GoT discussie goquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Adames het volgende:
Robert Kranenborg heeft nu op NL3 een lezing over de koe
dat moet ik zien
PLANNEN VAN DE BAAN, DIT KIJKEN.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Adames het volgende:
Robert Kranenborg heeft nu op NL3 een lezing over de koe
dat moet ik zien
Gewoon terugblazen, wie denkt die flikker wel niet dat ie is?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
wejoooo
ik wil naar de wc gaan. ligt de kat daar. gaat ze blazen naar me.
kut beest. nu moet ik naar beneden lopen
daar zijn flesjes voor gemaaktquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
wejoooo
Die koppeling inderdaad. Echt enorm wennen. Bij de auto van m'n vader komt de koppeling niet gelijkmatig maar in schokjes omhoog, zegmaar. Echt heel naar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja, als het een wat oudere is dan begrijp ik wel wat je bedoelt. Ik reed eerst Nissan Micra, heel gevoelig op de koppeling. Een dieselauto begint al enigszins te rollen als je de koppeling op laat komen, dat die Micra dat niet had was iets waar ik heel erg aan moest wennen.
Maar goed, als je de 'overgangsverschijnselen' eenmaal onder de knie hebt is het tijd om je te ergeren aan anderen. Zoals mensen die een vrachtwagen inhalen met 100 km/u waar de vrachtwagen 95 km/u rijdt. Want ja, nog nét wat meer gas geven mag niet waar de maximumsnelheid 100 is. Verdomme, wat irritant is dat altijd.
JA DAT IS FEYENOORD!quote:
iedereen gaat dood en er zijn teveel nietharde piemols.quote:
of op de kat pissenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
wejoooo
I know. Ik ga mezelf echt dwingen morgen. Het MOET.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon als eerste je opdracht makenAnders zit je er alsnog constant aan te denken en heb je sowieso geen rust.
het is een wijfquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon terugblazen, wie denkt die flikker wel niet dat ie is?
Hij is een behoorlijke mopperkont, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is terecht.
alleen over je nijn weet ik het niet, schijnt een mopperkont te zijn.
ja volgende keerquote:
Afleren toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee word je niet, nu ben ik geschrokken van je taalgebruikAppel wat doe je
Dat zal hem leren !quote:
Vanaf morgen negeer ik je dusquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know. Ik ga mezelf echt dwingen morgen. Het MOET.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |