quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 13-12-2013 23:00:17 ]
Gewoon 4 sets alle 5 de legs moeten spelen en 2 sets winnen vind ik al stunten.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Michels gaat meteen stunten tegen Part.
Ajacied422 opent standaard de nieuwe topics, hij houdt daarin ook altijd de standen bij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Germano het volgende:
Werkt het hier niet zo dat de persoon die de laatste post heeft het nieuwe topic moet openen?
Ik ben hier met elk toernooi hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef hafcfan het volgende:
GermanoJij bent hier normaal nooit en doet nu alsof je weet wat ik denk
Die gooit ook als een patatje, het kan nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, nu gaat Part er wel overheen lijkt me..
En dan zeggen dat ik nooit voor de underdog benquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben hier met elk toernooi hoor.
Nee die word zometeen gebroken en dan wint Michels de wedstrijd!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou juist zeggen dat Michels de beste papieren heeft.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee legs verschil, bij 5-5 een sudden deathquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef Monolith het volgende:
Hoe zat het ook weer met laatste sets, gewoon ook met 1 leg verschil?
Komt door Mareno.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar was het nog lang niet uitverkocht met de eerste partij. Nu al bomvol.
2 legs verschil na 2-2 t/m 5-5 en dan Bull gooien voor de beslissende leg toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef Monolith het volgende:
Hoe zat het ook weer met laatste sets, gewoon ook met 1 leg verschil?
quote:
Ze moeten de EOOM afschaffen. Dat is oneerlijk voor Engelsen en dus betere spelers zoals Jenkins.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik nooit voor de underdog ben
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten de EOOM afschaffen. Dat is oneerlijk voor Engelsen en dus betere spelers zoals Jenkins.
bron??quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Willems heeft bijna een supporter doodgereden.
Wie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Willems heeft bijna een supporter doodgereden.
Ik snap ze wel bij de pdc ,ze willen gewoon een internationaler deelnemers veld hebben .quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten de EOOM afschaffen. Dat is oneerlijk voor Engelsen en dus betere spelers zoals Jenkins.
Klopt maar eerlijk is het niet wanneer je dus 40 plekken hoger kan staan als iemand en veel meer hebt verdient en je dan niet mag mee doen. Dan kan iedereen beter een NL nationaliteit aannemen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik snap ze wel bij de pdc ,ze willen gewoon een internationaler deelnemers veld hebben .
Gooi die voorronde er dan uit en laat die spelers gewoon in de eerste ronde al meedoen, als je het internationaler wilt. Nu heb je een aantal spelers die even op en neer reizen voor 4 tot 7 legs en dan mogen ze weer naar huis.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik snap ze wel bij de pdc ,ze willen gewoon een internationaler deelnemers veld hebben .
Er is ook een qualifier die heeft moeten afzeggen omdat hij zijn reis niet geregeld kreeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Gooi die voorronde er dan uit en laat die spelers gewoon in de eerste ronde al meedoen, als je het internationaler wilt. Nu heb je een aantal spelers die even op en neer reizen voor 4 tot 7 legs en dan mogen ze weer naar huis.
En de kwalificatie-eisen aanpassenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Gooi die voorronde er dan uit en laat die spelers gewoon in de eerste ronde al meedoen, als je het internationaler wilt. Nu heb je een aantal spelers die even op en neer reizen voor 4 tot 7 legs en dan mogen ze weer naar huis.
Juist beter zou je zeggen, waarom zou je anders een bril opzetten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef tja77 het volgende:
Trouwens wat is er met "de bril" je richt en je hand oog-coordinatie doet de rest. Tis niet zo dat je de dubbels en triples niet meer kan zien?
Komt ook door die planning met het schema. Als ie pas op donderdag moest gooien had het 'm gewoon gelukt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Er is ook een qualifier die heeft moeten afzeggen omdat hij zijn reis niet geregeld kreeg.
We missen die Fin die was goed vorig jaar net als Gurney.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de kwalificatie-eisen aanpassen
Haavistoquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We missen die Fin die was goed vorig jaar net als Gurney.
En tegen Phil first to 1 set.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef tja77 het volgende:
Geestdodend dit....
Pfffff beter doen ze best of 3 legs
Of dit soort partijen op de engelse 'red button'quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef tja77 het volgende:
Geestdodend dit....
Pfffff beter doen ze best of 3 legs
Ik denk dat er mensen hier zijn die dat ook halen.quote:
Ik haal dat wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er mensen hier zijn die dat ook halen.
Ja, ik houd die scores ook meer bij dat ik zoveel mogelijk plaatjes in de OP kan zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet te veel naar het scorecenter kijken. Dat loopt één beurt voor op de stream.
Dat gooien ze ongeveer in de regionale 4e divisie,quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er mensen hier zijn die dat ook halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Als hij altijd dit niveau heeft dan is het makkelijk bijverdienenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef Nober het volgende:
Volgend jaar ook eens meedoen aan zo'n kwalificatietoernooi in Nieuw-Zeeland ofzo.
Nog later denk ik.quote:
Denk dat er veel weg gaan na Philquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog later denk ik.![]()
Overigens leuk die afsluiter. Dat publiek slaat gegarandeerd op hol, wordt deano massaal toegezongen en als er iemand is die daar niet tegen kan is het Burnett wel.
Hoop dat Burnett wint...quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog later denk ik.![]()
Overigens leuk die afsluiter. Dat publiek slaat gegarandeerd op hol, wordt deano massaal toegezongen en als er iemand is die daar niet tegen kan is het Burnett wel.
Welke mongool? Die baas?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Die mongool in de eerste ronde van Lakeside vorig jaar had deze debielen nog met 4-0 van het bord geveegd.
Rune David bedoel jequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Die mongool in de eerste ronde van Lakeside vorig jaar had deze debielen nog met 4-0 van het bord geveegd.
Ik was even zijn naam kwijt, wat een baas was dat ja.quote:
Zelfs een nobuddie weet hoe Co is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Derksen weet precies hoe het zit met Koos
Dat gezicht van de callerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was even zijn naam kwijt, wat een baas was dat ja.
Episch....quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was even zijn naam kwijt, wat een baas was dat ja.
Glenn Moodyquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef tja77 het volgende:
Of die ene gozer van de BDO, die nog won van die Nederlander. Pas geleden nog een filmpje gepost van hem. Een engelsman volgens mij.
Waites?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef tja77 het volgende:
Of die ene gozer van de BDO, die nog won van die Nederlander. Pas geleden nog een filmpje gepost van hem. Een engelsman volgens mij.
Kijk de stream wel. Betere kwaliteit dan analoge tv.quote:
Ik pak er even een colaatje bijquote:
Ik heb RTL jaren geleden al opgegeven, gewoon een stream van Sky, die zenden het op zeker uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ze laten Wright - Cullen niet zien.
Er is nog een tweede John Walton naar het schijnt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef borisz het volgende:
Een vooruitblik op de Q-school dan maar
http://www.pdpa.co.uk/about/membership/
Een aantal aangemelde deelnemers. Meer op de site.
Rocco Maes
Richard van Zijtveld
Peter Manley
Ad Verhoeks
Dirk van Duijvenbode
Gary Stone
John Walton
Benito van de Pas
cafespelletjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk nu ook naar dit spelletje op Rtl 7
Benito en Dirk zijn wel aardige talenten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef borisz het volgende:
Een vooruitblik op de Q-school dan maar
http://www.pdpa.co.uk/about/membership/
Een aantal aangemelde deelnemers. Meer op de site.
Rocco Maes
Richard van Zijtveld
Peter Manley
Ad Verhoeks
Dirk van Duijvenbode
Gary Stone
John Walton
Benito van de Pas
leuk spelletje hoorquote:
Moet hij zijn baard nog iets langer laten groeienquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Moss zou Sinterklaas kunnen zijn.
GGMM laat iedere keer zien hoeveel hij niet om darten geeft maar vorig jaar een van de topposters hier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuk spelletje hoor
GGMM is dit niet met mij eens
Oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM laat iedere keer zien hoeveel hij niet om darten geeft maar vorig jaar een van de topposters hier.
Je ziet hier nu altijd mensen die je normaal nooit ziet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM laat iedere keer zien hoeveel hij niet om darten geeft maar vorig jaar een van de topposters hier.
Vind ik ook wel grappig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet hier nu altijd mensen die je normaal nooit ziet.
Ik kom hier sowieso wel ns langs als ik niets te doen heb, maar vind darts meer tijdsverdrijf dan echt iets om te volgen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet hier nu altijd mensen die je normaal nooit ziet.
Okquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef Mansjester het volgende:
Mensen die hier nu posten kan je vergelijken met mensen die nooit in VBL posten, maar wel tijdens een EK of WK
Die zouden ze een ban moeten geven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef Mansjester het volgende:
Mensen die hier nu posten kan je vergelijken met mensen die nooit in VBL posten, maar wel tijdens een EK of WK
caren om een wk of ekquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef Mansjester het volgende:
Die posten dan in EK of WK, niet in VBL.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef Mansjester het volgende:
SR zonder Ekdomquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die tijdens SR ineens in het 3fm topic posten
Misschien wel een idee, beetje je schuldgevoel afkopen zo voor kerst, gooi jezelf gewoon weg!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die tijdens SR ineens in het 3fm topic posten
Darten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef Shreyas het volgende:
Wat doet die amateur op dit toernooi?
Deed hij dat maarquote:
Ekdom > Beelen ja, maar Ekdom is echt schijtirritant de laatste tijd met z'n ongrappige jingles.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef onlogisch het volgende:
SR is serious request? Nog nooit gezien die zoetsappige tv.
Zo nep is datquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef onlogisch het volgende:
SR is serious request? Nog nooit gezien die zoetsappige tv.
zeolsmprquote:
Idd je bent echt goedkoop als je je daarvoor laat gebruikenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Dat sowieso. Een beetje goedkoop scoren over de rug van wat hongernegers in afrika.
Ah, was vergeten dat er een apart forum voor wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die posten dan in EK of WK, niet in VBL.
Je zal daar maar fan van zijnquote:
Ik hoop dat ze de naam van de winkel waar hij dat koopt nog even noemen, dan kun je net zo gekleed gaan als je idool.quote:
Uh, nee. Mighty Mike en Lewis > Wright.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:19 schreef hafcfan het volgende:
Wel de enige die Phil aan kan voor de finale
Precies als je niet goed dart is t wel verkeerdquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Mardle zegt dat het wel kan als je goed speelt zoals Wright.
Je snapt zijn post niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uh, nee. Mighty Mike en Lewis > Wright.
Voor de finale zeg ik tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uh, nee. Mighty Mike en Lewis > Wright.
Idool nog wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de naam van de winkel waar hij dat koopt nog even noemen, dan kun je net zo gekleed gaan als je idool.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Nober het volgende:
Ik moet gewoon lachen om die Wright, dat had ik bij Anderson's shirts niet.
Idd PL komt zo dichter bij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar die Wright doet het gewoon uitstekend met al die hatseflats erom heen.
Blijft gewoon een clown.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar die Wright doet het gewoon uitstekend met al die hatseflats erom heen.
Cullen staat ze ook te raken voorlopig, doe maar een 5 settertje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker tot 2 uur in de nacht doorquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Cullen staat ze ook te raken voorlopig, doe maar een 5 settertje.
Rinus?quote:
Ik voel nog wel een comeback aankomen.quote:
10 legs gewonnen, 2 sets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michels kan er echt geen klote van.
Brown is inmiddels niet het jonkie meer .quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Stijn wie is ook al weer die andere arrogante jongeling? Deze Cullen en Brown toch? Das echt een pauper![]()
Ja gvd wat een mongool joh. En dan nog wel zo'n bazen shirt en bijnaam, maar hij presteert niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brown is inmiddels niet het jonkie meer .
Maar aan die Brown heb ik ook zo'n schijthekel en z'n wijf. Toen ie tegen Klaasen moest 2 of 3 jaar geleden... Alle jezus.
Met z'n darts-schooltje. Na iedere beurt even 10 seconden naar z'n wief kijkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gvd wat een mongool joh. En dan nog wel zo'n bazen shirt en bijnaam, maar hij presteert niks
Ja en hij zit in t zelfde team als MVG toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n darts-schooltje. Na iedere beurt even 10 seconden naar z'n wief kijken
dat zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en hij zit in t zelfde team als MVG toch?
Omdat Michels de Nederlander!!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef HulkHeld het volgende:
Waarom zendt RTL7 in godsnaam niet live uit.
Woensdag volgens mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer mag mijn held Pipe eigenlijk gooien? Ik heb er nu al zin in om er naar te kijken.
Jaaa topshow.quote:
Die gaat de finale spelen tegen Mighty Mike de Mouse van Gonnawin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaaa topshow.
Ik denk dat ik daar eens rustig een middagje voor uittrek.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef polderturk het volgende:
Heeft die John Part nu een wietblad op zijn rug als afbeelding? Wat een baas.
*halve finale.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gaat de finale spelen tegen Mighty Mike de Mouse van Gonnawin.
Er zijn ondertussen al haast 2 andere partijen gespeeldquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef polderturk het volgende:
Heeft die John Part nu een wietblad op zijn rug als afbeelding? Wat een baas.
Nu te zien op RTL7.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er zijn ondertussen al haast 2 andere partijen gespeeld
Was vorig jaar hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef HulkHeld het volgende:
RTL7 maakt zich wel weer belachelijk zeg.. door niet live te gaan.
quote:
Dacht dat Pipe in het bovenste schema zat, dikke kans op Lewis-Pipe!quote:
Als Wright opschiet dan kan RTL live tijdens Taylor-Moss.quote:
Waarschijnlijk zenden ze zometeen die voorronde uit..quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat Pipe in het bovenste schema zat, dikke kans op Lewis-Pipe!
[..]
Als Wright opschiet dan kan RTL live tijdens Taylor-Moss.
Moss? Heeft Szabo opgegeven??quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat Pipe in het bovenste schema zat, dikke kans op Lewis-Pipe!
[..]
Als Wright opschiet dan kan RTL live tijdens Taylor-Moss.
Wright - Jenkins >> Cullen - Jenkinsquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zie die Cullen niet graag verder gaan..
Ik Wright ook niet, als dartsen cabaret wordt haak ik af.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zie die Cullen niet graag verder gaan..
Dat ben ik dan wel weer met je eens, dat haar oké, maar zo'n heel pak. Daar zijn toch gewoon voorschriften voor?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik Wright ook niet, als dartsen cabaret wordt haak ik af.
Part stond na 2 sets ook op 2-0 na twee keer 3-2 net als Wright.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef hafcfan het volgende:
Appeltje eitje 3-0 word dit ik wist t.
Dat hoor ik jou nu al een jaar roepenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik Wright ook niet, als dartsen cabaret wordt haak ik af.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat hoor ik jou nu al een jaar roepen![]()
En nog steeds niet afgehaakt ,en SnakeBite wordt alleen maar beter
Op naar de top 8.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Mag gewoon zei Jaques. Beter dan die saaie darters.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens, dat haar oké, maar zo'n heel pak. Daar zijn toch gewoon voorschriften voor?
Het blijft een subtoppertje. Er wordt net gedaan alsof het een jonge beginneling is, maar die clown is al 43 jaar oud.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik ben voor "The Viking" O'Shea.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef polderturk het volgende:
Ik ben voor 'Silverback' Fordham. Ik denk dat hij een goede kans maakt de PDC te winnen dit jaar.
Newton en Huybrechts zijn veel te wisselvallig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Chisnall, Newton, Thornton, Van Barneveld, Pipe, K. Huybrechts zijn beter dan deze clown.
Chisnall is helemaal niks de laatste maandenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Chisnall, Newton, Thornton, Van Barneveld, Pipe, K. Huybrechts zijn beter dan deze clown.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Newton en Huybrechts zijn veel te wisselvallig.
Maar ik zie Wright nog niet zo snel in de top 8 komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chisnall is helemaal niks de laatste maanden
Die outfit hoefde van mij ook niet, maar het is echt een prima darter. Honderd keer liever dit dan zo'n matige pot als part tegen Michels.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
UGH jammer dit, nog een keer die clown.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Net nog even een 180'er ingeslingerd.
Ja, incidenteel. Debiel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |