Het was al heel lang bekend dat deze verbinding zou komen. Treinstation zal dan waarschijnlijk bij de Borkumveer komen te liggen, lekker helemaal achterin de Eemshaven. Vanaf daar naar RWE/NUON is het zeker nog wel 3-4km lopen.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef joppie_saus het volgende:
Goed nieuws voor aankomende hikers. Vanaf 2017 gaat er in het laagseizoen 3x per dag en in het hoogseizoen 4x per dag een trein rijden van en naar de Eemshaven. Vanaf station Roodeschool wordt de goederenspoorlijn aangepast om dit mogelijk te maken.
Eerst maar eens zien of we tegen die tijd nog gratis OV hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef joppie_saus het volgende:
Goed nieuws voor aankomende hikers. Vanaf 2017 gaat er in het laagseizoen 3x per dag en in het hoogseizoen 4x per dag een trein rijden van en naar de Eemshaven. Vanaf station Roodeschool wordt de goederenspoorlijn aangepast om dit mogelijk te maken.
Reken er maar niet opquote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Goed, afgelopen week het mailtje eruit gedaan dat ik vanaf februari niet meer beschikbaar ben vanwege buitenlandsemester. Het valt nog maar te bezien of ze me in september terug laten komen. /snik
Zelfs zonder OV zullen diensten als Autoreset en Easyway doorgaan. Het is onbegonnen werk om een fulltime medewerker van LM's op zo'n rit te zetten.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:20 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of we tegen die tijd nog gratis OV hebben![]()
Heb in die weken tentamens, maar heb er maar twee en die vallen beide op een dag in de eerste week, dus dat wordt ook beschikbaar zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 01:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Oh shit, hopelijk niet. Of met wat geluk vieren die wat langer vakantie of moeten nog nog herkansingen doen in die 2 week tijd
Heb jij overigens ook week 3 en 4 vrij van 2014?
Vorig jaar heb ik nog wel een aantal keren gewerkt. Of het meer of minder is weet ik niet meer precies, ik kan me voorstellen dat het iets rustiger is omdat veel mensen extra dagen vrij nemen. We gaan het zienquote:Op donderdag 19 december 2013 09:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja precies. En het is ook vakantie, verwacht eigenlijk vrij weinig werk. Of valt dat mee?
Klopt, maar dan heb je een net zo nuttig station als Leeuwarden achter de Hoven. Ook 2 of 3 keer per dag een treinquote:Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef joppie_saus het volgende:
Die Leeuwarden achter de Hoven is geniaal, sommige treinen passen er niet eens!quote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb je een net zo nuttig station als Leeuwarden achter de Hoven. Ook 2 of 3 keer per dag een trein.
Een troost, hij wordt grotendeels gefinancierd door de Duitsers, die zo graag met de trein naar Borkum willen
Ghehe, altijd als er 2 treinen aan elkaar zitten staat enkel de achterste, of de voorste helft aan het perron. Wordt meestal even omgeroepen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:34 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Die Leeuwarden achter de Hoven is geniaal, sommige treinen passen er niet eens!
Doe ik ook niet, maar misschien dat ik dan nog aan de slag kan als PC. Hoewel, na 5 jaar is het dan wel eens tijd om naar iets anders te gaan kijken, iets dat meer in de richting is van mijn studie.quote:
Als het goed is heb je zelf een contract thuis liggen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef JHdD het volgende:
Ik heb gister een mailtje gekregen dat mijn tijdelijk contract niet verlengd zal worden. Ik vulde mijn beschikbaarheid niet goed in en was een keer bij een controle aangetroffen met een baardje. Ik kan nu ook niet meer inloggen. Kan iemand mij het pdfje van het contract sturen?
EDIT: En weet iemand onder welke CAO wij vallen?
Ik heb er een keer koffie over heen laten vallen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als het goed is heb je zelf een contract thuis liggen.
Easyway valt niet onder een CAO. Ik denk dat er wel een bindende CAO is voor EW maar ze nemen het soms niet zo nauw met de regels.
Als je er echt werk van wil maken, succes. Maar ik zou het laten schieten, je trekt toch aan het kortste eind.
Gast, als zij jou echt weg willen hebben bellen ze je toch nooit meer.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:28 schreef JHdD het volgende:
[..]
Ik heb er een keer koffie over heen laten vallen.Dus een dm zou welkom zijn.
Mijn derde contract liep af in november en ik heb daarna nog gewerkt. Wat ik begrijp is dat ik dus al een contract voor onbepaalde tijd zou moeten hebben.
EDIT: Gevonden in een donker hoekje van mn inbox.
Dit dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:33 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Gast, als zij jou echt weg willen hebben bellen ze je toch nooit meer.
Ben ik nou de enige die van z'n stoel valt van verbazing? Dat je iemand ontslaat omdat die in dit geval nalatig is oké. Maar als je jezelf als bedrijf een beetje serieus neemt gaat je je werknemers toch niet ontslaan via de mailquote:Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef JHdD het volgende:
Ik heb gister een mailtje gekregen dat mijn tijdelijk contract niet verlengd zal worden. Ik vulde mijn beschikbaarheid niet goed in en was een keer bij een controle aangetroffen met een baardje. Ik kan nu ook niet meer inloggen. Kan iemand mij het pdfje van het contract sturen?
EDIT: En weet iemand onder welke CAO wij vallen?
Welkom in de 21e eeuw, waarbij je internet gemakkelijker is dan de realiteit.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die van z'n stoel valt van verbazing? Dat je iemand ontslaat omdat die in dit geval nalatig is oké. Maar als je jezelf als bedrijf een beetje serieus neemt gaat je je werknemers toch niet ontslaan via de mail
Dat heeft niets met de 21e eeuw te maken, anders hadden ze het wel via whatsapp gedaan. Maar deste meer met het compleet ontbreken van fatsoenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:11 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Welkom in de 21e eeuw, waarbij je internet gemakkelijker is dan de realiteit.
OT: Triest, ze blokkeren in 1 keer alles en je krijgt niet eens de mogelijkheid om in gesprek te gaan o.i.d.
Deels wel, vroegâh kon men niet anders dan het in iemand gezicht te zeggen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:27 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat heeft niets met de 21e eeuw te maken, anders hadden ze het wel via whatsapp gedaan. Maar deste meer met het compleet ontbreken van fatsoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Precies. Aangezien die auto's voor onderhoud/revisie naar Wieuwerd gaan ..quote:Op donderdag 19 december 2013 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Een auto naar Wieuwerd brengen staat garant voor braks
Ik heb maar 1 keer naar Wieuwerd gehoeven, maar dat heb ik toen niet geredquote:Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef trolley het volgende:
[..]
Precies. Aangezien die auto's voor onderhoud/revisie naar Wieuwerd gaan ..
Ghehehequote:Op donderdag 19 december 2013 18:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb maar 1 keer naar Wieuwerd gehoeven, maar dat heb ik toen niet gered
Jup, dan heb je nu gewoon een vast contract.. Ze mogen het max 3x verlengen , daarna moeten ze je een vast contract geven.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:28 schreef JHdD het volgende:
[..]
Ik heb er een keer koffie over heen laten vallen.Dus een dm zou welkom zijn.
Mijn derde contract liep af in november en ik heb daarna nog gewerkt. Wat ik begrijp is dat ik dus al een contract voor onbepaalde tijd zou moeten hebben.
EDIT: Gevonden in een donker hoekje van mn inbox.
Slecht dit.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef Sjouveur het volgende:
Neem anders een trolley mee, dat duwt wat makkelijker op de Afsluitdijk
Dat is nogal niet te voorspellen he.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Kiprollade het volgende:
Iemand enig idee of er morgenmiddag nog wat spoedjes binnenkomen? Eerste keer nu dat ik vrijdag (gedeeltelijk) open heb staan
Regio Rotterdam toch? kreeg net nog sms van EW of je wilde bellen als je morgen kon werken dus denk dat die kans er wel is.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Kiprollade het volgende:
nd enig idee of er morgenmiddag nog wat spoedjes binnenkomen? Eerste keer nu dat ik vrijdag (gedeeltelijk) open heb staan
Ja das leuk, maar dan krijg je gewoon geen opdrachten meer. Niet teveel moeite doen, die strijd heb je bij voorbaat verloren.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup, dan heb je nu gewoon een vast contract.. Ze mogen het max 3x verlengen , daarna moeten ze je een vast contract geven.
Ik bedoel daarmee eigenlijk: Komt het vaak voor dat het druk is op vrijdag?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is nogal niet te voorspellen he.
Regio R'dam idd, ik wacht het nog wel even af dan. Lijkt me niet dat ze nu nog bezig zijn met planning e.d.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:37 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Regio Rotterdam toch? kreeg net nog sms van EW of je wilde bellen als je morgen kon werken dus denk dat die kans er wel is.
Precies, dan krijg je dat helaas.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja das leuk, maar dan krijg je gewoon geen opdrachten meer. Niet teveel moeite doen, die strijd heb je bij voorbaat verloren.
Vanmiddag moeten afleveren in een parkeergarage onder een station. Dat vind ik nou eens mooi werk, beter dan die toestand in Waalwijk met dat klotebusje
WTFKrijg morgen een hoogwerker mee, iemand anders had dat laatst toch ook al hier?
Diegene die dat ook had was Amoeba (als hij nog leeft na dat ritje)quote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja das leuk, maar dan krijg je gewoon geen opdrachten meer. Niet teveel moeite doen, die strijd heb je bij voorbaat verloren.
Vanmiddag moeten afleveren in een parkeergarage onder een station. Dat vind ik nou eens mooi werk, beter dan die toestand in Waalwijk met dat klotebusje
WTFKrijg morgen een hoogwerker mee, iemand anders had dat laatst toch ook al hier?
3.355kg, en een 2.5l Diesel die 96 kW levert, volgens de RDWquote:Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef Solidberg het volgende:
Vraag me toch af hoe zo'n hoogwerker van 3,3 ton rijdt
Zeker zwak motortje erin zodat je net de 100 haalt?
Het verbaast mij juist dat jou dit verbaast. De hele communicatie naar ons slaat nergens op, dus dit past er prima bij.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die van z'n stoel valt van verbazing? Dat je iemand ontslaat omdat die in dit geval nalatig is oké. Maar als je jezelf als bedrijf een beetje serieus neemt gaat je je werknemers toch niet ontslaan via de mail
Jezus je moet wel echt van niets naar nergens morgenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen weer werken.
Scheemda () - Zwolle in een Golf die volgens kenteken een 114I is. En St. Annaparochie - Groningen in een Combo.
Ik heb toch liever een ritje naar Maastricht ofzo. OV'en vanaf Zwolle naar St. Anna is ruim 2 uur..
Dan heb ik het qua ritten beter voor elkaar, auto's is morgen wel om te janken. Beginnen met een Haren - Amersfoort in een gele (quote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen weer werken.
Scheemda () - Zwolle in een Golf die volgens kenteken een 114I is. En St. Annaparochie - Groningen in een Combo.
Ik heb toch liever een ritje naar Maastricht ofzo. OV'en vanaf Zwolle naar St. Anna is ruim 2 uur..
Instapmodellen zijn altijdquote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Dan heb ik het qua ritten beter voor elkaar, auto's is morgen wel om te janken. Beginnen met een Haren - Amersfoort in een gele () VW Fox uit 2007, dan een instap Picanto van Amersfoort naar Zwolle en daarna een Caddy van Vroomshoop naar Zwolle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |