5 euro voorschieten om het afleveradres te halen is toch niet zo erg?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat ik het niet comfortabel vind om de laatste 50km met een knipperend en piepend waarschuwingslampje te rijden
Ik verdom hetquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
5 euro voorschieten om het afleveradres te halen is toch niet zo erg?
Er is ook nogal een verschil tussen wat je net zegt volgooien en er 5 liter bij doen. Dat tientje wat je dan een week moet voorschieten is ook wel te overleven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat ik het niet comfortabel vind om de laatste 50km met een knipperend en piepend waarschuwingslampje te rijden
Same, en ook nog een treinkaartje van een zaterdag. Dus krijg nog 34 euro nog iets van zequote:Op dinsdag 17 december 2013 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik het niet dacht. Mijn voorgeschoten tankbon is niet uitbetaald.
Echt he.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef S-RS het volgende:
[..]
Same, en ook nog een treinkaartje van een zaterdag. Dus krijg nog 34 euro nog iets van ze![]()
Gelijk maar even gevraagd of het nu kon ipv volgende maand
Tja, als je er om vraagt vind ik het eigenlijk niet kunnen om het achter te houden tot de volgende betaling. Zeker niet omdat de fout bij hun ligt. Als je het zelf fout doet kan ik het nog snappen, had je het maar lekker goed moeten doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt he.
Krijg nog 60 euro van mijn andere werkgever, maar dat wordt ook steeds uitgesteld tot de volgende uitbetaling.
Ik ook niet. Ik ben in de zomervakantie verhuisd naar Eindhoven, en heb daar een nieuwe krantenwijk (Eindhovens Dagblad) gekregen. Mijn depothouder vertelde me dat die wijk recht heeft op centrumtoeslag, en laat die nu net niet structureel bij mijn vergoeding zitten. Ik zeur er echt al 5 maanden over, maar het blijft maar fout gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tja, als je er om vraagt vind ik het eigenlijk niet kunnen om het achter te houden tot de volgende betaling. Zeker niet omdat de fout bij hun ligt. Als je het zelf fout doet kan ik het nog snappen, had je het maar lekker goed moeten doen
Inderdaad, vooral in de zomervakantie vind ik dat ideaal. Daarom heb ik in de zomervakantie ook nooit een apart vakantiebaantje.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef BlackLining het volgende:
Heerlijk wel aan dit werk dat je gewoon een dag dicht kan gooien met als enkele reden 'moe en geen zin', nu lekker uitslapenvanmiddag wel weer open gezet nu, voor een spoedje kennen ze altijd bellen, zie ik dan wel
EW inderdaad, weet niet of iemand mij mee kan nemen in de volgende OP? (EW Hiker Regio Rotterdam)quote:Op woensdag 18 december 2013 11:00 schreef Viezze het volgende:
Easyway?
Als ik het me goed idee krijg je bepaalde formulieren pas na je eerste rit, dus waarschijnlijk hebben ze die nog niet verwerkt en krijg je alles in januari.
Toevallig in Waalwijk ? Grafeind lopen daar altijd naar die bushalte..quote:Op maandag 16 december 2013 20:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zelfde toch? Je moet alleen nooit zeggen dat ie kapot is, dat duurt rustig 2 maanden namelijk.
Crap, morgen ophalen tussen 8.00 en 8.30en dat is ook echt op een enorm industrie terrein waar eens in het uur zo'n knullig buurtbusje naartoe gaat.
Moet om 06.30 de bus hebben![]()
Dit, buurtbusjes zijn vaak geniaal. Die debielen scheuren als gekken en als je het netjes vraagt zetten ze je nog af waar je moet zijn meestal...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:25 schreef Viezze het volgende:
Waalwijk is juist chill. Als je het aardig vraagt zet die chauffeur je voor het bedrijf af![]()
Dat is inderdaad irritant! En dat ronde geval van glas waar je kan staan/zitten helpt ook voor geen meter tegen wind.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Wel vervelend dat je daar op dat busstation Waalwijk twintig minuten in de kou moet wachten op de aansluitende bus richting Den Bosch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |