Zelfs een nobuddie weet hoe Co is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Derksen weet precies hoe het zit met Koos
Dat gezicht van de callerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was even zijn naam kwijt, wat een baas was dat ja.
Episch....quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was even zijn naam kwijt, wat een baas was dat ja.
Glenn Moodyquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef tja77 het volgende:
Of die ene gozer van de BDO, die nog won van die Nederlander. Pas geleden nog een filmpje gepost van hem. Een engelsman volgens mij.
Waites?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef tja77 het volgende:
Of die ene gozer van de BDO, die nog won van die Nederlander. Pas geleden nog een filmpje gepost van hem. Een engelsman volgens mij.
Kijk de stream wel. Betere kwaliteit dan analoge tv.quote:
Ik pak er even een colaatje bijquote:
Ik heb RTL jaren geleden al opgegeven, gewoon een stream van Sky, die zenden het op zeker uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ze laten Wright - Cullen niet zien.
Er is nog een tweede John Walton naar het schijnt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef borisz het volgende:
Een vooruitblik op de Q-school dan maar
http://www.pdpa.co.uk/about/membership/
Een aantal aangemelde deelnemers. Meer op de site.
Rocco Maes
Richard van Zijtveld
Peter Manley
Ad Verhoeks
Dirk van Duijvenbode
Gary Stone
John Walton
Benito van de Pas
cafespelletjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk nu ook naar dit spelletje op Rtl 7
Benito en Dirk zijn wel aardige talenten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef borisz het volgende:
Een vooruitblik op de Q-school dan maar
http://www.pdpa.co.uk/about/membership/
Een aantal aangemelde deelnemers. Meer op de site.
Rocco Maes
Richard van Zijtveld
Peter Manley
Ad Verhoeks
Dirk van Duijvenbode
Gary Stone
John Walton
Benito van de Pas
leuk spelletje hoorquote:
Moet hij zijn baard nog iets langer laten groeienquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Moss zou Sinterklaas kunnen zijn.
GGMM laat iedere keer zien hoeveel hij niet om darten geeft maar vorig jaar een van de topposters hier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuk spelletje hoor
GGMM is dit niet met mij eens
Oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM laat iedere keer zien hoeveel hij niet om darten geeft maar vorig jaar een van de topposters hier.
Je ziet hier nu altijd mensen die je normaal nooit ziet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM laat iedere keer zien hoeveel hij niet om darten geeft maar vorig jaar een van de topposters hier.
Vind ik ook wel grappig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet hier nu altijd mensen die je normaal nooit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |