touchscreen is soms best relaxed... Heb het ook op mn laptopquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Die touchscreen....
Ik vind het zo ontzettend stom.
paar jaar geleden misschien, nu is hij niet meer zo leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ze Levi hiervoor misbruiken... die moeten ze gewoon naakt op een poster zetten
Ik bedoel dat grote ding wat ze daar hebben hangen hequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Een touchscreen is soms best relaxed... Heb het ook op mn laptop
Omdat Frieslandquote:
swaffelswaaip tafel was wel leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel dat grote ding wat ze daar hebben hangen he
Weet ik ook welquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve wij danquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Je moet Nederlanders gewoon NOOIT meer laten stemmen...
Voor Shirma is dat gewoon een kleine tabletquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ome John vindt jou even niet lief nuquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Je moet Nederlanders gewoon NOOIT meer laten stemmen...
Echt hequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Nachtmerriefinale holadiejee holadiejoo
Laten we dan ook maar gewoon helemaal voor de aanfluitingen gaan jongen, kunnen we volgende week allemaal iets anders gaan doen
Oh dat heb ik met Jennifer en Jill.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef Dave het volgende:
Als Jennifer en dan ook nog Shirma doorgaat, hoef ik volgende week niet meer te kijken..
Hm vond ik ook wel weer meevallen. Maar ik vind karakterstemmen sowieso veel fijner om te horen dan dat technisch correcte gebler. Ik heb toch geen oor voor muzikale techniekquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat Wudstick er sinds de liveshows geen reet meer van kan gok ik zo...
Ik volgens mij alleen voor Borisquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef tralalala het volgende:
Enige keer dat ik ooit gestemd heb was voor Tessa Belinfante
Ik stemde op boris, was toen nog idolsquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef tralalala het volgende:
Dat ik hem zou doen telde toch voor mij ook wel een beetje mee (quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hm vond ik ook wel weer meevallen. Maar ik vind karakterstemmen sowieso veel fijner om te horen dan dat technisch correcte gebler. Ik heb toch geen oor voor muzikale techniek
shirmaquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met Jennifer en Jill.
Hoewel Shirma me ook niet boeit. Eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik stemde op boris, was toen nog idols
SPOILER: Tessa. Gewoon Tessa.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief
...nu is het topic weer goed.
Annexeren die hapquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Friesland![]()
En omdat Nederland houdt van suffe mokkels waar we nooit meer iets van horen
Ik was voor Maud. Boris vond ik niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
Maar Boris was ook serieus gewoon bizar goed...
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]we zijn het weer een keertje eens.
Preciesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik hem de beste ooit vond (in Nederland dan sowieso).quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
bij jou thuis???SPOILER: Tessa. Gewoon Tessa.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief
...nu is het topic weer goed.
heitieh
Ik herhaaldelijk op Boris. 1x op Nick van Simon. En een keer op Jim om Hind uit de finale te wippen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef tralalala het volgende:
Maud? Waarom..?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was voor Maud. Boris vond ik niks
ik ben ook vaak voor de underdogquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
........................quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maud was een Gerriequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maudquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maud was best lekker..quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik hem zou doen telde toch voor mij ook wel een beetje mee ().
Hind had Idols 1 gewoon moeten winnen... dan was ze misschien nooit op een miljonairspiemel gaan zitten om haar carriere een nieuwe impuls te gevenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herhaaldelijk op Boris. 1x op Nick van Simon. En een keer op Jim om Hind uit de finale te wippen.
Eenser dan eensquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwaaa ja ik had daar ook geen problemos meemaar leek me daarNAAST ook wel een sympathieke gast!
Tevens rrr.
Benny en Frieslandquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
Benny is de reden dat suffe wieven in de finale komen
Wat, je bent pas 22?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nopz. 10 jaar geleden... Ik was toen 12!
Tessaquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef ato het volgende:
hahaha ik had nog gebeld voor Maud, maar eigenlijk was Boris de beste..
Wie is dat I benny op de foto en je kiest ook voor Jennifer, hou je van saaie dozen of zo?
neequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Benny en Friesland
Of... is Benny Fries!?
*the plot thickens*
Ik aan Shamu.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij Shirma altijd aan Shoarma denken
de autocorrectie op mijn iphone ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Hij is jong en zijn smaak moet zich nog gaan ontwikkelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Benny en Friesland
Of... is Benny Fries!?
*the plot thickens*
Ik zag een poosje terug nog dat fragment dat ze samen op de Dam waren en bij Krasnapolsky daar, die gillende wijvenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef tralalala het volgende:
Die Jamai en Jim posters bij Idols 1![]()
Ik moest googlen maarquote:
dat gaat d'r geheid in treinladingen inquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Tessa is verre van saai. Lijnrecht tegenover Jenniferquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef ato het volgende:
hahaha ik had nog gebeld voor Maud, maar eigenlijk was Boris de beste..
Wie is dat I benny op de foto en je kiest ook voor Jennifer, hou je van saaie dozen of zo?
Denk je te stemmen staan er ineens 15 bakken shoarma voor de deurquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
de autocorrectie op mijn iphone ook
Vertel...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht veel ouder.. Ik zal maar niet zeggen hoeveel ouder
Je hoort er ook weinig meer van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef iBenny het volgende:
Overigens heb ik nog steeds weinig met Boris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |