Komt ook door die planning met het schema. Als ie pas op donderdag moest gooien had het 'm gewoon gelukt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Er is ook een qualifier die heeft moeten afzeggen omdat hij zijn reis niet geregeld kreeg.
We missen die Fin die was goed vorig jaar net als Gurney.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de kwalificatie-eisen aanpassen
Haavistoquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We missen die Fin die was goed vorig jaar net als Gurney.
En tegen Phil first to 1 set.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef tja77 het volgende:
Geestdodend dit....
Pfffff beter doen ze best of 3 legs
Of dit soort partijen op de engelse 'red button'quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef tja77 het volgende:
Geestdodend dit....
Pfffff beter doen ze best of 3 legs
Ik denk dat er mensen hier zijn die dat ook halen.quote:
Ik haal dat wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er mensen hier zijn die dat ook halen.
Ja, ik houd die scores ook meer bij dat ik zoveel mogelijk plaatjes in de OP kan zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet te veel naar het scorecenter kijken. Dat loopt één beurt voor op de stream.
Dat gooien ze ongeveer in de regionale 4e divisie,quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er mensen hier zijn die dat ook halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Als hij altijd dit niveau heeft dan is het makkelijk bijverdienenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef Nober het volgende:
Volgend jaar ook eens meedoen aan zo'n kwalificatietoernooi in Nieuw-Zeeland ofzo.
Nog later denk ik.quote:
Denk dat er veel weg gaan na Philquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog later denk ik.![]()
Overigens leuk die afsluiter. Dat publiek slaat gegarandeerd op hol, wordt deano massaal toegezongen en als er iemand is die daar niet tegen kan is het Burnett wel.
Hoop dat Burnett wint...quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog later denk ik.![]()
Overigens leuk die afsluiter. Dat publiek slaat gegarandeerd op hol, wordt deano massaal toegezongen en als er iemand is die daar niet tegen kan is het Burnett wel.
Welke mongool? Die baas?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Die mongool in de eerste ronde van Lakeside vorig jaar had deze debielen nog met 4-0 van het bord geveegd.
Rune David bedoel jequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Die mongool in de eerste ronde van Lakeside vorig jaar had deze debielen nog met 4-0 van het bord geveegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |