Je zal daar maar fan van zijnquote:
Ik hoop dat ze de naam van de winkel waar hij dat koopt nog even noemen, dan kun je net zo gekleed gaan als je idool.quote:
Uh, nee. Mighty Mike en Lewis > Wright.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:19 schreef hafcfan het volgende:
Wel de enige die Phil aan kan voor de finale
Precies als je niet goed dart is t wel verkeerdquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Mardle zegt dat het wel kan als je goed speelt zoals Wright.
Je snapt zijn post niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uh, nee. Mighty Mike en Lewis > Wright.
Voor de finale zeg ik tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uh, nee. Mighty Mike en Lewis > Wright.
Idool nog wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de naam van de winkel waar hij dat koopt nog even noemen, dan kun je net zo gekleed gaan als je idool.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Nober het volgende:
Ik moet gewoon lachen om die Wright, dat had ik bij Anderson's shirts niet.
Idd PL komt zo dichter bij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar die Wright doet het gewoon uitstekend met al die hatseflats erom heen.
Blijft gewoon een clown.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar die Wright doet het gewoon uitstekend met al die hatseflats erom heen.
Cullen staat ze ook te raken voorlopig, doe maar een 5 settertje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker tot 2 uur in de nacht doorquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Cullen staat ze ook te raken voorlopig, doe maar een 5 settertje.
Rinus?quote:
Ik voel nog wel een comeback aankomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |