SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Als hij altijd dit niveau heeft dan is het makkelijk bijverdienenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef Nober het volgende:
Volgend jaar ook eens meedoen aan zo'n kwalificatietoernooi in Nieuw-Zeeland ofzo.
Nog later denk ik.quote:
Denk dat er veel weg gaan na Philquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog later denk ik.![]()
Overigens leuk die afsluiter. Dat publiek slaat gegarandeerd op hol, wordt deano massaal toegezongen en als er iemand is die daar niet tegen kan is het Burnett wel.
Hoop dat Burnett wint...quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog later denk ik.![]()
Overigens leuk die afsluiter. Dat publiek slaat gegarandeerd op hol, wordt deano massaal toegezongen en als er iemand is die daar niet tegen kan is het Burnett wel.
Welke mongool? Die baas?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Die mongool in de eerste ronde van Lakeside vorig jaar had deze debielen nog met 4-0 van het bord geveegd.
Rune David bedoel jequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Die mongool in de eerste ronde van Lakeside vorig jaar had deze debielen nog met 4-0 van het bord geveegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |