Zie PBquote:Op maandag 16 december 2013 18:08 schreef S-RS het volgende:
Houten ben ik nog nooit geweest, wat zit daar?
Oh, dat is helemaal ideaal! Ik heb morgen een ritje Aerdenhout - Veldhoven - Aerdenhout voor de boeg.quote:Op maandag 16 december 2013 18:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Bij deze klant hoef ik niks voor te bereiden. Ik rij eigenlijk alleen hem. Maar hij stelt altijd navigatie in en zodra we bij eindpunt komen wijst hij mij zelf de weg. Erg relaxte man, altijd gezellig.
Wisselritjesquote:Op maandag 16 december 2013 18:29 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal ideaal! Ik heb morgen een ritje Aerdenhout - Veldhoven - Aerdenhout voor de boeg.
Dit, met een karretje erachter van 750 kilo als je dat nog zou willen ookquote:Op maandag 16 december 2013 19:16 schreef BlackLining het volgende:
Zolang ie <3.500kg is wel natuurlijk.
Moet je dan niet B-E hebben?quote:Op maandag 16 december 2013 19:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit, met een karretje erachter van 750 kilo als je dat nog zou willen ook
Die rotzooi echt allang weer vergeten.quote:Op maandag 16 december 2013 19:29 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Vriend, heb jij je theorie wel geleerd?
Mijn 2 jaar oude Esso pas werkt gewoon hoor...laatst nog gebruikt.quote:Op maandag 16 december 2013 19:57 schreef CitroenFrance het volgende:
Vandaag stond er een hiker van EW te zeuren dat mijn Esso tankpas niet meer geldig is!! Omdat hij een Shell tankpas heeft. -___-" Als dat zo was, had ik toch van EW zelf gehoord? Ik lees zo nu en dan wel mee, dus kan allang over gepraat zijn!
Zelfde toch? Je moet alleen nooit zeggen dat ie kapot is, dat duurt rustig 2 maanden namelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gestolen, niet verloren. Duurt minder lang voordat je een nieuwe hebt.
Kut is dat he! Had ik ook😭 Wat Amboeba zegt, als je ze belt zeggen dat die gestolen is, wellicht dat het werkt. Iedereen om me heen moet altijd een tijdje wachten, ik had donderdagmiddag gebeld en dinsdagochtend lag de nieuwe in de bus! Of het was geluk, of het "Hij is gestolen" werkt echt.quote:
Dikke bullshit. Nieuwe hikers krijgen Shell pas, Esso nog gewoon te gebruiken.quote:Op maandag 16 december 2013 19:57 schreef CitroenFrance het volgende:
Vandaag stond er een hiker van EW te zeuren dat mijn Esso tankpas niet meer geldig is!! Omdat hij een Shell tankpas heeft. -___-" Als dat zo was, had ik toch van EW zelf gehoord? Ik lees zo nu en dan wel mee, dus kan allang over gepraat zijn!
Hij kan wel gewoon verlopen zijn, maar dat heeft idd niks met de Shell pas te maken.quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Nieuwe hikers krijgen Shell pas, Esso nog gewoon te gebruiken.
En je had 1,5 uur nodig om tot die conclusie te komen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik het niet dacht. Mijn voorgeschoten tankbon is niet uitbetaald.
Ik heb voor deze maand al 170 euro aan brandstof voorgeschoten (ben mn tankpas dan ook al een tijdje kwijtquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik het niet dacht. Mijn voorgeschoten tankbon is niet uitbetaald.
Werk je voor AR dan? Want bij easyway krijg je die toch gewoon standaard?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef BlackLining het volgende:
Ik presteer het de laatste tijd regelmatig om auto's met nog slechts een kilometer of 10 op het bereik af te leveren. Wil ze best volgooien maar dan eerst een tankpas, dat ga ik allemaal niet zelf betalen.
Ik rijd voor AR.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:56 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Dat zijn tenminste fatsoenlijke auto's! Wismarweg? Ik krijg daar enkel 14% hokken mee, muv een full options 525D
Oké, bedankt. Dan doe ik dat wel. Was sowieso niet van plan om er blind op te gokken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:10 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
\Volgens mij kan een Transporter er niet in. Traffic/Vivaro wel dacht ik, mits ze niet verhoogd zijn of imperiaal, Maar beste vraag je binnen even, dan zit je sowieso goed!
Omdat ik het niet comfortabel vind om de laatste 50km met een knipperend en piepend waarschuwingslampje te rijdenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef Ordinateur het volgende:
Waarom zou je ze ook willen volgooien als dat niet in de opdracht staat? Als ze een volle tank willen hebben dan zetten ze het er wel bij.
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Nieuwe hikers krijgen Shell pas, Esso nog gewoon te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |