Parkeerboete. Stond op een geasfalteerd terrein (parkeer daar al drie jaar), maar stadswachten vonden het een stoep. Was tijdens Feyenoord. Er is ook maar 1 keer boete uitgedeeld, wedstrijden daarna kreeg weer niemand een boete. Zelfs verkeersregelaars bieden dat terrein als parkeerplek aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef Adames het volgende:
[..]
waarop wil je aanvechten dan? En nog een zitting ook?
hahaquote:
Niets is minder waar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou verwachten dat je dat opwindend vindt.
Gewoon als eerste je opdracht makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu hoop ik echt dat ik binnenkort weer een beetje rust heb om te lezen.
is wel direct betalen toch? Of verschillen parkeerboetes daarmee van mulderschikkingen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Parkeerboete. Stond op een geasfalteerd terrein (parkeer daar al drie jaar), maar stadswachten vonden het een stoep. Was tijdens Feyenoord. Er is ook maar 1 keer boete uitgedeeld, wedstrijden daarna kreeg weer niemand een boete. Zelfs verkeersregelaars bieden dat terrein als parkeerplek aan.
Maar, je moet eerst bezwaar aanteken. Dat wordt 99,99% van de keren direct afgewezen. Dus ik verwacht dat mijn bezwaar ook wordt afgewezen. Om toch gelijk te krijgen moet je naar de rechtert.
quote:
Er is niets beters op tv ;')quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet het van je vriendin?
Het is een mulderbeschikking. Pas als ik naar de rechter ga moet ik betalen, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
is wel direct betalen toch? Of verschillen parkeerboetes daarmee van mulderschikkingen?
jeetjemineetjequote:
is terecht.quote:
begin vd stadionweg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Parkeerboete. Stond op een geasfalteerd terrein (parkeer daar al drie jaar), maar stadswachten vonden het een stoep. Was tijdens Feyenoord. Er is ook maar 1 keer boete uitgedeeld, wedstrijden daarna kreeg weer niemand een boete. Zelfs verkeersregelaars bieden dat terrein als parkeerplek aan.
Maar, je moet eerst bezwaar aanteken. Dat wordt 99,99% van de keren direct afgewezen. Dus ik verwacht dat mijn bezwaar ook wordt afgewezen. Om toch gelijk te krijgen moet je naar de rechtert.
Had eerst grutjes getypt, maar toen weer weggehaald, omdat ik anders word uitgelachen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?Waar zijn de grutjes?
Tof
quote:
Nee word je niet, nu ben ik geschrokken van je taalgebruikquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had eerst grutjes getypt, maar toen weer weggehaald, omdat ik anders word uitgelachen.
GOT?quote:
Oh, hmm. Ze had het toch echt over korting.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, ze rijden alleen veel, dus is diesel gewoon een stuk voordeliger.
snap ook niet dat van mij in zo'n bak reed. is nu volgens mij wel gewisseld.
Nee, bij de Brien.quote:
GoT discussie goquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Adames het volgende:
Robert Kranenborg heeft nu op NL3 een lezing over de koe
dat moet ik zien
PLANNEN VAN DE BAAN, DIT KIJKEN.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Adames het volgende:
Robert Kranenborg heeft nu op NL3 een lezing over de koe
dat moet ik zien
Gewoon terugblazen, wie denkt die flikker wel niet dat ie is?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
wejoooo
ik wil naar de wc gaan. ligt de kat daar. gaat ze blazen naar me.
kut beest. nu moet ik naar beneden lopen
daar zijn flesjes voor gemaaktquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
wejoooo
Die koppeling inderdaad. Echt enorm wennen. Bij de auto van m'n vader komt de koppeling niet gelijkmatig maar in schokjes omhoog, zegmaar. Echt heel naar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja, als het een wat oudere is dan begrijp ik wel wat je bedoelt. Ik reed eerst Nissan Micra, heel gevoelig op de koppeling. Een dieselauto begint al enigszins te rollen als je de koppeling op laat komen, dat die Micra dat niet had was iets waar ik heel erg aan moest wennen.
Maar goed, als je de 'overgangsverschijnselen' eenmaal onder de knie hebt is het tijd om je te ergeren aan anderen. Zoals mensen die een vrachtwagen inhalen met 100 km/u waar de vrachtwagen 95 km/u rijdt. Want ja, nog nét wat meer gas geven mag niet waar de maximumsnelheid 100 is. Verdomme, wat irritant is dat altijd.
JA DAT IS FEYENOORD!quote:
iedereen gaat dood en er zijn teveel nietharde piemols.quote:
of op de kat pissenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
wejoooo
I know. Ik ga mezelf echt dwingen morgen. Het MOET.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon als eerste je opdracht makenAnders zit je er alsnog constant aan te denken en heb je sowieso geen rust.
het is een wijfquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon terugblazen, wie denkt die flikker wel niet dat ie is?
Hij is een behoorlijke mopperkont, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is terecht.
alleen over je nijn weet ik het niet, schijnt een mopperkont te zijn.
ja volgende keerquote:
Afleren toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee word je niet, nu ben ik geschrokken van je taalgebruikAppel wat doe je
Dat zal hem leren !quote:
Vanaf morgen negeer ik je dusquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know. Ik ga mezelf echt dwingen morgen. Het MOET.
Het vloeken of grutjes?quote:
Terechte klacht. Ik voel je, sis.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die koppeling inderdaad. Echt enorm wennen. Bij de auto van m'n vader komt de koppeling niet gelijkmatig maar in schokjes omhoog, zegmaar. Echt heel naar.
Dat is vervelend, ja, jeetje. En vrachtwagens die elkaar gaan inhalen. Of mensen die geen rekening houden met invoegers vanuit een korte invoegstrook. Zucht.
Dan is het een poes, geen kater.quote:
Jawel je moet aan je werkquote:
Neeeequote:
ik ook. maar we kunnen uitslapen tochquote:
slapen jullie samen ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook. maar we kunnen uitslapen toch
Ga je nu al afhaken?quote:
ja poes ging blazenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik voel je, sis.
[..]
Dan is het een poes, geen kater.
Hoe laat vertrekt jouw trein? Die van mij 12.18quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe het enkel voor jouquote:
heh watquote:
11.53 de busquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe laat vertrekt jouw trein? Die van mij 12.18
;quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
quote:
snap het nietquote:
Hoorde dat Aldo ook die trein heeft.quote:
Maar wel gaan maken dan heh en niet met anderen op FOK! gaan praten.quote:
Aldo vloog vanmiddag om 12.00 naar Washington om vervolgens naar Mexico te gaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoorde dat Aldo ook die trein heeft.
wat is stquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als jullie samen slapen -> insta 15% st.
Cachet snapt het wel.
Ja. Oké/quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Aldo vloog vanmiddag om 12.00 naar Washington om vervolgens naar Mexico te gaan
Verander B door JF.quote:
Wat is hallp?quote:
Je hebt me door.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar wel gaan maken dan heh en niet met anderen op FOK! gaan praten.
Ik snap 'm ja. Maar dit is geen klb whatsapp chat rodawie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als jullie samen slapen -> insta 15% st.
Cachet snapt het wel.
oooohquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Stibba.
Laat maar, 0% nu. Bedankt.
Ik roep Furdi erbij.quote:
Geen idee wie t is maar okquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, stibba is de rest van de avond verdwenen.
misschien tc welquote:
Oh, raakte in de war door deze post.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap 'm ja. Maar dit is geen klb whatsapp chat rodawie.
quote:
Ja dat was van die foto van pellequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, raakte in de war door deze post.
[..]
jaquote:
Verdomme Furdi, zeg tegen haar dat ze aan het werk moet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die zit naast me. Hij is beter in afleiden dan wie dan ook.
Trek je wel weer een ander aan?quote:
Ja, dat weet ik wel, het gaat me om het feit dat jij STIBBA in de mond neemt buiten KLB.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat was van die foto van pelle
neequote:
Hij heeft het gezegd, maar kwam niet echt overtuigend over.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verdomme Furdi, zeg tegen haar dat ze aan het werk moet.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij heeft het gezegd, maar kwam niet echt overtuigend over.
ik hoop dat iemand anders hem maaktquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
Inb4 grapje van supersof of muto over post #104.
Mehquote:
Hihi, in de mond nemen, hihi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, het gaat me om het feit dat jij STIBBA in de mond neemt buiten KLB.
High class ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, het gaat me om het feit dat jij STIBBA in de mond neemt buiten KLB.
Pfffffftquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij heeft het gezegd, maar kwam niet echt overtuigend over.
Jammer dat je verwacht dat ik zulke grappen maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
Inb4 grapje van supersof of muto over post #104.
Een meisje van 14 zei vandaag tegen mij op skype:quote:
Ik zou meteen aan hoorcollege denkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Een meisje van 14 zei vandaag tegen mij op skype:
nee ik ook niet maar ze doen beetje HC
wtf is HC. Bleek high class te zijnsuch generatiekloof
much classquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik aan hardcorequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou meteen aan hoorcollege denken
Geheel onterecht ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat je verwacht dat ik zulke grappen maken.
hardcorequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel.quote:
Trechteklacht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht aan habboquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarvoor? Voor wie? Waarover?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo. Ik moet nog een gedichtje schrijven, halp
Jij denkt je bent beter dan high class.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een rotomschrijving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je zou het misschien niet zeggen maar ben aan het werk. Ik sherlock hem als ik weer thuis benquote:
oooh oke, ik kan wel dm'en?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet zeggen maar ben aan het werk. Ik sherlock hem als ik weer thuis ben
Wat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaquote:
emo zijn die mensen in het zwart met die rare muzieksmaak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
dit schreef ze ook:
eerst wist ik ook niet ik wist zelfs niet wat emo was ik dacht emo is dat je jezelf snijd maar is gwn Emotioneel
je werkt bij de shell?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja en om 2200 en om 2300 en om 0000 ook.
er is een verschil tussen een emo en het werkwoord emoquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
dit schreef ze ook:
eerst wist ik ook niet ik wist zelfs niet wat emo was ik dacht emo is dat je jezelf snijd maar is gwn Emotioneel
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
dit schreef ze ook:
drink melk danquote:
Mensenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die hun emoties niet uitschakelen
Nee sushi restaurant.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je werkt bij de shell?
(of hihaho insert ransgrap)
bahquote:
Wees dan maar heel blij dat er geen docu over zaden wasquote:
Zag je dat met dat bloed?quote:
"Heb ik van twitt"quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo moeilijk te begrijpen. 'Jeugd van tegenwoordig' gebruikt termen die op diverse manieren te interpreteren zijn. Hoe moeten we ooit normaal met ze converseren, HOE DAN?
Maak je het of bezorg je het?quote:
Ik heb door jou nu zin in melkquote:
ik heb door melk zin in jouquote:
bierquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, met het bier wat ze hardhandig naar binnen gegoten kregen.
Dat heeft volgens mij vrij weinig te maken met melkquote:
Dat bloed was echt heel GOORquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, met het bier wat ze hardhandig naar binnen gegoten kregen.
Ben ik stiekem ook welquote:
okquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij vrij weinig te maken met melk
Ik ga het nu halenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Many stupid
Such idiot
Wow
Many sad
Ofzoiets.
Ook zulke rare dingen jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Many stupid
Such idiot
Wow
Many sad
Ofzoiets.
quote:
Vrouwen die bier drinkenquote:
Ik ookquote:
Jillzquote:
Gelukkig net niet gezien.quote:
ik zag die koe en toen ik door had dat ze die gingen slachten klikte ik wegquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gelukkig net niet gezien.
Nu ga ik ook even wegkijken, denk ik. Hoef ik toch helemaal niet te zien man.
Ook wel weg te werken, maar dan liever strongbowquote:
Sorry.quote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ook wel weg te werken, maar dan liever strongbow
Ik keek per ongeluk niet weg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag die koe en toen ik door had dat ze die gingen slachten klikte ik wegBAH
Nee er is een DWDD University over koeien met Robert Kranenborg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef essnhills het volgende:
Jullie zitten plaatjes te kijken van dieren die geslacht worden?
Nee, DWDD.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef essnhills het volgende:
Jullie zitten plaatjes te kijken van dieren die geslacht worden?
het feit dat je het drinkt is geen probleem, maar je kut gaat er zo van stinkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.
Op z'n tijd. In de zomer als het te warm is.Niet overmatig though.
En wijn is ook lekker.
Wat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het feit dat je het drinkt is geen probleem, maar je kut gaat er zo van stinken
forrealsquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee er is een DWDD University over koeien met Robert Kranenborg.
Ohquote:
Werkt dat hetzelfde als hoe het mannelijk goedje smaakt dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het feit dat je het drinkt is geen probleem, maar je kut gaat er zo van stinken
I'm in love with an alien, I'm in love with her eyesquote:
Als er nooit meer een morgen zou zijnquote:
tc?quote:
Wij hebben geen gisprobleempjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werkt dat hetzelfde als hoe het mannelijk goedje smaakt dan?
Die jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
I'm in love with an alien, I'm in love with her eyes![]()
![]()
meh, ben ik te afwezig voorquote:
NOH.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als er nooit meer een morgen zou zijn
De nieuwe uncanny is erg traag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga hem eens bij de d/l lisjt zetten.
Uncanny vind ik niet zo goed.
De nieuwe deadpool vond ik de eerste 15delen ook heel kut, daarna word ie wel beter. Maar voorlopig ben ik nog wel bezig met Xmen
Ja ik weet dat mannen vaak moeite hebben met de voor vrouwen lekkere plekjes te vinden. Maar een GISprobleem is nou ook weer een beetje overdreven..quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wij hebben geen gisprobleempjes.
Maar als je veel zoet fruit eet word je zaad ook zoeter, zelfde effect met bier en je doos, alleen dan in negatieve zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Oh, dus door geen bier te drinken zijn vrouwen aantrekkelijker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:09 schreef Jimbo het volgende:
Bij 10% van de vrouwen groeien de borsten minder snel na het drinken van te veel alcohol. #AlcoholFeiten
oh en dat naar het schijnt
dus er is 10%kans dat je geen tieten over houd en je kut stinkt. Niet heel aantrekkelijk
appel kom je tcquote:
quote:
welke serie had je nou net gelinkt ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De nieuwe uncanny is erg traag.
Vindt het ook maar niks,
Beerquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan die liedjes ook zo meezingen allemaal hoor![]()
He, je bent er nog.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De nieuwe uncanny is erg traag.
Vindt het ook maar niks,
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus door geen bier te drinken zijn vrouwen aantrekkelijker?
zou me weinig schelen, eerlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
... als er nooooit meer een moooorgen zouuuu zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik weet dat mannen vaak moeite hebben met de voor vrouwen lekkere plekjes te vinden. Maar een GISprobleem is nou ook weer een beetje overdreven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ja typfout enzo
you've got meOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:
neequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben 23quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat jij jonger was
[..]
He, je bent er nog.
En Jimbo ook een comicliefhebber?Nice.
ja, en hoe meer ik ervan drink hoe aantrekkelijker jullie wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk gespot grapjequote:
Xforce,quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke serie had je nou net gelinkt ?
But I can't stop myself, cannot control myself. Life without you is hazy.quote:
Dat is zeker omdat dronken mensen altijd eerlijk zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, en hoe meer ik ervan drink hoe aantrekkelijker jullie worden
Doe niet zo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zou me weinig schelen, eerlijk
Volgens Jimbo's logica welquote:
Oh dus zo werkt het. Al het bier dat vrouwen niet drinken, kunnen mannen drinken zodat vrouwen aantrekkelijker wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, en hoe meer ik ervan drink hoe aantrekkelijker jullie worden
Ik probeer mee te komen erin jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat jij jonger was
[..]
He, je bent er nog.
En Jimbo ook een comicliefhebber?Nice.
Ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk gespot grapje
Okquote:
komquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Jhali het volgende:
Ik wil ook tc maar dan moet ik mijn laptop pakken en mijn bed is zo lekker warm.
Mijn bed.
jimbo en ik zijn niet dezelfdequote:
Ik heb iets van 300 gb.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Jimbo zonder bier ook erg aantrekkelijk.
Dus je bent goed met borden in een vak te zetten en dan zn groot ijzer ding naar beneden te drukken om het vervolgens weer uit te ruimen ?quote:
Daar heb ik geen drank voor nodigquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat is zeker omdat dronken mensen altijd eerlijk zijn
I knowquote:
Uhuquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]Dankje
[..]
Dus je bent goed met borden in een vak te zetten en dan zn groot ijzer ding naar beneden te drukken om het vervolgens weer uit te ruimen ?
Whut, discussie over kleine borsten is al laaang voorbij. Als dat al een discussie was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok
Dan had ik dat toch goed.
Maar ik mis dus discussie over comics en over kleine borsten?
FML
Precies, win win !quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus zo werkt het. Al het bier dat vrouwen niet drinken, kunnen mannen drinken zodat vrouwen aantrekkelijker worden
Kleine borsten zijn niks mis meequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok
Dan had ik dat toch goed.
Maar ik mis dus discussie over comics en over kleine borsten?
FML
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
iemand op Facebook:
kan niet wachten tot het tweede deel van de hobbit uit is
Die is toch al uit?
Dat klopt. Jij bent een beer.quote:
Ik ga hem onthouden, maar moet zeggen dat er weinig is wat mylar niet kan vindenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb iets van 300 gb.
Zeg maar als je wat wilt hebben.
ik de eerste vorige weekquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog geen van beide hobbit films gezien
Ik scrolde er net langs.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Whut, discussie over kleine borsten is al laaang voorbij. Als dat al een discussie was.
Kleine borsten zijn een pré.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kleine borsten zijn niks mis mee
Ik wilde cute zeggen, maar dat klinkt ook zo apart.
vd weekquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
iemand op Facebook:
kan niet wachten tot het tweede deel van de hobbit uit is
Die is toch al uit?
ahhh, misschien maar beterquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oke ik kom zo
Gitaarjongen was niet eens op school vandaag
duidelijkquote:
Whehehe. Nice. Iron Man heb ik bijna niks vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga hem onthouden, maar moet zeggen dat er weinig is wat mylar niet kan vinden
(Al zit ik denk ik zelf ook al aan zo iets, al mn ironmans zijn al 52gb)
Nee want mijn vriendin heeft een relatie met zijn klasgenoot en we wilden gewoon leuk gaan kletsen zonder foute opmerkingenquote:
ooooh okequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee want mijn vriendin heeft een relatie met zijn klasgenoot en we wilden gewoon leuk gaan kletsen zonder foute opmerkingen
Ik had iron man voor mn meissiequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Nice. Iron Man heb ik bijna niks van![]()
Heb wel alles van The Tick. En veel wat door Vertigo gepubliceerd is.
dit, duidelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
Maar wanneer iemand kleine borsten heeft is ook totaal afhankelijk van het postuur van de vrouw. Een A bij de ene vrouw is niet hetzelfde als een A bij de andere vrouw
Je kan afwassen, dat is een pluspunt in een vrouwquote:
Preciesquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit, duidelijk.
Je moet geen dwerg met een E cup hebben
Max heb ik ook veel van, maar ik vaak treurig slecht getekend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had iron man voor mn meissie
Vind veel van de MAX serie ook vet, tenmisnte een beetje sex en gewel
Daar heb je gewoon een vaatwasser voorquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je kan afwassen, dat is een pluspunt in een vrouw
Die ken ik nieteensquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Max heb ik ook veel van, maar ik vaak treurig slecht getekend.
Bijvoorbeeld de Eternalof War Machine. Tragisch gewoon.
Maar daar kan je het goed en snel inzetten. PLUSPUNTquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar heb je gewoon een vaatwasser voorlullo
Er is niets anders in het levenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik kom even langs... en wat lees ik weer: cup E, vrouwen en afwassen, relatie, vet, sex e.c.t.
ik was bier halenquote:
Nog steeds beter dan de SEX SCquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik kom even langs... en wat lees ik weer: cup E, vrouwen en afwassen, relatie, vet, sex e.c.t.
Wel Howard the Duck, Alias, Thor Vikings, of Punisher Max? Dat zijn wel de beste Max titels.quote:
En konijnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat zijn ook belangrijke onderwerpenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |