Was vorig jaar hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef HulkHeld het volgende:
RTL7 maakt zich wel weer belachelijk zeg.. door niet live te gaan.
quote:
Dacht dat Pipe in het bovenste schema zat, dikke kans op Lewis-Pipe!quote:
Als Wright opschiet dan kan RTL live tijdens Taylor-Moss.quote:
Waarschijnlijk zenden ze zometeen die voorronde uit..quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat Pipe in het bovenste schema zat, dikke kans op Lewis-Pipe!
[..]
Als Wright opschiet dan kan RTL live tijdens Taylor-Moss.
Moss? Heeft Szabo opgegeven??quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat Pipe in het bovenste schema zat, dikke kans op Lewis-Pipe!
[..]
Als Wright opschiet dan kan RTL live tijdens Taylor-Moss.
Wright - Jenkins >> Cullen - Jenkinsquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zie die Cullen niet graag verder gaan..
Ik Wright ook niet, als dartsen cabaret wordt haak ik af.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zie die Cullen niet graag verder gaan..
Dat ben ik dan wel weer met je eens, dat haar oké, maar zo'n heel pak. Daar zijn toch gewoon voorschriften voor?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik Wright ook niet, als dartsen cabaret wordt haak ik af.
Part stond na 2 sets ook op 2-0 na twee keer 3-2 net als Wright.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef hafcfan het volgende:
Appeltje eitje 3-0 word dit ik wist t.
Dat hoor ik jou nu al een jaar roepenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik Wright ook niet, als dartsen cabaret wordt haak ik af.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat hoor ik jou nu al een jaar roepen![]()
En nog steeds niet afgehaakt ,en SnakeBite wordt alleen maar beter
Op naar de top 8.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Mag gewoon zei Jaques. Beter dan die saaie darters.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens, dat haar oké, maar zo'n heel pak. Daar zijn toch gewoon voorschriften voor?
Het blijft een subtoppertje. Er wordt net gedaan alsof het een jonge beginneling is, maar die clown is al 43 jaar oud.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik ben voor "The Viking" O'Shea.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef polderturk het volgende:
Ik ben voor 'Silverback' Fordham. Ik denk dat hij een goede kans maakt de PDC te winnen dit jaar.
Newton en Huybrechts zijn veel te wisselvallig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Chisnall, Newton, Thornton, Van Barneveld, Pipe, K. Huybrechts zijn beter dan deze clown.
Chisnall is helemaal niks de laatste maandenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Chisnall, Newton, Thornton, Van Barneveld, Pipe, K. Huybrechts zijn beter dan deze clown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |