Oh, dus door geen bier te drinken zijn vrouwen aantrekkelijker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:09 schreef Jimbo het volgende:
Bij 10% van de vrouwen groeien de borsten minder snel na het drinken van te veel alcohol. #AlcoholFeiten
oh en dat naar het schijnt
dus er is 10%kans dat je geen tieten over houd en je kut stinkt. Niet heel aantrekkelijk
appel kom je tcquote:
quote:
welke serie had je nou net gelinkt ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De nieuwe uncanny is erg traag.
Vindt het ook maar niks,
Beerquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan die liedjes ook zo meezingen allemaal hoor![]()
He, je bent er nog.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De nieuwe uncanny is erg traag.
Vindt het ook maar niks,
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus door geen bier te drinken zijn vrouwen aantrekkelijker?
zou me weinig schelen, eerlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
... als er nooooit meer een moooorgen zouuuu zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik weet dat mannen vaak moeite hebben met de voor vrouwen lekkere plekjes te vinden. Maar een GISprobleem is nou ook weer een beetje overdreven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ja typfout enzo
you've got meOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:
neequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben 23quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat jij jonger was
[..]
He, je bent er nog.
En Jimbo ook een comicliefhebber?Nice.
ja, en hoe meer ik ervan drink hoe aantrekkelijker jullie wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk gespot grapjequote:
Xforce,quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke serie had je nou net gelinkt ?
But I can't stop myself, cannot control myself. Life without you is hazy.quote:
Dat is zeker omdat dronken mensen altijd eerlijk zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, en hoe meer ik ervan drink hoe aantrekkelijker jullie worden
Doe niet zo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zou me weinig schelen, eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |