abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134441469
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef joppie_saus het volgende:
Goed nieuws voor aankomende hikers. Vanaf 2017 gaat er in het laagseizoen 3x per dag en in het hoogseizoen 4x per dag een trein rijden van en naar de Eemshaven. Vanaf station Roodeschool wordt de goederenspoorlijn aangepast om dit mogelijk te maken.
Het was al heel lang bekend dat deze verbinding zou komen. Treinstation zal dan waarschijnlijk bij de Borkumveer komen te liggen, lekker helemaal achterin de Eemshaven. Vanaf daar naar RWE/NUON is het zeker nog wel 3-4km lopen.
Wel jammer voor ons, we zullen dan een stuk minder verdienen aan de taxiritjes van/naar de borkumlijn.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134441854
quote:
Goed nieuws voor aankomende hikers. Vanaf 2017 gaat er in het laagseizoen 3x per dag en in het hoogseizoen 4x per dag een trein rijden van en naar de Eemshaven. Vanaf station Roodeschool wordt de goederenspoorlijn aangepast om dit mogelijk te maken.
Eerst maar eens zien of we tegen die tijd nog gratis OV hebben :{
  donderdag 19 december 2013 @ 10:24:30 #203
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134441960
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Goed, afgelopen week het mailtje eruit gedaan dat ik vanaf februari niet meer beschikbaar ben vanwege buitenlandsemester. Het valt nog maar te bezien of ze me in september terug laten komen. /snik
Reken er maar niet op
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_134442747
quote:
15s.gif Op donderdag 19 december 2013 10:20 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of we tegen die tijd nog gratis OV hebben :{
Zelfs zonder OV zullen diensten als Autoreset en Easyway doorgaan. Het is onbegonnen werk om een fulltime medewerker van LM's op zo'n rit te zetten.
pi_134443581
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 01:01 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Oh shit, hopelijk niet. Of met wat geluk vieren die wat langer vakantie of moeten nog nog herkansingen doen in die 2 week tijd :P
Heb jij overigens ook week 3 en 4 vrij van 2014?
Heb in die weken tentamens, maar heb er maar twee en die vallen beide op een dag in de eerste week, dus dat wordt ook beschikbaar zijn :9

quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja precies. En het is ook vakantie, verwacht eigenlijk vrij weinig werk. Of valt dat mee?
Vorig jaar heb ik nog wel een aantal keren gewerkt. Of het meer of minder is weet ik niet meer precies, ik kan me voorstellen dat het iets rustiger is omdat veel mensen extra dagen vrij nemen. We gaan het zien :)
pi_134445103
quote:
Klopt, maar dan heb je een net zo nuttig station als Leeuwarden achter de Hoven. Ook 2 of 3 keer per dag een trein :') .
Een troost, hij wordt grotendeels gefinancierd door de Duitsers, die zo graag met de trein naar Borkum willen ;)
pi_134445493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Klopt, maar dan heb je een net zo nuttig station als Leeuwarden achter de Hoven. Ook 2 of 3 keer per dag een trein :') .
Een troost, hij wordt grotendeels gefinancierd door de Duitsers, die zo graag met de trein naar Borkum willen ;)
Die Leeuwarden achter de Hoven is geniaal, sommige treinen passen er niet eens!
pi_134445586
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:34 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Die Leeuwarden achter de Hoven is geniaal, sommige treinen passen er niet eens!
Ghehe, altijd als er 2 treinen aan elkaar zitten staat enkel de achterste, of de voorste helft aan het perron. Wordt meestal even omgeroepen.
Maar zodra het spoor is aangepakt en er eindelijk een 2e sneltrein komt is dat station weg. O-)
pi_134448907
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 10:24 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Reken er maar niet op
Doe ik ook niet, maar misschien dat ik dan nog aan de slag kan als PC. Hoewel, na 5 jaar is het dan wel eens tijd om naar iets anders te gaan kijken, iets dat meer in de richting is van mijn studie. :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_134449125
Spoedje *O* wel maar een uurtje of 2, 3 denk ik. Maar dan nog. Kan het geld goed gebruiken.

Moet alleen wel meteen gaan rennen nu :') en ik lag net zo lekker op de bank ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134450083
Dinsdagmiddag tussen school en thuis ergens m'n OV kaart verloren. Direct melding van gemaakt en een duplicaat aangevraagd, vanmiddag alweer netjes m'n nieuwe in de brievenbus! Morgen dus gewoon beschikbaar voor EW! O+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_134450386
Netjes! :)

Hopelijk mag ik morgen nog even werken, sta deze week al op 80 euro en heb maandag een betaald verhuisklusje van een vorige werkgever, dus dat zou het een lucratief weekje maken.

Ik wil voor AR ook best die website aanpakken trouwens, wat een jankwerk zit daar in. Ook totaal niet actueel meer, oude actielinks die niet meer bestaan etc. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_134450556
Ik heb gister een mailtje gekregen dat mijn tijdelijk contract niet verlengd zal worden. Ik vulde mijn beschikbaarheid niet goed in en was een keer bij een controle aangetroffen met een baardje. Ik kan nu ook niet meer inloggen. Kan iemand mij het pdfje van het contract sturen?

EDIT: En weet iemand onder welke CAO wij vallen?

[ Bericht 9% gewijzigd door JHdD op 19-12-2013 15:04:30 ]
pi_134451060
Heb je nog wel een tijdelijk contract? In mijn tijd bij EW gaven ze volgens mij een contract van 3 maanden, na een paar keer stilzwijgend verlengen heb je dan dus eigenlijk een vast contract, voor wat het waard is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2013 15:15:09 ]
pi_134451182
Beroepschauffeurs CAO? Zou het anders ook niet weten.
pi_134451218
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef JHdD het volgende:
Ik heb gister een mailtje gekregen dat mijn tijdelijk contract niet verlengd zal worden. Ik vulde mijn beschikbaarheid niet goed in en was een keer bij een controle aangetroffen met een baardje. Ik kan nu ook niet meer inloggen. Kan iemand mij het pdfje van het contract sturen?

Als het goed is heb je zelf een contract thuis liggen.

Easyway valt niet onder een CAO. Ik denk dat er wel een bindende CAO is voor EW maar ze nemen het soms niet zo nauw met de regels.

Als je er echt werk van wil maken, succes. Maar ik zou het laten schieten, je trekt toch aan het kortste eind.
pi_134451731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als het goed is heb je zelf een contract thuis liggen.

Easyway valt niet onder een CAO. Ik denk dat er wel een bindende CAO is voor EW maar ze nemen het soms niet zo nauw met de regels.

Als je er echt werk van wil maken, succes. Maar ik zou het laten schieten, je trekt toch aan het kortste eind.
Ik heb er een keer koffie over heen laten vallen. :@ Dus een dm zou welkom zijn. ;) Mijn derde contract liep af in november en ik heb daarna nog gewerkt. Wat ik begrijp is dat ik dus al een contract voor onbepaalde tijd zou moeten hebben.

EDIT: Gevonden in een donker hoekje van mn inbox.
  donderdag 19 december 2013 @ 15:33:01 #218
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134451882
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:28 schreef JHdD het volgende:

[..]

Ik heb er een keer koffie over heen laten vallen. :@ Dus een dm zou welkom zijn. ;) Mijn derde contract liep af in november en ik heb daarna nog gewerkt. Wat ik begrijp is dat ik dus al een contract voor onbepaalde tijd zou moeten hebben.

Gast, als zij jou echt weg willen hebben bellen ze je toch nooit meer.
pi_134452024
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:33 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Gast, als zij jou echt weg willen hebben bellen ze je toch nooit meer.
Dit dus.

Solliciteer gewoon bij AR. En scheer je baard weg.
pi_134452338
Nee oke jullie hebben gelijk. Ik wilde eigenlijk wel een stapje hoger naar privéchauffeur. Dan is representativiteit wel belangrijker en gaat ie er wel af. ;) Iemand ervaring met AB-AZ Chauffeurs?
pi_134454076
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef JHdD het volgende:

Ben ik nou de enige die van z'n stoel valt van verbazing? Dat je iemand ontslaat omdat die in dit geval nalatig is oké. Maar als je jezelf als bedrijf een beetje serieus neemt gaat je je werknemers toch niet ontslaan via de mail ;(
  donderdag 19 december 2013 @ 17:11:15 #222
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134455318
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige die van z'n stoel valt van verbazing? Dat je iemand ontslaat omdat die in dit geval nalatig is oké. Maar als je jezelf als bedrijf een beetje serieus neemt gaat je je werknemers toch niet ontslaan via de mail ;(
Welkom in de 21e eeuw, waarbij je internet gemakkelijker is dan de realiteit.

OT: Triest, ze blokkeren in 1 keer alles en je krijgt niet eens de mogelijkheid om in gesprek te gaan o.i.d.
pi_134455922
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Welkom in de 21e eeuw, waarbij je internet gemakkelijker is dan de realiteit.

OT: Triest, ze blokkeren in 1 keer alles en je krijgt niet eens de mogelijkheid om in gesprek te gaan o.i.d.
Dat heeft niets met de 21e eeuw te maken, anders hadden ze het wel via whatsapp gedaan. Maar deste meer met het compleet ontbreken van fatsoen :N
  donderdag 19 december 2013 @ 17:31:34 #224
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134456075
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:27 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat heeft niets met de 21e eeuw te maken, anders hadden ze het wel via whatsapp gedaan. Maar deste meer met het compleet ontbreken van fatsoen :N
Deels wel, vroegâh kon men niet anders dan het in iemand gezicht te zeggen.
Nu denken mensen zich er gemakkelijker vanaf te maken, terwijl dat veel onpersoonlijker of zelfs asociaal is. Ook is het minder intensief om een mailtje (danwel een W'appje) te sturen dan een afspraak maken om elkaar te spreken.
Snap enigszins wel dat ze niet zomaar hun tijd willen vern**ken, maar een simpel mailtje, waar het hier wel op neer komt, waarin staat dat je bent ontslagen vind ik écht onbeschoft. Dan bel je op z'n minst toch even.
pi_134456541
Kenmerkend weer, confrontatie zullen ze nooit aangaan. Een gesprek op kantoor zullen ze dus nooit doen om te melden dat je ontslagen bent.

Is het zelfde als ze een boze haatmail sturen, met daarin dat je iets fout hebt gedaan. Slaan een toon aan waar je eng van wordt. Stuur je vervolgens terug dat je het niet gedaan hebt, kan er geen reply mailtje vanaf van hun kant, laat staan een excuus ;(

Ik kan je zeker aanraden om bij AB-AZ te werken, vriend van mij zit daar ook. Nog nooit iets negatiefs over gehoord.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_134458232
Vandaag m'n OV kaart weer terug gekregen, en morgen direct weer werken! :D

Sneek - Lisserbroek in een Civic
Winkel ( :') ) - Wieuwerd in een Transporter

Wel grappig, normaal gesproken begin ik altijd vanuit Wieuwerd. Deze keer eindig ik daar dus. Helaas wel heel dichtbij, dus niet lang OV'en terug :(
pi_134458649
Een auto naar Wieuwerd brengen staat garant voor braks :+
pi_134458696
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Een auto naar Wieuwerd brengen staat garant voor braks :+
Precies. Aangezien die auto's voor onderhoud/revisie naar Wieuwerd gaan .. :')
pi_134459104
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef trolley het volgende:

[..]

Precies. Aangezien die auto's voor onderhoud/revisie naar Wieuwerd gaan .. :')
Ik heb maar 1 keer naar Wieuwerd gehoeven, maar dat heb ik toen niet gered :')
pi_134459277
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb maar 1 keer naar Wieuwerd gehoeven, maar dat heb ik toen niet gered
Ghehehe :P
Ik hoop dat mij dat bespaard blijft. Ik heb geen zin om op de Afsluitdijk stil te komen staan, en verder te duwen :+ :')
pi_134459990
Neem anders een trolley mee, dat duwt wat makkelijker op de Afsluitdijk :+
pi_134459998
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:28 schreef JHdD het volgende:

[..]

Jup, dan heb je nu gewoon een vast contract.. Ze mogen het max 3x verlengen , daarna moeten ze je een vast contract geven.
pi_134460097
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef Sjouveur het volgende:
Neem anders een trolley mee, dat duwt wat makkelijker op de Afsluitdijk :+
Slecht dit. :') |:(
pi_134460157
Lekkere lange dag morgen! Groningen-Eindhoven in een Yaris en dan Helmond-Breukelen in een Polo. Goed voor 9-10 uur. :)
  donderdag 19 december 2013 @ 19:30:44 #235
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134460357
Iemand enig idee of er morgenmiddag nog wat spoedjes binnenkomen? Eerste keer nu dat ik vrijdag (gedeeltelijk) open heb staan
pi_134460540
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Kiprollade het volgende:
Iemand enig idee of er morgenmiddag nog wat spoedjes binnenkomen? Eerste keer nu dat ik vrijdag (gedeeltelijk) open heb staan
Dat is nogal niet te voorspellen he.
  donderdag 19 december 2013 @ 19:37:41 #237
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134460614
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Kiprollade het volgende:
nd enig idee of er morgenmiddag nog wat spoedjes binnenkomen? Eerste keer nu dat ik vrijdag (gedeeltelijk) open heb staan
Regio Rotterdam toch? kreeg net nog sms van EW of je wilde bellen als je morgen kon werken dus denk dat die kans er wel is.
pi_134460731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Jup, dan heb je nu gewoon een vast contract.. Ze mogen het max 3x verlengen , daarna moeten ze je een vast contract geven.
Ja das leuk, maar dan krijg je gewoon geen opdrachten meer. Niet teveel moeite doen, die strijd heb je bij voorbaat verloren.

Vanmiddag moeten afleveren in een parkeergarage onder een station. Dat vind ik nou eens mooi werk, beter dan die toestand in Waalwijk met dat klotebusje _O_

WTF :D Krijg morgen een hoogwerker mee, iemand anders had dat laatst toch ook al hier?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 19 december 2013 @ 19:44:11 #239
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134460882
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:35 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat is nogal niet te voorspellen he.
Ik bedoel daarmee eigenlijk: Komt het vaak voor dat het druk is op vrijdag? :)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:37 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Regio Rotterdam toch? kreeg net nog sms van EW of je wilde bellen als je morgen kon werken dus denk dat die kans er wel is.
Regio R'dam idd, ik wacht het nog wel even af dan. Lijkt me niet dat ze nu nog bezig zijn met planning e.d.
pi_134460884
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja das leuk, maar dan krijg je gewoon geen opdrachten meer. Niet teveel moeite doen, die strijd heb je bij voorbaat verloren.

Vanmiddag moeten afleveren in een parkeergarage onder een station. Dat vind ik nou eens mooi werk, beter dan die toestand in Waalwijk met dat klotebusje _O_

WTF :D Krijg morgen een hoogwerker mee, iemand anders had dat laatst toch ook al hier?
Precies, dan krijg je dat helaas. ;)
Maar hij zou misschien een maandje loon ofzo kunnen claimen..
  donderdag 19 december 2013 @ 19:45:14 #241
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134460933
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Diegene die dat ook had was Amoeba (als hij nog leeft na dat ritje) :')
pi_134461240
Morgen weer werken.
Scheemda ( :') ) - Zwolle in een Golf die volgens kenteken een 114I is. En St. Annaparochie - Groningen in een Combo.
Ik heb toch liever een ritje naar Maastricht ofzo. OV'en vanaf Zwolle naar St. Anna is ruim 2 uur..
pi_134461828
Vraag me toch af hoe zo'n hoogwerker van 3,3 ton rijdt :P
Zeker zwak motortje erin zodat je net de 100 haalt?
Nee, toch niet
pi_134462009
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef Solidberg het volgende:
Vraag me toch af hoe zo'n hoogwerker van 3,3 ton rijdt :P
Zeker zwak motortje erin zodat je net de 100 haalt?
3.355kg, en een 2.5l Diesel die 96 kW levert, volgens de RDW :+

Ben benieuwd. Hoop van harte dat het een automaat is maar ik vrees dat ik de lul ben :+

Edit: nope, handbak natuurlijk }:|

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 19-12-2013 20:15:58 ]
pi_134462351
Hoezo zou je een automaat willen? De automaat in een Crafter neemt voor mijn gevoel altijd de helft van de schamele hoeveelheid PK's weg..
pi_134462860
Ik kan niet fatsoenlijk schakelen in dat soort zware hokken. Maar goed, we gaan het meemaken. Weer eens wat anders :s)
pi_134463313
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef S-RS het volgende:

[..]

Het verbaast mij juist dat jou dit verbaast. De hele communicatie naar ons slaat nergens op, dus dit past er prima bij.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen weer werken.
Scheemda ( :') ) - Zwolle in een Golf die volgens kenteken een 114I is. En St. Annaparochie - Groningen in een Combo.
Ik heb toch liever een ritje naar Maastricht ofzo. OV'en vanaf Zwolle naar St. Anna is ruim 2 uur..
Jezus je moet wel echt van niets naar nergens morgen :+ Scheemda heb ik nog een tijdje stage gelopen. Gelukkig maar 1 keer per week want dat is echt een kansloze bende :')
pi_134464746
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen weer werken.
Dan heb ik het qua ritten beter voor elkaar, auto's is morgen wel om te janken. Beginnen met een Haren - Amersfoort in een gele ( :'( ) VW Fox uit 2007, dan een instap Picanto van Amersfoort naar Zwolle en daarna een Caddy van Vroomshoop naar Zwolle.
  donderdag 19 december 2013 @ 21:16:31 #249
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134464973
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Dan heb ik het qua ritten beter voor elkaar, auto's is morgen wel om te janken. Beginnen met een Haren - Amersfoort in een gele ( :'( ) VW Fox uit 2007, dan een instap Picanto van Amersfoort naar Zwolle en daarna een Caddy van Vroomshoop naar Zwolle.
Instapmodellen zijn altijd :'(
Toch een dure auto willen, maar geen geld meer voor de belangrijkste opties (niet dat een Picanto duur is, maar dat terzijde)
pi_134465025
Ninja edit :+ Ik vond het al zo'n rare opmerking :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')