Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Kiprollade het volgende: Maandag een rit Rotterdam - Breda, hopelijk verdwaal ik niet in de Fiesta die ik moet rijden. Ook moet die worden afgeleverd tussen 8:30 en 16:00. Hopelijk kom ik op tijd met deze enorme reis.
[..]
Mijn auto is 12 jaar oud en ook nog steeds een mooi plaatje. Gooit hem er lekker op joh
Ja, lagen nog Californische platen in En ik heb even eerst alle gangbare snelheden uitgerekend voordat ik ging rijden 65mph gereden waar je 100 mocht en 80mph gereden bij 120.
Heb trouwens ook maar op het transportformulier bij de kilometerstanden erbij gezet dat het om mijlen gaat
Tering, hoeveel geld er naar de overheid gaat door de auto's die er bij ons voor de deur staan. Dat kwam uit op ong ¤ 12.000,- per jaar aan accijns, bijtelling en WB. Het artikel van vorige week met de kop ''Auto rijder melkkoe van pensioen tekort'' is alles behalve gelogen
Ik denk dat ik op de vangrail ga letten met daarin in busje op zijn dak. Gecondoleerd, niets waardelozer dan een Doblo!
Dank. Ik zag dat mijn vriendin snel nog even een levensverzekering heeft afgesloten. Morgen maar even mijn testament bijwerken en mijn zorgverzekering upgraden.. En een masker regelen zodat mocht ik het overleven niemand me herkent.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Jonge, niks mis met een Doblo. Wij hebben ook Doblo op werk, dat nieuwe model. Dingen rijden zo heerlijk, dat onderstel stuurt zó strak. Dat heeft eigenlijk niks meer met zakelijk rijden te maken. Doblo's kun je zonder problemen op de max rijden.
Machinist in een Doblo? Niet in de war met een Ducato?
Wij hebben zo eentje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is gewoon rijden als in een personenauto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is gewoon rijden als in een personenauto
Bij mijn weten wordt het laatste model Doblo ook gebruikt door Opel en verkocht als Combo met andere bumperts en logo's.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op zaterdag 14 december 2013 11:44 schreef Amoeba het volgende: Ik heb wel eens in zo'n Opel Combo gereden. Moet zeggen dat het verschil met b.v. een Caddy wel enorm is. Vond dat ding nog best aardig te doen.
Snelwegkilometers. Echte rijbeleving ervaar je met bochtenwerk en binnenwegen.
Ja, dat is ook weer zo. De rit met die Combo waren vooral snelweg kilometers (direct bij Eindhoven erop, en Driebergen vanaf de snelweg was ook geen moeite). Met die Caddy zat ik dan weer niet zo op de snelweg, bij zowel ophaallocatie als looslocatie niet.
Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef S-RS het volgende: Tering, hoeveel geld er naar de overheid gaat door de auto's die er bij ons voor de deur staan. Dat kwam uit op ong ¤ 12.000,- per jaar aan accijns, bijtelling en WB. Het artikel van vorige week met de kop ''Auto rijder melkkoe van pensioen tekort'' is alles behalve gelogen
Ik word er echt doodziek van. Volgend jaar gaat de accijns op brandstof ook weer omhoog... Een regering die uit de crisis wil komen door te bezuinigen en belasting te gaan heffen ipv de economie juist te stimuleren is echt zwaar kut gewoon.
Het moet helemaal niet zo lastig zijn om andere manieren te vinden dan inwoners te blijven belasten, Duitsland is het voorbeeld.
Ik word er echt doodziek van. Volgend jaar gaat de accijns op brandstof ook weer omhoog... Een regering die uit de crisis wil komen door te bezuinigen en belasting te gaan heffen ipv de economie juist te stimuleren is echt zwaar kut gewoon.
Het moet helemaal niet zo lastig zijn om andere manieren te vinden dan inwoners te blijven belasten, Duitsland is het voorbeeld.
Ergens in Nederland zit een gi-gan-tisch lek. We betalen op de meeste vlakken het meeste belasting van alle Europeanen, en ondanks dat we nu, en dat mag ook gezegd, nog steeds een van de beste verzorgingsstaten hebben die eet zijn, wordt dat in record tempo afgebroken. En dan nog geld te kort.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik motor rijd, privé dan. Per jaar aan verzekering en belasting nog geen 200 euro. Er zijn meer dan genoeg automobilisten die dat per kwartaal betalen..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ergens in Nederland zit een gi-gan-tisch lek. We betalen op de meeste vlakken het meeste belasting van alle Europeanen, en ondanks dat we nu, en dat mag ook gezegd, nog steeds een van de beste verzorgingsstaten hebben die eet zijn, wordt dat in record tempo afgebroken. En dan nog geld te kort.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik motor rijd, privé dan. Per jaar aan verzekering en belasting nog geen 200 euro. Er zijn meer dan genoeg automobilisten die dat per kwartaal betalen..
Ah, je hebt een rijbewijs A. Moet je soms ook wel eens motors hiken voor AR?
Het is inderdaad behoorlijk duur qua autorijden in Nederland. Maar volgens mij is de wegenbelasting in België ook vrij hoog? En in Frankrijk betaal je jezelf helemaal scheel aan tolkosten als je een beetje wil opschieten.
Er gaat gewoon gigantisch veel Nederlands geld naar onzin, al jaren. Al die belachelijke missie's in verre landen enzo. Al die vage hulppotjes voor zielige EU landen. Al die beleidsstudies die nergens toe leiden en wel jaren (en dus miljarden) kosten. Linkse hobbies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is gewoon rijden als in een personenauto
Geen idee hoe dat model rijd, maar die er voor rijd echt verschrikkelijk. Een ducato is daar nog eens de overtreffende trap van..
Ah, je hebt een rijbewijs A. Moet je soms ook wel eens motors hiken voor AR?
Nog niet. Ze zeiden dat het heel af en toe voorkwam. Vaak lichte motorscooters of van die vreselijk kansloze driewielers als een Piaggio MP3. Maar als dat komt, denk ik sowieso pas weer in de zomer.
Privé heb ik dus enkel een motor en geen auto. Rij ook rustig heel de winter door op de motor, maar het is ook wel lekker om zo nu en dan eens een leuk vierwiellertje te rijden natuurlijk, zeker als het ook nog betaald is
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Nog niet. Ze zeiden dat het heel af en toe voorkwam. Vaak lichte motorscooters of van die vreselijk kansloze driewielers als een Piaggio MP3. Maar als dat komt, denk ik sowieso pas weer in de zomer.
Privé heb ik dus enkel een motor en geen auto. Rij ook rustig heel de winter door op de motor, maar het is ook wel lekker om zo nu en dan eens een leuk vierwiellertje te rijden natuurlijk, zeker als het ook nog betaald is
Ik vind motors ook wel gaaf, daarnaast is het ook nog eens financieel aantrekkelijk vergeleken een auto. Maar puur uit zelf bescherming stap ik maar niet op zo'n ding. Ik hou er wel van om de limieten een beetje opzoeken, dat gaat met mij op een motor gegarandeerd fout.
Ik wil wel graag een motorrijbewijs. Alleen is het financieel onhaalbaar voor mij op dit moment, en met die nieuwe regelgeving ook nog eens heel onvoordelig. Ik haal hem wel als ik 24+ ben
Op zondag 15 december 2013 12:54 schreef S-RS het volgende: Ik vind motors ook wel gaaf, daarnaast is het ook nog eens financieel aantrekkelijk vergeleken een auto. Maar puur uit zelf bescherming stap ik maar niet op zo'n ding. Ik hou er wel van om de limieten een beetje opzoeken, dat gaat met mij op een motor gegarandeerd fout.
Vergis je niet in dat financiële. Mijn motor bijvoorbeeld moet om de 6000km nieuwe olie en kleine beurt, 12000km een grote. Daarnaast rijdt ie ondanks het gewicht van 216kg maar 1:14 en gaat een setje banden (300 euro) hooguit 8000km mee. Er gaat minder geld naar de staat en daar ben ik groot voorstander van, maar in onderhoud is een motor gruwelijk duur. Vooral omdat je een auto die wat bokt met matige banden nog wel kunt rijden, een motor moet 100% in topconditie zijn als je niet levensmoe bent.
[ Bericht 0% gewijzigd door BlackLining op 15-12-2013 13:17:18 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
De vraag is of je dat moet willen. Mijn brommer had zo'n soort wiel (veel kleiner maar goed)
En door slecht onderhoud van mezelf vloog er een schroef uit (oranje en chromen deel kunnen los). Dat gebeurde toen er iemand achterop zat, maar ik reed maar zo'n 30 km/u. Zoiets wil je op een motor niet hebben
Vergis je niet in dat financiële. Mijn motor bijvoorbeeld moet om de 6000km nieuwe olie en kleine beurt, 12000km een grote. Daarnaast rijdt ie ondanks het gewicht van 216kg maar 1:14 en gaat een setje banden (300 euro) hooguit 8000km mee. Er gaat minder geld naar de staat en daar ben ik groot voorstander van, maar in onderhoud is een motor gruwelijk duur. Vooral omdat je een auto die wat bokt met matige banden nog wel kunt rijden, een motor moet 100% in topconditie zijn als je niet levensmoe bent.
8000km voor een setje banden is wel heeeeeul weinig zeg Maar je moet geen appels met peren gaan vergelijken. Een auto is dezelfde staat onderhouden kost ook bakken met geld. En van de achterlijke wegenbelasting van een auto kun je elk kwartaal al nieuwe bandjes halen
Een motor zal in verhouding vast duur zijn in onderhoud, maar het is vast en zeker een stuk goedkoper rijden dan een normale auto
8000km voor een setje banden is wel heeeeeul weinig zeg Maar je moet geen appels met peren gaan vergelijken. Een auto is dezelfde staat onderhouden kost ook bakken met geld. En van de achterlijke wegenbelasting van een auto kun je elk kwartaal al nieuwe bandjes halen
Een motor zal in verhouding vast duur zijn in onderhoud, maar het is vast en zeker een stuk goedkoper rijden dan een normale auto
Nee, dat is het dus niet. Valt vies tegen. Een middenklasse auto is goedkoper te rijden dan een gemiddelde motor bij gelijk gebruik. Ik heb beide gehad, en geloof mij maar, de motor is even duur zoniet duurder dan auto
Een motor voor erbij is wel goedkoper inderdaad, omdat je vaste lasten lager zijn. Per kilometer, in mijn geval 20k per jaar (3 sets banden dus he, da's alleen al 900 euro, daar ging je belastingvoordeel) is een motor significant duurder.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op zondag 15 december 2013 13:57 schreef Viezze het volgende: Maar waarom gebruik je een motor als dagelijks vervoermiddel? Is het voor jou veel sneller om met de motor te gaan?
Als ik een motor koop zal het hoofdzakelijk voor recreatief gebruik zijn.
Met een motor kan je je in de spits veel sneller verplaatsen
Op zondag 15 december 2013 13:57 schreef Viezze het volgende: Maar waarom gebruik je een motor als dagelijks vervoermiddel? Is het voor jou veel sneller om met de motor te gaan?
Als ik een motor koop zal het hoofdzakelijk voor recreatief gebruik zijn.
Sneller en vooral leuker.
Ik prefereer smiles per gallon over miles per gallon
De meeste auto's, ook die ik via AR mee krijg, vind ik maar trage logge hokken. Maar ik ben dan ook gewend aan 0-100 in 3.4s
Met een motor kan je je in de spits veel sneller verplaatsen
Ja maar op sommige trajecten heeft het amper effect en meer nadelen dan voordelen. Ik ken wel iemand die er echt veel tijd mee bespaarde en dan kan het nog een optie zijn. Alleen dit:
Kan wel hoor, vorig jaar ook een tijdje gedaan. Tot het platgereden vaste ijsplaten worden, dan moet ik inderdaad afhaken.
Ik heb geen geld voor zowel een auto als motor, en als ik dan mag kiezen liever een motor. Ondanks die anderhalve week dat je in totaal echt niet kunt rijden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik zit er ook aan te denken na m'n 24e volledig A rijbewijs te halen. En dan idd ook gewoon voor recreatief gebruik, dagelijks vervoer lijkt me ook niet erg prettig, al is het soms in de spits erg handig. Wat voor voorkeur qua motors hebben jullie? Ik vind naked bikes en supermotards erg vet Zoiets:
Op zondag 15 december 2013 14:10 schreef Viezze het volgende: Ik zou beginnen met een simpele motor met weinig vermogen, anders vouw ik mezelf gegarandeerd om een boom
Op zondag 15 december 2013 14:10 schreef Viezze het volgende: Ik zou beginnen met een simpele motor met weinig vermogen, anders vouw ik mezelf gegarandeerd om een boom
Ze zouden het oude rijbewijs moeten houden. Iedereen eerst twee jaar op een begrensde machine en dan automatisch onbeperkt na twee jaar. Óók voor mensen boven de 24.
Mensen vergissen zich in het enorme vermogen van een motor. Een GSX-R1000 bijvoorbeeld, populair model, legt wel ff 120 Nm aan koppel op het achterwiel van een machine van 170 kg. Als je dat niet kunt beheersen omdat je geen ervaring hebt vlieg je binnen 10 seconden op je achterwiel tegen een muur aan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ze zouden het oude rijbewijs moeten houden. Iedereen eerst twee jaar op een begrensde machine en dan automatisch onbeperkt na twee jaar. Óók voor mensen boven de 24.
Mensen vergissen zich in het enorme vermogen van een motor. Een GSX-R1000 bijvoorbeeld, populair model, legt wel ff 120 Nm aan koppel op het achterwiel van een machine van 170 kg. Als je dat niet kunt beheersen omdat je geen ervaring hebt vlieg je binnen 10 seconden op je achterwiel tegen een muur aan.
Ja mee eens. Als je nu op je 24e je rijbewijs haalt (wat ik van plan ben) mag je direct ongelimiteerd vermogen.
Nou ben ik nog verstandig genoeg om niet direct een motor met een gigantisch vermogen te kopen, maar het eerst echt te leren. Ik vrees alleen voor mensen die dit gevaar niet zien en vanaf dag 1 op een dikke motor stappen.
Ja mee eens. Als je nu op je 24e je rijbewijs haalt (wat ik van plan ben) mag je direct ongelimiteerd vermogen.
Nou ben ik nog verstandig genoeg om niet direct een motor met een gigantisch vermogen te kopen, maar het eerst echt te leren. Ik vrees alleen voor mensen die dit gevaar niet zien en vanaf dag 1 op een dikke motor stappen.
Nee, dat is het dus niet. Valt vies tegen. Een middenklasse auto is goedkoper te rijden dan een gemiddelde motor bij gelijk gebruik. Ik heb beide gehad, en geloof mij maar, de motor is even duur zoniet duurder dan auto
Een motor voor erbij is wel goedkoper inderdaad, omdat je vaste lasten lager zijn. Per kilometer, in mijn geval 20k per jaar (3 sets banden dus he, da's alleen al 900 euro, daar ging je belastingvoordeel) is een motor significant duurder.
Mmmn, heb ik toch altijd een verkeerd beeld bij die dingen gehad... Hoe zit dat met de verzekering dan?
Bij een middenklasser zit je toch al gauw op 3500 per jaar(onderhoud,WB,verzekering), en dan komt de afschrijving nog.
Mmmn, heb ik toch altijd een verkeerd beeld bij die dingen gehad... Hoe zit dat met de verzekering dan?
Bij een middenklasser zit je toch al gauw op 3500 per jaar(onderhoud,WB,verzekering), en dan komt de afschrijving nog.
Verzekering is wel te doen. Weet niet of het nog steeds kan, maar je kan (of kon) een seizoensverzekering afsluiten. Zo is je motor in de winter niet verzekerd (en betaal je dus ook niet) in tegenstelling tot een geheel jaar.
[ Bericht 13% gewijzigd door Kiprollade op 15-12-2013 17:33:39 ]
Mijn pa is de aanschaf aan het overwegen. Heeft nu 1 uit '95 en wil binnenkort een groene uit 2004 bekijken. Die dingen zijn niet zo duur; 3000,- ongeveer.
Heb zelf een paar jaar geleden mijn motorrijbewijs gehaald. Ik had toen geld en tijd over en wilde mijn rijbewijs halen voordat het moeilijk zou worden. Dus ook mijn hele outfit al bij mekaar. Ik wil zelf, wanneer ik fulltime werk, gaan kijken voor een buell xb12s:
heb al een keer achterop gezeten en heb er een zwak voor gekregen.
Op zondag 15 december 2013 19:40 schreef DrSnuggle het volgende: Heb zelf een paar jaar geleden mijn motorrijbewijs gehaald. Ik had toen geld en tijd over en wilde mijn rijbewijs halen voordat het moeilijk zou worden. Dus ook mijn hele outfit al bij mekaar. Ik wil zelf, wanneer ik fulltime werk, gaan kijken voor een buell xb12s: [ afbeelding ]
heb al een keer achterop gezeten en heb er een zwak voor gekregen.
Mooi ding, die dubbele koplamp bij zulke modellen vind ik altijd erg strak
Het Nieuwe Rijden.. Eén grote flop. Begonnen met BlueMotion's, EcoFlex, GreenLine, EcoMotive en zulks die je wel in de toerenbegrenzer móet trappen om vooruit te komen.
Die 3-cilinders moeten ze gewoon verbieden. Die zijn met geen mogelijkheid vooruit te krijgen waardoor je een hoog verbruik krijgt omdat je flink moet trappen. Een 4-cilinder rijdt veel rustiger.
Dat is zuur... Ik kom net van de grote in Breda, net te laat voor de bus, dus 45 min moeten wachten in de koude kutwind. Zit ik net in de bus, komt er een andere hiker het industrieterrein aflopen richting de bus... Ik voel zn pijn
Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef Kiprollade het volgende: Dat is zuur... Ik kom net van de grote in Breda, net te laat voor de bus, dus 45 min moeten wachten in de koude kutwind. Zit ik net in de bus, komt er een andere hiker het industrieterrein aflopen richting de bus... Ik voel zn pijn
Om xx:08 gaat er eentje de andere kant op. Uitstappen bij station Gilze-Rijen en dan de trein pakken naar Breda of Tilburg
Om xx:08 gaat er eentje de andere kant op. Uitstappen bij station Gilze-Rijen en dan de trein pakken naar Breda of Tilburg
Dan heeft hij geluk, dat wist ik niet
Heb nu een trein die niet rijdt, dus 15 min vertraging waardoor ik een kutaansluiting heb wat 20 min langer duurt dan normaal. Maarja, is ook weer goed voor de uren
Op maandag 16 december 2013 11:12 schreef DrSnuggle het volgende: Ik heb mijn loon, nu maar weer wachten op mijn salarisspecificatie om te kijken of het klopt.
Heb het ook binnen, maar wel weer te weinig. Dus ook maar even op de specifiecatie wachten. Waaaaarom moet zoiets kinderlijkseenvoudig toch keer op keer fout gaan...
Bij mij op werk hebben ze nu eindelijk eens een extern bedrijf in de arm genomen voor de salarisadministratie. Loon klopt nu eigenlijk altijd, maar we moeten nu vaak anderhalve week op onze loonstrook wachten
Heb het ook binnen, maar wel weer te weinig. Dus ook maar even op de specifiecatie wachten. Waaaaarom moet zoiets kinderlijkseenvoudig toch keer op keer fout gaan...
Bij Autoreset klopt het eigenlijk altijd wel. Bij Wegener klopt het nu al maanden niet hier.
Ik mis 30 euro. En laat dat nou exact een tankbon zijn die ik heb voorgeschoten voor de Wismarweg, omdat die willen dat je direct na ophalen aftankt en de dichtstbijzijnde Esso 20 kilometer verderop EN uit de route was..
Nou, weer terug in Groningen. Intussen ken ik dat stuk Amersfoort ook als mijn eigen broekzak zeg. Nu alleen een halfuur op de bus wachten in de vrieskou.
Op maandag 16 december 2013 12:51 schreef Irritatie100 het volgende: Ik mis 30 euro. En laat dat nou exact een tankbon zijn die ik heb voorgeschoten voor de Wismarweg, omdat die willen dat je direct na ophalen aftankt en de dichtstbijzijnde Esso 20 kilometer verderop EN uit de route was..
Ik zou gewoon daar tanken dan hoor. Dan maar een liter of twee minder maar dertig euro voorschieten is een beetje veel van het goede, vooral bij EW.
Ik moest daar laatste een auto ophalen die ik maar 40 km weg moest brengen, hoefde toen niet te tanken overigens
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Zo, net aangekomen in Drachten. De Doblo viel me alles mee moet ik zeggen hij was alleen compleet vertieft. Alleen maar krassen en een kapot interieur dat naar dooie hond stonk. Ben dik een kwartier bezig geweest met schadeformulier
Nu half uurtje lopen, Volvo v40 ophalen en dan terug naar huis. Lekker dagje
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op maandag 16 december 2013 12:51 schreef Irritatie100 het volgende: Ik mis 30 euro. En laat dat nou exact een tankbon zijn die ik heb voorgeschoten voor de Wismarweg, omdat die willen dat je direct na ophalen aftankt en de dichtstbijzijnde Esso 20 kilometer verderop EN uit de route was..
Haha, ik mis ook precies het bedrag dat ik voor hun heb voorgeschoten. Was er nog 16km voor om gereden om toch bij een Esso te kunnen tanken. Kom ik daar, is hij gesloten wegens onderhoud tot 9 uur 's avonds...
Op maandag 16 december 2013 15:44 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Ze hadden vanochtend aan de Wismarweg een Panamera buiten staan, zonet was die weg, zoiets wil ik nou ook wel eens wegbrengen .
Zijn van klanten, niet voor 'ons' zeg maar. In de loods stonden altijd twee Porsche's. Die witte staat er het vaakst. Die transporten doen ze zelf, heb er wel eens naar gevraagd
Stond inderdaad ook nog een 991, een zwarte. Achja, eigenlijk hebben ze ook wel gelijk. Alleen een beetje jammer dat wij enkel maar 14% hokken meekrijgen daar.
Op maandag 16 december 2013 16:40 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Stond inderdaad ook nog een 991, een zwarte. Achja, eigenlijk hebben ze ook wel gelijk. Alleen een beetje jammer dat wij enkel maar 14% hokken meekrijgen daar.
Haha nu je het zegt, kan me niet geugen dat ik ooit eens van ze iets echts heb mee gekregen. Serieus alleemaal boodschappenkarretjes met 14% of 20% bijtelling.
Vond het eigenlijk prima te rijden op de navigatie in Brussel, wel opletten waar je echt rijd i.p.v. wat de navigatie aangeeft (vaak bij tunnels en de wegen die ernaast liggen). Het is alleen erg druk in de spits en het recht van de sterkste telt. En de kruispunten zijn een drama (alles een richting op krijgt groen).
Heb morgen overigens Amersfoort - Monster - Meppel.
Wel een prima opdracht trouwens met slechts een uurtje wachttijd!
Bij deze klant hoef ik niks voor te bereiden. Ik rij eigenlijk alleen hem. Maar hij stelt altijd navigatie in en zodra we bij eindpunt komen wijst hij mij zelf de weg. Erg relaxte man, altijd gezellig.
Bij deze klant hoef ik niks voor te bereiden. Ik rij eigenlijk alleen hem. Maar hij stelt altijd navigatie in en zodra we bij eindpunt komen wijst hij mij zelf de weg. Erg relaxte man, altijd gezellig.
Oh, dat is helemaal ideaal! Ik heb morgen een ritje Aerdenhout - Veldhoven - Aerdenhout voor de boeg.
Vandaag stond er een hiker van EW te zeuren dat mijn Esso tankpas niet meer geldig is!! Omdat hij een Shell tankpas heeft. -___-" Als dat zo was, had ik toch van EW zelf gehoord? Ik lees zo nu en dan wel mee, dus kan allang over gepraat zijn !
Op maandag 16 december 2013 19:57 schreef CitroenFrance het volgende: Vandaag stond er een hiker van EW te zeuren dat mijn Esso tankpas niet meer geldig is!! Omdat hij een Shell tankpas heeft. -___-" Als dat zo was, had ik toch van EW zelf gehoord? Ik lees zo nu en dan wel mee, dus kan allang over gepraat zijn !
Mijn 2 jaar oude Esso pas werkt gewoon hoor...laatst nog gebruikt.
Jaa, ik gebruik hem ook al 2 jaar! Maar verloopt volgend jaar in juli. Zal voor die tijd wel contact opnemen met ze. Morgen wisselritje Breda- Alphen a/d Rijn- Breda! Mooi voor mijn college uurtjes pakken
Kut is dat he! Had ik ook😭 Wat Amboeba zegt, als je ze belt zeggen dat die gestolen is, wellicht dat het werkt. Iedereen om me heen moet altijd een tijdje wachten, ik had donderdagmiddag gebeld en dinsdagochtend lag de nieuwe in de bus! Of het was geluk, of het "Hij is gestolen" werkt echt.
Toen ik hem was verloren moest ik nog voor iets van 22 euro terug met de trein. Die heb ik nog terug kunnen krijgen omdat je 1x per jaar je kosten kunt declaren bij de NS als je je OV bent "vergeten".
Op maandag 16 december 2013 19:57 schreef CitroenFrance het volgende: Vandaag stond er een hiker van EW te zeuren dat mijn Esso tankpas niet meer geldig is!! Omdat hij een Shell tankpas heeft. -___-" Als dat zo was, had ik toch van EW zelf gehoord? Ik lees zo nu en dan wel mee, dus kan allang over gepraat zijn !
Dikke bullshit. Nieuwe hikers krijgen Shell pas, Esso nog gewoon te gebruiken.
Godver wat hadden ze me een stinkhok meegegeven net zeg helemaal vol met lege McDonalds zakken, snoeppapiertjes en half verteerde etensresten heb maar mijn jas aangehouden en de hele rit met de ramen open gereden, was wel koud maar die zure lucht was echt niet te harden
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik heb voor deze maand al 170 euro aan brandstof voorgeschoten (ben mn tankpas dan ook al een tijdje kwijt ) Kan niet wachten tot 17 januari, dan krijg ik even dik uitbetaald
Ik presteer het de laatste tijd regelmatig om auto's met nog slechts een kilometer of 10 op het bereik af te leveren. Wil ze best volgooien maar dan eerst een tankpas, dat ga ik allemaal niet zelf betalen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef BlackLining het volgende: Ik presteer het de laatste tijd regelmatig om auto's met nog slechts een kilometer of 10 op het bereik af te leveren. Wil ze best volgooien maar dan eerst een tankpas, dat ga ik allemaal niet zelf betalen.
Werk je voor AR dan? Want bij easyway krijg je die toch gewoon standaard?
Op dinsdag 17 december 2013 16:56 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Dat zijn tenminste fatsoenlijke auto's! Wismarweg? Ik krijg daar enkel 14% hokken mee, muv een full options 525D
Ik rijd voor AR. De Passat is ook pas een maand oud, dus wordt een prima dagje zo!
Morgen een Transporter en een Megane rijden. De Transporter moet ik inleveren in Almere, ben daar nog niet eerder geweest. Op de site van RDW kan ik er niks over vinden, maar zo'n busje is toch hoger dan 1.90 m? Dus dan kan ie niet in de parkeergarage.
\Volgens mij kan een Transporter er niet in. Traffic/Vivaro wel dacht ik, mits ze niet verhoogd zijn of imperiaal, Maar beste vraag je binnen even, dan zit je sowieso goed!
Op dinsdag 17 december 2013 17:10 schreef gehaktstaaf123 het volgende: \Volgens mij kan een Transporter er niet in. Traffic/Vivaro wel dacht ik, mits ze niet verhoogd zijn of imperiaal, Maar beste vraag je binnen even, dan zit je sowieso goed!
Oké, bedankt. Dan doe ik dat wel. Was sowieso niet van plan om er blind op te gokken.
Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef Ordinateur het volgende: Waarom zou je ze ook willen volgooien als dat niet in de opdracht staat? Als ze een volle tank willen hebben dan zetten ze het er wel bij.
Omdat ik het niet comfortabel vind om de laatste 50km met een knipperend en piepend waarschuwingslampje te rijden
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Omdat ik het niet comfortabel vind om de laatste 50km met een knipperend en piepend waarschuwingslampje te rijden
Er is ook nogal een verschil tussen wat je net zegt volgooien en er 5 liter bij doen. Dat tientje wat je dan een week moet voorschieten is ook wel te overleven.
Krijg nog 60 euro van mijn andere werkgever, maar dat wordt ook steeds uitgesteld tot de volgende uitbetaling.
Tja, als je er om vraagt vind ik het eigenlijk niet kunnen om het achter te houden tot de volgende betaling. Zeker niet omdat de fout bij hun ligt. Als je het zelf fout doet kan ik het nog snappen, had je het maar lekker goed moeten doen
Tja, als je er om vraagt vind ik het eigenlijk niet kunnen om het achter te houden tot de volgende betaling. Zeker niet omdat de fout bij hun ligt. Als je het zelf fout doet kan ik het nog snappen, had je het maar lekker goed moeten doen
Ik ook niet. Ik ben in de zomervakantie verhuisd naar Eindhoven, en heb daar een nieuwe krantenwijk (Eindhovens Dagblad) gekregen. Mijn depothouder vertelde me dat die wijk recht heeft op centrumtoeslag, en laat die nu net niet structureel bij mijn vergoeding zitten. Ik zeur er echt al 5 maanden over, maar het blijft maar fout gaan.
Heb al een keer een extra betaling van 90 euro gehad omdat die centrumtoeslag gewoon achtergehouden werd voor 3 !!! maanden. En nu lopen ze weer 2 maanden achter. Ik zou afgelopen vrijdag een tussentijdse betaling hebben moeten ontvangen, maar daar is ook weer niets van terecht gekomen..
Heerlijk wel aan dit werk dat je gewoon een dag dicht kan gooien met als enkele reden 'moe en geen zin', nu lekker uitslapen vanmiddag wel weer open gezet nu, voor een spoedje kennen ze altijd bellen, zie ik dan wel
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef BlackLining het volgende: Heerlijk wel aan dit werk dat je gewoon een dag dicht kan gooien met als enkele reden 'moe en geen zin', nu lekker uitslapen vanmiddag wel weer open gezet nu, voor een spoedje kennen ze altijd bellen, zie ik dan wel
Inderdaad, vooral in de zomervakantie vind ik dat ideaal. Daarom heb ik in de zomervakantie ook nooit een apart vakantiebaantje.
Iemand een idee hoe lang het ongeveer duurt voordat je je eerste loon ontvangt? Heb mn eerste ritje eind november gereden. Ook al is het niet veel, ik kan het geld echt goed gebruiken nu aangezien mn pc is overleden en mn auto geen zin meer heeft om te starten
Als ik het me goed idee krijg je bepaalde formulieren pas na je eerste rit, dus waarschijnlijk hebben ze die nog niet verwerkt en krijg je alles in januari.
Als ik het me goed idee krijg je bepaalde formulieren pas na je eerste rit, dus waarschijnlijk hebben ze die nog niet verwerkt en krijg je alles in januari.
EW inderdaad, weet niet of iemand mij mee kan nemen in de volgende OP? (EW Hiker Regio Rotterdam)
Daar zou je gelijk in kunnen hebben, dan maar even zuinig aan doen in de duurste maand v/h jaar
Op woensdag 18 december 2013 13:25 schreef Viezze het volgende: Waalwijk is juist chill. Als je het aardig vraagt zet die chauffeur je voor het bedrijf af
Dit, buurtbusjes zijn vaak geniaal. Die debielen scheuren als gekken en als je het netjes vraagt zetten ze je nog af waar je moet zijn meestal...
Meestal lever ik daar af, dus moet ik wel dat pokke-eind naar de halte lopen. Werd trouwens de eerste keer dat ik daar afleverde halverwege door de chauffeur van de buurtbus opgepikt die me zag lopen
Wel vervelend dat je daar op dat busstation Waalwijk twintig minuten in de kou moet wachten op de aansluitende bus richting Den Bosch..
Had ik ook al een keer last van. Ze leggen 'm dan op zo'n apparaat dat lijkt op die dingen waar het NS-personeel mee is uitgerust om kaarten te controleren. Had zo'n systeem nog nooit gezien in een buurtbus.
Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef HenkvonAnnie het volgende: Wel vervelend dat je daar op dat busstation Waalwijk twintig minuten in de kou moet wachten op de aansluitende bus richting Den Bosch..
Dat is inderdaad irritant! En dat ronde geval van glas waar je kan staan/zitten helpt ook voor geen meter tegen wind.
Tof dagje vandaag. Transporter gereden, voor het eerst een vrouwelijke collega tegengekomen, wandelingetje gemaakt van Utrecht CS naar de domtoren (tijd teveel :p), 2 maanden oude Megane gereden en bij het afleveren heerlijk koffie gedronken en gezellig een praatje gemaakt met de klant.
Op woensdag 18 december 2013 14:35 schreef Sarasi het volgende: Eerste mede ARer tegengekomen vandaag! Direct over een bushalte geleerd waar de bus ook maar 1x per uur gaat, maar wel negen minuten eerder.
Verder was de Passat echt heerlijk, helemaal nieuw en geweldig rijden. Voor het eerst ook op de ring van A'dam gereden.
Ik echt gelijk dag 1. Liep daar dat bedrijf binnen, haalde de sleutel van een Opel Astra op, en toen kwam net een mede hiker binnengelopen die een VW Polo op kwam halen die helaas zoek was. Kon hij weer terug.
Ook een keer 3 tegelijk toen we met 4 wagens naar Schiphol moesten vanuit Heerlen..
Had vandaag nog een spoedje; wisselrit Eindhoven Airport - Maastricht Station. Dat volk in Zuid Limburg. Ik kreeg zo'n contractbon mee, keurig op naam van Autoreset. Vraagt dat vrouwtje in Maastricht om mijn adres omdat ze dat ding op mijn naam wilde gaan zetten voor de wissel. Ja hoe voel jij je. En volhouden tot ik toegaf.
Ik echt gelijk dag 1. Liep daar dat bedrijf binnen, haalde de sleutel van een Opel Astra op, en toen kwam net een mede hiker binnengelopen die een VW Polo op kwam halen die helaas zoek was. Kon hij weer terug.
Ook een keer 3 tegelijk toen we met 4 wagens naar Schiphol moesten vanuit Heerlen..
Had vandaag nog een spoedje; wisselrit Eindhoven Airport - Maastricht Station. Dat volk in Zuid Limburg. Ik kreeg zo'n contractbon mee, keurig op naam van Autoreset. Vraagt dat vrouwtje in Maastricht om mijn adres omdat ze dat ding op mijn naam wilde gaan zetten voor de wissel. Ja hoe voel jij je. En volhouden tot ik toegaf.
Ja. Achteraf best stom, had eigenlijk m'n poot stijf moeten houden en AR moeten bellen. Dat contract was nu niet zo bijster spannend, er staat alleen op wie die auto heeft en waar hij ingeleverd moet worden en de kosten (gewoon ¤0,- ).
Kreeg eigenlijk het idee dat ze dacht dat ik een klant was. Meneer ditdat. Man, je hebt die foto gezien van me, ik ben echt geen 'meneer'.
Op woensdag 18 december 2013 13:25 schreef Viezze het volgende: Waalwijk is juist chill. Als je het aardig vraagt zet die chauffeur je voor het bedrijf af
Dit, 1 keer bij Kruisstraat geweest en voor de deur afgezet.
Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Solidberg het volgende: Wat houden die projecten in als ik mag vragen? Moeten jullie die avond bepaalde ritten telkens doen ofzo?
Een project als PC houdt meestal in dat er een bedrijf een bedrijfsuitje heeft met de nodige alcohol en dat er dsn geregeld is dat elke medewerker naar huis gereden wordt door een chauffeur. Best leuk omdat je dan ook met andere chauffeurs in gesprek komt.
Damn, kwam zonet een Infiniti FX35 (import) tegen in de stad. De eigenaar stapte net in en startte de motor! Wat een bruut geluid kwam eruit! Had ik totaal niet verwacht van zo'n SUV
Goed, afgelopen week het mailtje eruit gedaan dat ik vanaf februari niet meer beschikbaar ben vanwege buitenlandsemester. Het valt nog maar te bezien of ze me in september terug laten komen. /snik
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Verheug je er niet al teveel op, waarschijnlijk hebben alle andere hikers uit de regio dat ook
Oh shit, hopelijk niet. Of met wat geluk vieren die wat langer vakantie of moeten nog nog herkansingen doen in die 2 week tijd Heb jij overigens ook week 3 en 4 vrij van 2014?
En we gaan de 4e maand in in de wachtrij voor sollicitatie. EW heeft het blijkbaar rustig voor hikers in regio breda, of er zijn gewoon veel sollicitanten...
Op donderdag 19 december 2013 09:39 schreef kweenie1 het volgende: En we gaan de 4e maand in in de wachtrij voor sollicitatie. EW heeft het blijkbaar rustig voor hikers in regio breda, of er zijn gewoon veel sollicitanten...
Goed nieuws voor aankomende hikers. Vanaf 2017 gaat er in het laagseizoen 3x per dag en in het hoogseizoen 4x per dag een trein rijden van en naar de Eemshaven. Vanaf station Roodeschool wordt de goederenspoorlijn aangepast om dit mogelijk te maken.
Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef joppie_saus het volgende: Goed nieuws voor aankomende hikers. Vanaf 2017 gaat er in het laagseizoen 3x per dag en in het hoogseizoen 4x per dag een trein rijden van en naar de Eemshaven. Vanaf station Roodeschool wordt de goederenspoorlijn aangepast om dit mogelijk te maken.
Het was al heel lang bekend dat deze verbinding zou komen. Treinstation zal dan waarschijnlijk bij de Borkumveer komen te liggen, lekker helemaal achterin de Eemshaven. Vanaf daar naar RWE/NUON is het zeker nog wel 3-4km lopen. Wel jammer voor ons, we zullen dan een stuk minder verdienen aan de taxiritjes van/naar de borkumlijn.
Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef joppie_saus het volgende: Goed nieuws voor aankomende hikers. Vanaf 2017 gaat er in het laagseizoen 3x per dag en in het hoogseizoen 4x per dag een trein rijden van en naar de Eemshaven. Vanaf station Roodeschool wordt de goederenspoorlijn aangepast om dit mogelijk te maken.
Eerst maar eens zien of we tegen die tijd nog gratis OV hebben
Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef Hojdhopper het volgende: Goed, afgelopen week het mailtje eruit gedaan dat ik vanaf februari niet meer beschikbaar ben vanwege buitenlandsemester. Het valt nog maar te bezien of ze me in september terug laten komen. /snik
Reken er maar niet op
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Oh shit, hopelijk niet. Of met wat geluk vieren die wat langer vakantie of moeten nog nog herkansingen doen in die 2 week tijd Heb jij overigens ook week 3 en 4 vrij van 2014?
Heb in die weken tentamens, maar heb er maar twee en die vallen beide op een dag in de eerste week, dus dat wordt ook beschikbaar zijn
Ja precies. En het is ook vakantie, verwacht eigenlijk vrij weinig werk. Of valt dat mee?
Vorig jaar heb ik nog wel een aantal keren gewerkt. Of het meer of minder is weet ik niet meer precies, ik kan me voorstellen dat het iets rustiger is omdat veel mensen extra dagen vrij nemen. We gaan het zien
Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef joppie_saus het volgende: Goed nieuws voor aankomende hikers. Vanaf 2017 gaat er in het laagseizoen 3x per dag en in het hoogseizoen 4x per dag een trein rijden van en naar de Eemshaven. Vanaf station Roodeschool wordt de goederenspoorlijn aangepast om dit mogelijk te maken.
Klopt, maar dan heb je een net zo nuttig station als Leeuwarden achter de Hoven. Ook 2 of 3 keer per dag een trein . Een troost, hij wordt grotendeels gefinancierd door de Duitsers, die zo graag met de trein naar Borkum willen
Klopt, maar dan heb je een net zo nuttig station als Leeuwarden achter de Hoven. Ook 2 of 3 keer per dag een trein . Een troost, hij wordt grotendeels gefinancierd door de Duitsers, die zo graag met de trein naar Borkum willen
Die Leeuwarden achter de Hoven is geniaal, sommige treinen passen er niet eens!
Die Leeuwarden achter de Hoven is geniaal, sommige treinen passen er niet eens!
Ghehe, altijd als er 2 treinen aan elkaar zitten staat enkel de achterste, of de voorste helft aan het perron. Wordt meestal even omgeroepen. Maar zodra het spoor is aangepakt en er eindelijk een 2e sneltrein komt is dat station weg.
Doe ik ook niet, maar misschien dat ik dan nog aan de slag kan als PC. Hoewel, na 5 jaar is het dan wel eens tijd om naar iets anders te gaan kijken, iets dat meer in de richting is van mijn studie.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Dinsdagmiddag tussen school en thuis ergens m'n OV kaart verloren. Direct melding van gemaakt en een duplicaat aangevraagd, vanmiddag alweer netjes m'n nieuwe in de brievenbus! Morgen dus gewoon beschikbaar voor EW!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Hopelijk mag ik morgen nog even werken, sta deze week al op 80 euro en heb maandag een betaald verhuisklusje van een vorige werkgever, dus dat zou het een lucratief weekje maken.
Ik wil voor AR ook best die website aanpakken trouwens, wat een jankwerk zit daar in. Ook totaal niet actueel meer, oude actielinks die niet meer bestaan etc.
Ik heb gister een mailtje gekregen dat mijn tijdelijk contract niet verlengd zal worden. Ik vulde mijn beschikbaarheid niet goed in en was een keer bij een controle aangetroffen met een baardje. Ik kan nu ook niet meer inloggen. Kan iemand mij het pdfje van het contract sturen?
EDIT: En weet iemand onder welke CAO wij vallen?
[ Bericht 9% gewijzigd door JHdD op 19-12-2013 15:04:30 ]
Heb je nog wel een tijdelijk contract? In mijn tijd bij EW gaven ze volgens mij een contract van 3 maanden, na een paar keer stilzwijgend verlengen heb je dan dus eigenlijk een vast contract, voor wat het waard is.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2013 15:15:09 ]
Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef JHdD het volgende: Ik heb gister een mailtje gekregen dat mijn tijdelijk contract niet verlengd zal worden. Ik vulde mijn beschikbaarheid niet goed in en was een keer bij een controle aangetroffen met een baardje. Ik kan nu ook niet meer inloggen. Kan iemand mij het pdfje van het contract sturen?
EDIT: En weet iemand onder welke CAO wij vallen?
Als het goed is heb je zelf een contract thuis liggen.
Easyway valt niet onder een CAO. Ik denk dat er wel een bindende CAO is voor EW maar ze nemen het soms niet zo nauw met de regels.
Als je er echt werk van wil maken, succes. Maar ik zou het laten schieten, je trekt toch aan het kortste eind.
Als het goed is heb je zelf een contract thuis liggen.
Easyway valt niet onder een CAO. Ik denk dat er wel een bindende CAO is voor EW maar ze nemen het soms niet zo nauw met de regels.
Als je er echt werk van wil maken, succes. Maar ik zou het laten schieten, je trekt toch aan het kortste eind.
Ik heb er een keer koffie over heen laten vallen. Dus een dm zou welkom zijn. Mijn derde contract liep af in november en ik heb daarna nog gewerkt. Wat ik begrijp is dat ik dus al een contract voor onbepaalde tijd zou moeten hebben.
Ik heb er een keer koffie over heen laten vallen. Dus een dm zou welkom zijn. Mijn derde contract liep af in november en ik heb daarna nog gewerkt. Wat ik begrijp is dat ik dus al een contract voor onbepaalde tijd zou moeten hebben.
EDIT: Gevonden in een donker hoekje van mn inbox.
Gast, als zij jou echt weg willen hebben bellen ze je toch nooit meer.
Nee oke jullie hebben gelijk. Ik wilde eigenlijk wel een stapje hoger naar privéchauffeur. Dan is representativiteit wel belangrijker en gaat ie er wel af. Iemand ervaring met AB-AZ Chauffeurs?
Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef JHdD het volgende: Ik heb gister een mailtje gekregen dat mijn tijdelijk contract niet verlengd zal worden. Ik vulde mijn beschikbaarheid niet goed in en was een keer bij een controle aangetroffen met een baardje. Ik kan nu ook niet meer inloggen. Kan iemand mij het pdfje van het contract sturen?
EDIT: En weet iemand onder welke CAO wij vallen?
Ben ik nou de enige die van z'n stoel valt van verbazing? Dat je iemand ontslaat omdat die in dit geval nalatig is oké. Maar als je jezelf als bedrijf een beetje serieus neemt gaat je je werknemers toch niet ontslaan via de mail
Ben ik nou de enige die van z'n stoel valt van verbazing? Dat je iemand ontslaat omdat die in dit geval nalatig is oké. Maar als je jezelf als bedrijf een beetje serieus neemt gaat je je werknemers toch niet ontslaan via de mail
Welkom in de 21e eeuw, waarbij je internet gemakkelijker is dan de realiteit.
OT: Triest, ze blokkeren in 1 keer alles en je krijgt niet eens de mogelijkheid om in gesprek te gaan o.i.d.
Dat heeft niets met de 21e eeuw te maken, anders hadden ze het wel via whatsapp gedaan. Maar deste meer met het compleet ontbreken van fatsoen
Deels wel, vroegâh kon men niet anders dan het in iemand gezicht te zeggen. Nu denken mensen zich er gemakkelijker vanaf te maken, terwijl dat veel onpersoonlijker of zelfs asociaal is. Ook is het minder intensief om een mailtje (danwel een W'appje) te sturen dan een afspraak maken om elkaar te spreken. Snap enigszins wel dat ze niet zomaar hun tijd willen vern**ken, maar een simpel mailtje, waar het hier wel op neer komt, waarin staat dat je bent ontslagen vind ik écht onbeschoft. Dan bel je op z'n minst toch even.
Kenmerkend weer, confrontatie zullen ze nooit aangaan. Een gesprek op kantoor zullen ze dus nooit doen om te melden dat je ontslagen bent.
Is het zelfde als ze een boze haatmail sturen, met daarin dat je iets fout hebt gedaan. Slaan een toon aan waar je eng van wordt. Stuur je vervolgens terug dat je het niet gedaan hebt, kan er geen reply mailtje vanaf van hun kant, laat staan een excuus
Ik kan je zeker aanraden om bij AB-AZ te werken, vriend van mij zit daar ook. Nog nooit iets negatiefs over gehoord.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Ik heb er een keer koffie over heen laten vallen. Dus een dm zou welkom zijn. Mijn derde contract liep af in november en ik heb daarna nog gewerkt. Wat ik begrijp is dat ik dus al een contract voor onbepaalde tijd zou moeten hebben.
EDIT: Gevonden in een donker hoekje van mn inbox.
Jup, dan heb je nu gewoon een vast contract.. Ze mogen het max 3x verlengen , daarna moeten ze je een vast contract geven.
Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Kiprollade het volgende: Iemand enig idee of er morgenmiddag nog wat spoedjes binnenkomen? Eerste keer nu dat ik vrijdag (gedeeltelijk) open heb staan
Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Kiprollade het volgende: nd enig idee of er morgenmiddag nog wat spoedjes binnenkomen? Eerste keer nu dat ik vrijdag (gedeeltelijk) open heb staan
Regio Rotterdam toch? kreeg net nog sms van EW of je wilde bellen als je morgen kon werken dus denk dat die kans er wel is.
Jup, dan heb je nu gewoon een vast contract.. Ze mogen het max 3x verlengen , daarna moeten ze je een vast contract geven.
Ja das leuk, maar dan krijg je gewoon geen opdrachten meer. Niet teveel moeite doen, die strijd heb je bij voorbaat verloren.
Vanmiddag moeten afleveren in een parkeergarage onder een station. Dat vind ik nou eens mooi werk, beter dan die toestand in Waalwijk met dat klotebusje
WTF Krijg morgen een hoogwerker mee, iemand anders had dat laatst toch ook al hier?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ja das leuk, maar dan krijg je gewoon geen opdrachten meer. Niet teveel moeite doen, die strijd heb je bij voorbaat verloren.
Vanmiddag moeten afleveren in een parkeergarage onder een station. Dat vind ik nou eens mooi werk, beter dan die toestand in Waalwijk met dat klotebusje
WTF Krijg morgen een hoogwerker mee, iemand anders had dat laatst toch ook al hier?
Precies, dan krijg je dat helaas. Maar hij zou misschien een maandje loon ofzo kunnen claimen..
Ja das leuk, maar dan krijg je gewoon geen opdrachten meer. Niet teveel moeite doen, die strijd heb je bij voorbaat verloren.
Vanmiddag moeten afleveren in een parkeergarage onder een station. Dat vind ik nou eens mooi werk, beter dan die toestand in Waalwijk met dat klotebusje
WTF Krijg morgen een hoogwerker mee, iemand anders had dat laatst toch ook al hier?
Diegene die dat ook had was Amoeba (als hij nog leeft na dat ritje)
Morgen weer werken. Scheemda ( ) - Zwolle in een Golf die volgens kenteken een 114I is. En St. Annaparochie - Groningen in een Combo. Ik heb toch liever een ritje naar Maastricht ofzo. OV'en vanaf Zwolle naar St. Anna is ruim 2 uur..
Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef Solidberg het volgende: Vraag me toch af hoe zo'n hoogwerker van 3,3 ton rijdt Zeker zwak motortje erin zodat je net de 100 haalt?
3.355kg, en een 2.5l Diesel die 96 kW levert, volgens de RDW
Ben benieuwd. Hoop van harte dat het een automaat is maar ik vrees dat ik de lul ben
Edit: nope, handbak natuurlijk
[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 19-12-2013 20:15:58 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ben ik nou de enige die van z'n stoel valt van verbazing? Dat je iemand ontslaat omdat die in dit geval nalatig is oké. Maar als je jezelf als bedrijf een beetje serieus neemt gaat je je werknemers toch niet ontslaan via de mail
Het verbaast mij juist dat jou dit verbaast. De hele communicatie naar ons slaat nergens op, dus dit past er prima bij.
quote:
Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Morgen weer werken. Scheemda ( ) - Zwolle in een Golf die volgens kenteken een 114I is. En St. Annaparochie - Groningen in een Combo. Ik heb toch liever een ritje naar Maastricht ofzo. OV'en vanaf Zwolle naar St. Anna is ruim 2 uur..
Jezus je moet wel echt van niets naar nergens morgen Scheemda heb ik nog een tijdje stage gelopen. Gelukkig maar 1 keer per week want dat is echt een kansloze bende
Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Morgen weer werken. Scheemda ( ) - Zwolle in een Golf die volgens kenteken een 114I is. En St. Annaparochie - Groningen in een Combo. Ik heb toch liever een ritje naar Maastricht ofzo. OV'en vanaf Zwolle naar St. Anna is ruim 2 uur..
Dan heb ik het qua ritten beter voor elkaar, auto's is morgen wel om te janken. Beginnen met een Haren - Amersfoort in een gele ( ) VW Fox uit 2007, dan een instap Picanto van Amersfoort naar Zwolle en daarna een Caddy van Vroomshoop naar Zwolle.
Dan heb ik het qua ritten beter voor elkaar, auto's is morgen wel om te janken. Beginnen met een Haren - Amersfoort in een gele ( ) VW Fox uit 2007, dan een instap Picanto van Amersfoort naar Zwolle en daarna een Caddy van Vroomshoop naar Zwolle.
Instapmodellen zijn altijd Toch een dure auto willen, maar geen geld meer voor de belangrijkste opties (niet dat een Picanto duur is, maar dat terzijde)
Dan heb ik het qua ritten beter voor elkaar, auto's is morgen wel om te janken. Beginnen met een Haren - Amersfoort in een gele ( ) VW Fox uit 2007, dan een instap Picanto van Amersfoort naar Zwolle en daarna een Caddy van Vroomshoop naar Zwolle.
Ik zou maar een zonnebril opzetten. Je zult maar bekenden tegenkomen als je in die Fox zit
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ben ik nou de enige die van z'n stoel valt van verbazing? Dat je iemand ontslaat omdat die in dit geval nalatig is oké. Maar als je jezelf als bedrijf een beetje serieus neemt gaat je je werknemers toch niet ontslaan via de mail
Ontslag via de mail is gewoon rechtsgeldig. Echter moeten zij wel kunnen bewijzen dat de boodschap bij jou is aangekomen. Dat het niet netjes is, is punt één. De redenen vind ik echter wel behoorlijk discutabel. Niet representatief zijn is één, maar je beschikbaarheid niet goed invullen is echt zoeken. Dat zou jouw probleem moeten zijn, want jij wordt dan niet gebeld.
Probleem is dat je 0-uren contract hebt, en je of je nou hoog of laag springt, gewoon niet meer ingepland wordt.
Onder een CAO vallen de hikers en PC'ers van Easyway niet. Dat is dus ook de reden dat over bepaalde dingen zo makkelijk gedaan kunnen worden.
Deels wel, vroegâh kon men niet anders dan het in iemand gezicht te zeggen. Nu denken mensen zich er gemakkelijker vanaf te maken, terwijl dat veel onpersoonlijker of zelfs asociaal is. Ook is het minder intensief om een mailtje (danwel een W'appje) te sturen dan een afspraak maken om elkaar te spreken. Snap enigszins wel dat ze niet zomaar hun tijd willen vern**ken, maar een simpel mailtje, waar het hier wel op neer komt, waarin staat dat je bent ontslagen vind ik écht onbeschoft. Dan bel je op z'n minst toch even.
Voornaamste reden voor opzeggen per mail is dat bedrijven tegenwoordig een stuk groter zijn en het volgens hun onmogelijk is álle werknemers persoonlijk te bereiken. Kansloos wel, mja het mag nou eenmaal.
Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef qua111 het volgende: Kenmerkend weer, confrontatie zullen ze nooit aangaan. Een gesprek op kantoor zullen ze dus nooit doen om te melden dat je ontslagen bent.
Hoe zouden ze dat moeten organiseren dan? En wie gaat er nou naar Breda om daar een gesprek van 30 minuten te hebben dat je weg mag?
Wel raar dat ze iedereen bellen voor een ritje de volgende dag, maar dat een belletje voor ontslag er niet vanaf kan. Maar ja zullen de confrontatie inderdaad wel niet aandurven.
Op donderdag 19 december 2013 21:33 schreef JHdD het volgende: Wel raar dat ze iedereen bellen voor een ritje de volgende dag, maar dat een belletje voor ontslag er niet vanaf kan. Maar ja zullen de confrontatie inderdaad wel niet aandurven.
Is natuurlijk ook verschillend per afdeling, de planners houden zich niet bezig met ontslagen e.d. Ondanks dat ben ik het wel met je eens en had (minstens) een belletje wel op z'n plaats geweest.
Is natuurlijk ook verschillend per afdeling, de planners houden zich niet bezig met ontslagen e.d. Ondanks dat ben ik het wel met je eens en had (minstens) een belletje wel op z'n plaats geweest.
Het standaardmailtje was anders wel van ons B to the A.
Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef Viezze het volgende: Jij zit er wat meer in. Is er voor EW geen algeheel bindende CAO? Kan het me haast niet voorstellen dat het niet zo is..
Ik kan niks vinden over een CAO op internet. Contract van EW heb ik ook niet meer liggen helaas. Ik zou zeggen: wat staat er in je contract?
Bovendien is het nog maar de vraag of hikers en PC'ers daar wel onder vallen. De planning en organisatie zal ongetwijfeld onder een CAO vallen, maar de vraag is of die ook uitgebreid is naar het personeel daar onder.
Ik kan niks vinden over een CAO op internet. Contract van EW heb ik ook niet meer liggen helaas. Ik zou zeggen: wat staat er in je contract?
Bovendien is het nog maar de vraag of hikers en PC'ers daar wel onder vallen. De planning en organisatie zal ongetwijfeld onder een CAO vallen, maar de vraag is of die ook uitgebreid is naar het personeel daar onder.
In het contract van EW staat daar niks over, maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Het is ook erg lastig om te zeggen onder welke CAO ze zouden vallen. Ze bieden transporten aan, maar zijn geen transportbedrijf (Beroepsgoederenvervoer). Ook zijn ze niet echt een uitzendbureau.
Volgens mij is het wel zo dat indien een bedrijf duidelijk onder een bepaalde CAO valt dat alle werknemers daar onder vallen.
In het contract van EW staat daar niks over, maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Het is ook erg lastig om te zeggen onder welke CAO ze zouden vallen. Ze bieden transporten aan, maar zijn geen transportbedrijf (Beroepsgoederenvervoer). Ook zijn ze niet echt een uitzendbureau.
Volgens mij is het wel zo dat indien een bedrijf duidelijk onder een bepaalde CAO valt dat alle werknemers daar onder vallen.
Ik zal van de week eens kijken of ik nog in wat systemen kan duiken.
Het verbaast mij juist dat jou dit verbaast. De hele communicatie naar ons slaat nergens op, dus dit past er prima bij.
Verbazing was wellicht niet de juiste woordkeuze, het past inderdaad prima bij hun manier van leidinggeven. Dat het achterlijk is was wellicht een betere omschrijving
Ik zal van de week eens kijken of ik nog in wat systemen kan duiken.
Zit nog even naar het contract te kijken. Geen woord over een CAO. Maar minstens zo vreemd: Je krijgt een contract voor drie maanden. Als je na deze drie maanden een rit accepteert, wordt de overeenkomst automatisch met zes maanden verlengd. Er staat niks in over wat er na deze zes maanden gebeurt, en ik heb ook nooit een nieuw contract gehad ofzo na negen maanden.
Ook geinig, volgens het contract moet je minimaal 24 uur van tevoren worden opgeroepen
Ja ik ook. Maar dat geldt natuurlijk niet als er onvoldoende werk voor handen is Zo ken ik er nog wel een paar. Gelukkig letten ze er niet op, want na een half jaar niet beschikbaar te zijn geweest kon ik vrolijk weer aan de bak.
Tegenover het feit dat de werkgever zijn kont afveegt met het 'contract', staat immers ook dat wanneer jij geen zin hebt om te werken, je dat domweg niet hoeft te doen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Tegenover het feit dat de werkgever zijn kont afveegt met het 'contract', staat immers ook dat wanneer jij geen zin hebt om te werken, je dat domweg niet hoeft te doen.
Laat dat nou net het principe van een 0-uren oproepcontract zijn. Het principe dat je niet verplicht bent aan de oproep gehoor te geven.
Op donderdag 19 december 2013 15:44 schreef JHdD het volgende: Nee oke jullie hebben gelijk. Ik wilde eigenlijk wel een stapje hoger naar privéchauffeur. Dan is representativiteit wel belangrijker en gaat ie er wel af. Iemand ervaring met AB-AZ Chauffeurs?
Ja wel ervaringen, ben er ooit aangenomen. 2x voor gewerkt, werd in het begin weinig gebeld en toen maar naar EW gegaan. Misschien vanaf januari m'n geluk daar weer beproeven. Sta nog steeds ingeschreven.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Wat staat er precies? Móet je 12 uur beschikbaar zíjn per maand of wordt je iedere maand 12 uur ingepland?
quote:
De arbeidsovereenkomst wordt in beginsel aangegaan voor minimaal 12 uur per maand.
Dat is de letterlijke test, met in hetzelfde lid nog een stuk over dat de werknemer wordt opgeroepen wanneer er geschikte werkzaamheden voor handen zijn.
Ook nog iets over anciënniteit trouwens, maar daar wordt ook niks mee gedaan heb ik wel eens gehoord.
Ik moet zaterdagavond om 23.00 van Rotterdam Zuid (zeg maar De Kuip) naar Zeewolde. A15/A27 of A12/A27?
Ik wil wel lekker doorrijden, zal op dat tijdstip niet héél druk zijn gok ik en ik weet niet welke route flitserstechnisch gezien dan handiger is Zelf denk ik aan de A15/A27, de file met supporters gaat meestal de A16 op richting Kethelplein, terwijl je de A16 richting Gorinchem/Ridderkerk altijd makkelijk kan pakken.
Zometeen de auto pakken naar Eindhoven, hopelijk heeft die Yaris een beetje een oke radio. Laatste keer dat ik in zo'n ding reed was tijdens rijlessen.
Op vrijdag 20 december 2013 07:55 schreef Sarasi het volgende: Zometeen de auto pakken naar Eindhoven, hopelijk heeft die Yaris een beetje een oke radio. Laatste keer dat ik in zo'n ding reed was tijdens rijlessen.
Waar in Eindhoven?
Zo in een Fiesta naar Waalwijk, het is niet veel maargoed…
Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef Solidberg het volgende: Vraag me toch af hoe zo'n hoogwerker van 3,3 ton rijdt Zeker zwak motortje erin zodat je net de 100 haalt?
Nou, het gaat nog een uurtje duren, dus ik zit in de kantine met chocomel te verdienen aan spelletjes op mijn tablet. Ik mag gewoon van de LM en van AR een uur blijven wachten, idioot dit.
Op vrijdag 20 december 2013 09:30 schreef Sarasi het volgende: Nou, het gaat nog een uurtje duren, dus ik zit in de kantine met chocomel te verdienen aan spelletjes op mijn tablet. Ik mag gewoon van de LM en van AR een uur blijven wachten, idioot dit.
Nou, ik moet om half 12 in Son en Breugel zijn, dan naar Waalwijk en dan terug. Tegen die tijd ben jij al in Eindhoven geweest denk ik. Dus we gaan elkaar sowieso mislopen. Wel komen karten he, 3 januari.
Nou, ik moet om half 12 in Son en Breugel zijn, dan naar Waalwijk en dan terug. Tegen die tijd ben jij al in Eindhoven geweest denk ik. Dus we gaan elkaar sowieso mislopen. Wel komen karten he, 3 januari.
Ja mien jong, dat hangt van de prijs af he. Maar ik kom sowieso wel even wat drinken denk ik.
Maar zoals het er nu uitziet ben ik pas rond 13h op mijn afleveradres, dus wie weet.
Even contant geld regelen als die dingen zo'n gezeik hebben met een OV chipkaart.
Is niet nodig. Tenminste hier rond Uithuizen(Qbuzz) niet. Als de OV kaartlezer niet werkt of niet aanwezig is, mag je gratis meereizen. (Is al zo sinds februari ofzo..)
Ik ben onderweg om de hoogwerkert op te halen 2 uur met de trein..
Privé Vertrek straks voor een weekje naar zo'n vakantiepark in Zeewolde, maar wil morgenavond uiteraard niet mijn geliefde Feyenoord missen, dat zou zonde zijn van mijn seizoenkaart
Ja mien jong, dat hangt van de prijs af he. Maar ik kom sowieso wel even wat drinken denk ik.
Maar zoals het er nu uitziet ben ik pas rond 13h op mijn afleveradres, dus wie weet.
Haha, ik heb een reis van 2 uur terug zo te zien. Dus in totaal toch een uurtje of 4 zoet met dit karwei. Mjah, ritje binnen Brabant is gewoon geen urenknaller.
30 euro voor 3 heats p.p. is het toch? Wie organiseert dit eigenlijk, want ik neem aan dat we die baan nog moeten afhuren toch?
Ben nu trouwens druk bezig om een leuk klusje binnen te hengelen: begin Januari moeten er 4 of 5 huurauto's van de Eemshaven naar Bremen airport gebracht worden. Ze op laten halen door de verhuurder kost 1000,- per auto. Ik heb dus gemeld dat ik ze wel voor 500,- per stuk daarheen wil brengen.
Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef Marco001 het volgende: Ben nu trouwens druk bezig om een leuk klusje binnen te hengelen: begin Januari moeten er 4 of 5 huurauto's van de Eemshaven naar Bremen airport gebracht worden. Ze op laten halen door de verhuurder kost 1000,- per auto. Ik heb dus gemeld dat ik ze wel voor 500,- per stuk daarheen wil brengen.