Volgens Jimbo's logica welquote:
Oh dus zo werkt het. Al het bier dat vrouwen niet drinken, kunnen mannen drinken zodat vrouwen aantrekkelijker wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, en hoe meer ik ervan drink hoe aantrekkelijker jullie worden
Ik probeer mee te komen erin jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat jij jonger was
[..]
He, je bent er nog.
En Jimbo ook een comicliefhebber?Nice.
Ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk gespot grapje
Okquote:
komquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Jhali het volgende:
Ik wil ook tc maar dan moet ik mijn laptop pakken en mijn bed is zo lekker warm.
Mijn bed.
jimbo en ik zijn niet dezelfdequote:
Ik heb iets van 300 gb.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Jimbo zonder bier ook erg aantrekkelijk.
Dus je bent goed met borden in een vak te zetten en dan zn groot ijzer ding naar beneden te drukken om het vervolgens weer uit te ruimen ?quote:
Daar heb ik geen drank voor nodigquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat is zeker omdat dronken mensen altijd eerlijk zijn
I knowquote:
Uhuquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]Dankje
[..]
Dus je bent goed met borden in een vak te zetten en dan zn groot ijzer ding naar beneden te drukken om het vervolgens weer uit te ruimen ?
Whut, discussie over kleine borsten is al laaang voorbij. Als dat al een discussie was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok
Dan had ik dat toch goed.
Maar ik mis dus discussie over comics en over kleine borsten?
FML
Precies, win win !quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus zo werkt het. Al het bier dat vrouwen niet drinken, kunnen mannen drinken zodat vrouwen aantrekkelijker worden
Kleine borsten zijn niks mis meequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok
Dan had ik dat toch goed.
Maar ik mis dus discussie over comics en over kleine borsten?
FML
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
iemand op Facebook:
kan niet wachten tot het tweede deel van de hobbit uit is
Die is toch al uit?
Dat klopt. Jij bent een beer.quote:
Ik ga hem onthouden, maar moet zeggen dat er weinig is wat mylar niet kan vindenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb iets van 300 gb.
Zeg maar als je wat wilt hebben.
ik de eerste vorige weekquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog geen van beide hobbit films gezien
Ik scrolde er net langs.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Whut, discussie over kleine borsten is al laaang voorbij. Als dat al een discussie was.
Kleine borsten zijn een pré.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kleine borsten zijn niks mis mee
Ik wilde cute zeggen, maar dat klinkt ook zo apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |