Komt ook door die planning met het schema. Als ie pas op donderdag moest gooien had het 'm gewoon gelukt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Er is ook een qualifier die heeft moeten afzeggen omdat hij zijn reis niet geregeld kreeg.
We missen die Fin die was goed vorig jaar net als Gurney.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de kwalificatie-eisen aanpassen
Haavistoquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We missen die Fin die was goed vorig jaar net als Gurney.
En tegen Phil first to 1 set.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef tja77 het volgende:
Geestdodend dit....
Pfffff beter doen ze best of 3 legs
Of dit soort partijen op de engelse 'red button'quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef tja77 het volgende:
Geestdodend dit....
Pfffff beter doen ze best of 3 legs
Ik denk dat er mensen hier zijn die dat ook halen.quote:
Ik haal dat wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er mensen hier zijn die dat ook halen.
Ja, ik houd die scores ook meer bij dat ik zoveel mogelijk plaatjes in de OP kan zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet te veel naar het scorecenter kijken. Dat loopt één beurt voor op de stream.
Dat gooien ze ongeveer in de regionale 4e divisie,quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er mensen hier zijn die dat ook halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |