Voor de finale zeg ik tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uh, nee. Mighty Mike en Lewis > Wright.
Idool nog wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de naam van de winkel waar hij dat koopt nog even noemen, dan kun je net zo gekleed gaan als je idool.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Nober het volgende:
Ik moet gewoon lachen om die Wright, dat had ik bij Anderson's shirts niet.
Idd PL komt zo dichter bij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar die Wright doet het gewoon uitstekend met al die hatseflats erom heen.
Blijft gewoon een clown.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar die Wright doet het gewoon uitstekend met al die hatseflats erom heen.
Cullen staat ze ook te raken voorlopig, doe maar een 5 settertje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker tot 2 uur in de nacht doorquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Cullen staat ze ook te raken voorlopig, doe maar een 5 settertje.
Rinus?quote:
Ik voel nog wel een comeback aankomen.quote:
10 legs gewonnen, 2 sets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michels kan er echt geen klote van.
Brown is inmiddels niet het jonkie meer .quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Stijn wie is ook al weer die andere arrogante jongeling? Deze Cullen en Brown toch? Das echt een pauper![]()
Ja gvd wat een mongool joh. En dan nog wel zo'n bazen shirt en bijnaam, maar hij presteert niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brown is inmiddels niet het jonkie meer .
Maar aan die Brown heb ik ook zo'n schijthekel en z'n wijf. Toen ie tegen Klaasen moest 2 of 3 jaar geleden... Alle jezus.
Met z'n darts-schooltje. Na iedere beurt even 10 seconden naar z'n wief kijkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gvd wat een mongool joh. En dan nog wel zo'n bazen shirt en bijnaam, maar hij presteert niks
Ja en hij zit in t zelfde team als MVG toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n darts-schooltje. Na iedere beurt even 10 seconden naar z'n wief kijken
dat zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en hij zit in t zelfde team als MVG toch?
Omdat Michels de Nederlander!!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef HulkHeld het volgende:
Waarom zendt RTL7 in godsnaam niet live uit.
Woensdag volgens mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer mag mijn held Pipe eigenlijk gooien? Ik heb er nu al zin in om er naar te kijken.
Jaaa topshow.quote:
Die gaat de finale spelen tegen Mighty Mike de Mouse van Gonnawin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaaa topshow.
Ik denk dat ik daar eens rustig een middagje voor uittrek.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef polderturk het volgende:
Heeft die John Part nu een wietblad op zijn rug als afbeelding? Wat een baas.
*halve finale.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gaat de finale spelen tegen Mighty Mike de Mouse van Gonnawin.
Er zijn ondertussen al haast 2 andere partijen gespeeldquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef polderturk het volgende:
Heeft die John Part nu een wietblad op zijn rug als afbeelding? Wat een baas.
Nu te zien op RTL7.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er zijn ondertussen al haast 2 andere partijen gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |