Ro!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dispuuttrutje. Waar wil je over praten?
Waarom ben jij mod man? Zelfs ik verdien het nog meer dan jij.quote:
Bzv?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
muto ik kan niet wachten tot zondag. lekker bzv kijken op tc
die Nederlandse jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zag het bij deze niet eens. Bij een model is het echt heel lelijk
Ik ga hem eens bij de d/l lisjt zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is X-Force undercover X-men zo als ik al zei begon heel goed.
Toen werd het nog beter, Maar nu zijn er twee nieuwe X-force series die beiden nog al slecht zijn.
Schrijver van de oude X-force doet nu Uncanny Avengers.
dat gaat niet met mijn iqquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom ben jij mod man? Zelfs ik verdien het nog meer dan jij.
En om het maar even grof te zeggen: Sterf asjeblieft langzaam.
M... Appelquote:
Boer zoekt vrouwquote:
BANAANVRAAGquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ;ppppquote:
Dan slaap ik, doorgaans.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je vaker tussen de 2-4 online zijn als mensen hier dronken zijn
TR gemaakt, doodsbedreiging, ban.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bedankt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je nog kan typen
Ik zal mijn best gaan doen. Anders moet je wachten met kijken en kijk ik het via Uitzending Gemist.quote:
Vorige week vrijdag een gehaald. Ligt nu nog als een lijk in plastic in de garage.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, tof.
Heb je er al eentje staan?
Leer lezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TR gemaakt, doodsbedreiging, ban.
Mijn god, hoe verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
LR promoot de muziek anders erg goed
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga er over heen met je muis. dan gaat ie waarschijnlijk weer goed
Maar ja, je hebt het goed
quote:
nepduitserquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn god, hoe verschrikkelijk.
Moeilijk te voorspellen, heb nog niet gebeld met Astro TV. Maar laten we zeggen dat het weekend potentie heeft en het best wel eens leuk kan gaan worden. En jij?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ro!
Leuk weekend voor de boeg?
Ah, damn, korten we dat nou tegenwoordig ook al af. Hoe ga je dat op TC kijken?quote:
dankjequote:
LIK MN REETquote:
Niet altijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik praat altijd serieus
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
M... Appel
Vooruit, omdat je zo gezellig bent
Ik had dit niet van je verwacht.quote:
Muto begon met afkortenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen, heb nog niet gebeld met Astro TV. Maar laten we zeggen dat het weekend potentie heeft en het best wel eens leuk kan gaan worden. En jij?
[..]
Ah, damn, korten we dat nou tegenwoordig ook al af. Hoe ga je dat op TC kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dit keer echt?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je hoeft dit ook niet te posten hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt.
Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tldrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ah zo. Klinkt als een waar festijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Muto begon met afkorten
En gewoon op tv kijken maar er op tc over praten haha
Oh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag een gehaald. Ligt nu nog als een lijk in plastic in de garage.
Jij?
Ja toch. Kom je ook?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah zo. Klinkt als een waar festijn.
Te veel kleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
ohquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je hoeft dit ook niet te posten hoor.
Bedankt.
Muto dit, Muto dat, Muto zus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Muto begon met afkorten
En gewoon op tv kijken maar er op tc over praten haha
Kom ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah zo. Klinkt als een waar festijn.
hier een nummertje voor tijdens het lezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi ! Kom binnen met de witte vlagen buk alvast voor rondvliegende objecten
Hadden mijn ouders geen zin in ofzoquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.Waarom niet meteen neergezet dan?
Mijn huis is niet zo groot, dus ik heb net als vorig jaar een klein houten exemplaar met haakjes waar je de decoratie in kunt hangen.Sneu wel. Better than nothing.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen, heb nog niet gebeld met Astro TV. Maar laten we zeggen dat het weekend potentie heeft en het best wel eens leuk kan gaan worden. En jij?
Je hebt geen hond.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik moet dan net eh... de hond uitlaten.
Heinoquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier een nummertje voor tijdens het lezen
supersof heeft ook borderlinequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Muto dit, Muto dat, Muto zus.
Ik krijg altijd overal de schuld van.
Beetje jammer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik moet dan net eh... de hond uitlaten.
Ja jeetje, weet ik niet. Laten we het hebben over muffins.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar appel waar wil je over converseren?
is geen herriequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alsof alle Duitsers van die herrie houden.
Mijn hont is leuker Dawa.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt geen hond.
( mijne lenen? )
Nice nice, ik hoorde dat ie goed is en de 3D-effecten heel sterk zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..].
Hopelijk zegt madam Mikmak iets positiefs over de komende dagen. Ik ga waarschijnlijk naar The Hobbit. Lijkt me wel tof. En dan kan ik oefenen met autorijden.
Maar kwarktaaaart.quote:
Je zal het wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik word hier gepest en gediscrimineerd grijp in
Mensen noemen mij ook hothead lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Jhali het volgende:
Mijn wangen zijn warm maar verder heb ik het koud
IK BEN EEN HEETHOOFD
gingerhoofdquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Jhali het volgende:
IK BEN EEN HEETHOOFD
Oh nee, fuck.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt geen hond.
( mijne lenen? )
Ja, heel soms. Jij? En vindt nijn ze lekker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja jeetje, weet ik niet. Laten we het hebben over muffins.
Maak je wel eens muffins?
Niet haten #resepctquote:
Stop je hand in je broek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Jhali het volgende:
IK BEN EEN HEETHOOFD
Racisme admin ik bel de nu de eigenaar van deze progammaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zal het wel verdiend hebben.
Daarnaast weiger ik dit topic wat voor 95% uit pure aids bestaat door te lezen.
ben blij dat je mijn posts als uitzondering zietquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zal het wel verdiend hebben.
Daarnaast weiger ik dit topic wat voor 95% uit pure aids bestaat door te lezen.
pizzafacequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mensen noemen mij ook hothead lol
Dan kom jij hem toch ook brengen, kunnen jullie samen br zkt vrw kijken terwijl ik de hondenclub uitlaat.quote:
Gaat niet echt op aangezien ik dat niet heb, maar mensen noemen me een hothead vanwege me boze reactie op allesquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders geen zin in ofzo
Is wel leuk toch![]()
Ja is prima. Vanaf hoe laat ben ik welkom?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh nee, fuck.
Ja, graag. Kom je hem brengen? Je mag dan hier "bzv" blijven kijken op mijn grote televisiescherm.
Ga snel doorlezen dan moet met iemand pratennnnnnquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
JA.
Net begonnen aan ADOD, though. Niet spoileren, pls.
Sws Stannisquote:
ohhhhhhhhhhhhhhh srryquote:
Het is gewoon zo wausquote:
Het is je vergeven mijn kind.quote:
Hoe laat begint boer zoekt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is prima. Vanaf hoe laat ben ik welkom?
Oké, ik geef je RSI voor je verjaardag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Tjacka het volgende:
Stoppen met die TR's ik krijg nog RSI van jullie.
Ik neem alleen de TR's van LR serieus.
dat noem ik een tekort aan relativeringsvermogenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gaat niet echt op aangezien ik dat niet heb, maar mensen noemen me een hothead vanwege me boze reactie op alles
Wanneer word je eens serieus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Tjacka het volgende:
Stoppen met die TR's ik krijg nog RSI van jullie.
Ik neem alleen de TR's van LR serieus.
Ah, klinkt goed!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice nice, ik hoorde dat ie goed is en de 3D-effecten heel sterk zijn.
Dat laatste klinkt alsof je net je rijbewijs hebt behaald ofzo, is dat zo?
20.20quote:
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Racisme admin ik bel de nu de eigenaar van deze progamma
Ik ben hartstikke serieus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Wanneer word je eens serieus.
Ik weet niet wat het betekend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat noem ik een tekort aan relativeringsvermogen
of een tekort aan iq
hij gaat danny bellenquote:
Kwarktaart kan elke seizoen van het jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar het is winter. Kwarktaart is toch voor de zomer.
praat Smaug al? Lijkt me verdomd moeilijk om dat een beetje serieus te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice nice, ik hoorde dat ie goed is en de 3D-effecten heel sterk zijn.
Dat laatste klinkt alsof je net je rijbewijs hebt behaald ofzo, is dat zo?
Ook soms. Als ik een echte oven zou hebben, zou ik elke week vet veel bakken en shit. Taaaaaarten en cupcakes en muffins en onzindingen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, heel soms. Jij? En vindt nijn ze lekker?
heb je al contact opgenomen met je begeleider?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekend.
Oh ik bak soms spacemuffinsquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ook soms. Als ik een echte oven zou hebben, zou ik elke week vet veel bakken en shit. Taaaaaarten en cupcakes en muffins en onzindingen.
Nijn mag geen muffins. Die krijgt worteltjes en komkommer en dat soort dingen. Van muffins wordt 'ie dik, denk ik.
Oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan kom jij hem toch ook brengen, kunnen jullie samen br zkt vrw kijken terwijl ik de hondenclub uitlaat.
Help wat betekend begeleider man hou opquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je al contact opgenomen met je begeleider?
kwarktaart uit zo'n pakjequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kwarktaart kan elke seizoen van het jaar.
En ik ben niet goed in andere taarten maken dus
space cake ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik bak soms spacemuffins
Eens.quote:
Hehe nice, nog gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, klinkt goed!
Ja, klopt. Heb woensdag voor het eerst een stukje gereden in de auto van m'n vader. Wat een drama.
Ja, omg, ik doe mijn best, maar zo veel dingen te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga snel doorlezen dan moet met iemand pratennnnnn
Vaag, want dat is 'ie natuurlijk wel, eigenlijk.quote:[..]
Sws Stannis
Er zijn mensen die denken dat Stannis NIET de enige, rechtvaardige koning van Westeros is.
Wel leuk dat je weer komt posten omgevallenflat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Help wat betekend begeleider man hou op
ik vraag toch of die ook space cake doet mar ik doe het korter maar jij snapt dat niet omdat je moeder een koe is denk ik als ik je foto ziequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
muffins, zegt die toch. leer eens lezen
Diner inbegrepen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent welkom vanaf 18:00. Eerst nog even wat voorbereidingen treffen enzo.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kwarktaart kan elke seizoen van het jaar.
En ik ben niet goed in andere taarten maken dus
Dankjewel manquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel leuk dat je weer komt posten omgevallenflat.
Ik vind je een leuke user.
Ze schijnen de acteur die "Lassie" heeft gespeeld te hebben ingehuurd voor het stemgeluid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef Adames het volgende:
[..]
praat Smaug al? Lijkt me verdomd moeilijk om dat een beetje serieus te doen.
Nog nooit gedaan. Sowieso nog nooit dat soort dingen gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik bak soms spacemuffins
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, omg, ik doe mijn best, maar zo veel dingen te doen.
Heb nu net de prologue gehad.
[..]
Vaag, want dat is 'ie natuurlijk wel, eigenlijk.
ja ik ga niet voor jou woorden erbij verzinnen, want juist dan krijg je weer allerlei misverstanden, moet je niet hebben. al hebben we dat misverstand dus nu al omdat je van mij verwacht dat ik je woorden in de mond legquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vraag toch of die ook space cake doet mar ik doe het korter maar jij snapt dat niet omdat je moeder een koe is denk ik als ik je foto zie
Thanks.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hehe nice, nog gefeliciteerd.
Ja, dat heeft bijna iedereen wel. De eerste keer rijden zonder instructeur is toch opeens heel anders, maar dat is puur gewenning. Het is een kwestie van tijd voor je bochten neemt met enkel je pink aan het stuur en andere bestuurders uit gaat schelden op hun nare rijgedrag.
Daarom, kostenbesparing. Het is crisis mensen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In de winter heb je vaak geen koelkast nodig om kwarktaart te maken, dat scheelt wel weer enzo.
Oke nice. Wat staat er op het menu?quote:
leuk voor een keer, maar met wiet heb je altijd zo'n lamme avondquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Sowieso nog nooit dat soort dingen gedaan.
Misschien is het handig om met dit account ook tieten te gaan posten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Geen dank. Ik geef graag complimentjes.
Nou, nog niks, als je het niet erg vindt wil ik er zondag pas aan beginnen, anders is het niet lekker meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke nice. Wat staat er op het menu?
Men zegt dat wanneer ik auto rijd ik altijd gefrustreerd ben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks.
Benzine rijdt al wel best anders dan diesel heb ik gemerkt.Hmpf.
En dat uitschelden deed ik al wel enigszins.
NIET.ZEGGEN.ERMAGERD.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Prioriteiten stellenBoek gaat voor
Het einde van dat boek omg
Je bent het met me eens
Mensen die voor Daenarys zijn_!
Kan je nu niet bedenken wat je dan gaat maken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, nog niks, als je het niet erg vindt wil ik er zondag pas aan beginnen, anders is het niet lekker meer.
Je viel mij aan in je post, ik doe het terugquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik ga niet voor jou woorden erbij verzinnen, want juist dan krijg je weer allerlei misverstanden, moet je niet hebben. al hebben we dat misverstand dus nu al omdat je van mij verwacht dat ik je woorden in de mond leg
pff
Heb laatst nog twee appeltaarten gebakken voor de verjaardag van schoonmoeders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom, kostenbesparing. Het is crisis mensen.
Maar ik ga denk maar keertje appeltaart maken.
Hihihiihhihiiiquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
NIET.ZEGGEN.ERMAGERD.
Ik vind Daenarys een leuk personage, maar denk niet dat zij geschikt is voor Westeros.
En ik?quote:
Ik ben meer van de improvisatietechniek. Je loopt de keuken in, kijkt waar er aanwezig is en verzint een lekkere combinatie. Wil je het graag nu al weten dan? Daar heb je niks aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je nu niet bedenken wat je dan gaat maken?
Aansporen totquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien is het handig om met dit account ook tieten te gaan posten.
Was een logische actie namelijk.
moet je die drugsfora eens lezen, iedereen heeft daar 12 verschillende psychische aandoeningen en dan gaan ze lekker hard op allerlei zooi door elkaar.quote:
al wil je grappen maken over adames moet je even dm'en, ik weet gevoelige info over hem.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je viel mij aan in je post, ik doe het terug
Enige nieuwsgierigheid of wil je er echt vandaan blijven?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Sowieso nog nooit dat soort dingen gedaan.
laten we het dan even hierbij houden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je viel mij aan in je post, ik doe het terug
Oke, verrassingen zijn wel leuk. Dan zie ik het zondag wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben meer van de improvisatietechniek. Je loopt de keuken in, kijkt waar er aanwezig is en verzint een lekkere combinatie. Wil je het graag nu al weten dan? Daar heb je niks aan.
drufaquote:
Kan me voorstellen dat mensen een keer 'los' willen gaan of iets in die richting, maar het is echt zó niks voor mij. Controle over jezelf verliezen op elke manier mogelijk wil ik überhaupt voorkomen, dus ik ga het ook niet proberen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
leuk voor een keer, maar met wiet heb je altijd zo'n lamme avond
Hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb laatst nog twee appeltaarten gebakken voor de verjaardag van schoonmoeders.
Had ik voorgesteld om eentje te bakken; 'Ja, dan moet je er meteen twee, want dan wil iedereen van jouw appeltaart'. Heb daar fucking lang in de keuken gestaan man.
Prima. Heb er nu al zin. xquote:
Alleen maar met autorijden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Men zegt dat wanneer ik auto rijd ik altijd gefrustreerd ben.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al wil je grappen maken over adames moet je even dm'en, ik weet gevoelige info over hem.
Ik wil nog niet weten wie er dood gaan, danku.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hihihiihhihiii
Wacht maar totdat je verder leest
Wat wil je daarmee zeggenquote:
Daar zei ik niets overquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil nog niet weten wie er dood gaan, danku.
Totaal geen behoefte aan en niet nieuwsgierig. Van mij hoeft het gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Enige nieuwsgierigheid of wil je er echt vandaan blijven?
valt op zich wel mee, van alcohol raak je meer de controle kwijt dan de meeste drugsquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat mensen een keer 'los' willen gaan of iets in die richting, maar het is echt zó niks voor mij. Controle over jezelf verliezen op elke manier mogelijk wil ik überhaupt voorkomen, dus ik ga het ook niet proberen.
sinds ik mod ben, ben ik alle schaamte voorbij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
dit is wel erg laag, die foto's zou je privé houden
Echt he. Sommige lui hebben helemaal geen drugs erbij nodigquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
moet je die drugsfora eens lezen, iedereen heeft daar 12 verschillende psychische aandoeningen en dan gaan ze lekker hard op allerlei zooi door elkaar.
okayquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Totaal geen behoefte aan en niet nieuwsgierig. Van mij hoeft het gewoon echt niet.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry,
het gaat niet zo lekker thuis dan mag dicht ofzo.
Ja, op zich wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha
Hé, het is wel een compliment heh
Maar was toch wel waard voor je schoonmoeder of niet?Of zeg je nu niets anders boze Furdi?
heb niks tegen drugs, maar als je dat leest, dan denk je ook, 'waar ben je mee bezig?'quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Sommige lui hebben helemaal geen drugs erbij nodig
leve de schaamtequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds ik mod ben, ben ik alle schaamte voorbij.
Ik word op de fiets al frustie.quote:
Niet zo doennn. Omg. Ik durf bijna niet meer te lezen nu.quote:[..]
Daar zei ik niets over
Autorijden leer je pas als je je rijbewijs hebt.quote:
Nou danquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, op zich wel.En ze waren ook wel bijna op, aan het einde van de avond.
Was het wel waar inderdaad. Mijn schoonmoeder is lief.
12 psychische aandoeningen is overdreven. En je leeft maar 1 keer. Ik vind dat je iig wel eea geprobeerd moet hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
heb niks tegen drugs, maar als je dat leest, dan denk je ook, 'waar ben je mee bezig?'
Haha klopt ja, ik moest ook even wennen aan de overgang van diesel naar benzine. Dat je dat laatste al deed is alleen maar positief - dat laat zien dat je de potentie hebt om een goede bestuurder te worden, die zichzelf en andere bestuurders naar de limiet pusht. Echt goede bestuurders schelden op 98% van het andere verkeersvolk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks.
Benzine rijdt al wel best anders dan diesel heb ik gemerkt.Hmpf.
En dat uitschelden deed ik al wel enigszins.
dan leer je het nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Autorijden leer je pas als je je rijbewijs hebt.
Alcohol drink ik ook niet met die reden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Adames het volgende:
[..]
valt op zich wel mee, van alcohol raak je meer de controle kwijt dan de meeste drugs
ik moet echt nog eens rijdenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat is wat veel mensen zeggen inderdaad en het lijkt me ook waar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Meh, daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik word op de fiets al frustie.
[..]
Niet zo doennn. Omg. Ik durf bijna niet meer te lezen nu.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou danGigantisch compliment joh
Awww
Neuh, afhankelijk van het type drugquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Adames het volgende:
[..]
valt op zich wel mee, van alcohol raak je meer de controle kwijt dan de meeste drugs
Eigen stijl krijgen. Ik ben in ieder geval al bijna vier jaar schadevrij. En boetevrij als de rechter mij gelijk geeft.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is wat veel mensen zeggen inderdaad en het lijkt me ook waar.
Ik ook niet hoor. Soms een white widow is best lekker, maar ik ben er niet zo heel erg mee bezig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
heb niks tegen drugs, maar als je dat leest, dan denk je ook, 'waar ben je mee bezig?'
Titanic?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
Zullen we een keer een film op tc kijken?
tuurlijk, maar op 2C-B ben ik nog volledig bij verstand, alleen zijn de kleuren helemaal waus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neuh, afhankelijk van het type drug
Nee die ga ik niet kijkenquote:
Het autisme is hoog in deze.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
Zullen we een keer een film op tc kijken?
jij komt dagelijks.quote:
Nu heb ik trek in jouw appeltaartquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik bof wel. Je hoort soms echt van die dramatische verhalen over schoonfamilies en die van mij is gewoon super chill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij voor je
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
jij bent gewoon bang voor tcquote:
Ja maar probeer het eens op keta bijv. 2c-b is ook best gevaarlijk, je inzichten en percepties worden anders bij psychedelica. Alice en paddo's is ook geen aanrader in het verkeer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
tuurlijk, maar op 2C-B ben ik nog volledig bij verstand, alleen zijn de kleuren helemaal waus.
Ik kan een film streamen op Livestream.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die ga ik niet kijken
horror ofzo
nietquote:
tinychatquote:
Ik heb heus wel meer lol dan. Ga mensen high fiven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alcohol drink ik ook niet met die reden.Soms een wijntje of een biertje, omdat ik het lekker vind. Zou nooit liters gaan tanken om 'losser' te worden.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha klopt ja, ik moest ook even wennen aan de overgang van diesel naar benzine. Dat je dat laatste al deed is alleen maar positief - dat laat zien dat je de potentie hebt om een goede bestuurder te worden, die zichzelf en andere bestuurders naar de limiet pusht. Echt goede bestuurders schelden op 98% van het andere verkeersvolk.
Uiteraard scheld ik zelf ook wat af.
Alles is te omzeilen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Muto het volgende:
Ik had Letmein geblokkeerd, maar helaas moet ik nu zijn kloon ook weer blokkeren. Danny, dat kan toch veel makkelijker?
Ken die film niet. Is die leuk?quote:
Wat voor auto heeft je vader dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had al wel een paar keer stiekem rondjes gereden in de auto van mijn broer en dat is ook benzine. Daar merkte ik echt helemaal niks van.
Maar in de auto van mijn vader had ik echt het idee dat ik in een oud barrel reed, vergeleken met de lesauto die ik gewend was.
Mwa, vermakelijk als je niks te doen hebt. Maar niet echt sterk en ook niet eng, hoewel ik het vermoeden heb dat jij zeker een uur lang met je handen voor je ogen zal zitten.quote:
Toffe film dat.quote:
Boefje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meh, daar heb ik geen last vanMaar om eerlijk te zijn houd ik me meestal niet aan de regels wanneer ik op de fiets zit
![]()
Mag ik wel zeggen dat de Theon delen erg tof zijn?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, vermakelijk als je niks te doen hebt. Maar niet echt sterk en ook niet eng, hoewel ik het vermoeden heb dat jij zeker een uur lang met je handen voor je ogen zal zitten.
ik had nog geluk dat ik heb les heb gehad in een volvo v70 station op bezine. ding zoop natuurlijk als een malle, maar dan is elke overstap daarna wel makkelijkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had al wel een paar keer stiekem rondjes gereden in de auto van mijn broer en dat is ook benzine. Daar merkte ik echt helemaal niks van.
Maar in de auto van mijn vader had ik echt het idee dat ik in een oud barrel reed, vergeleken met de lesauto die ik gewend was.
Nice! Dat scheelt flink in de portemonnee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Eigen stijl krijgen. Ik ben in ieder geval al bijna vier jaar schadevrij. En boetevrij als de rechter mij gelijk geeft.
Het bestelbusje op mijn werk heeft best wel stevige remmen. Dus ik druk het rempedaal niet zo ver in. Licht aantikken en je staat al bijna stil. Als ik daarna in mijn auto naar huis ga, dan vergeet ik altijd dat ik dat rempedaal wel flink moet indrukken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jep, tijdje geleden was 'ie nog op tv. De eerste Jeepers Creepers die ik zag was dat deel waarin die klas vast komt te zitten in de bus. Die had ook wel wat.quote:
Maar je hebt ban en je post met een kloon dat is vet illegaal :squote:
Ik heb autoriteitsproblemenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Boefje.![]()
Ben benieuwd.
Vond overigens AFfC wel lastig om doorheen te komen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in jouw appeltaartGodver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij voor je
Misschien, ooit op een meet, neem ik wel appeltaart mee.
Thanks.
Omdat peer.
dat is die toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jep, tijdje geleden was 'ie nog op tv. De eerste Jeepers Creepers die ik zag was dat deel waarin die klas vast komt te zitten in de bus. Die had ook wel wat.
Ik vind het echt geen sterke films ofzo, maar ze zijn wel heel vermakelijk.
Boete gaat geloof ik om 97 euro, dus zou wel lekker zijn als ik gelijk krijg. Maar de zitting zal pas in september ofzo zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice! Dat scheelt flink in de portemonnee.
Ja boeie. Als ik wil posten doe ik dat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je hebt ban en je post met een kloon dat is vet illegaal :s
Ik wil nijn meetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Godver.
Thanks.
Haha met dat ene ventje dat onder de vleugel komt te zitten van dat ding jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jep, tijdje geleden was 'ie nog op tv. De eerste Jeepers Creepers die ik zag was dat deel waarin die klas vast komt te zitten in de bus. Die had ook wel wat.
Ik vind het echt geen sterke films ofzo, maar ze zijn wel heel vermakelijk.
such rebelquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Ja boeie. Als ik wil posten doe ik dat.
High fiven, wat is daar dan de meerwaarde van?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb heus wel meer lol dan. Ga mensen high fiven.
Maar het hele hosselen enzo gaat er echt niet beter door
Nope, die van die youtubelink gaat over een stelletje wat ergens vast komt te zitten en wordt achtervolgd door dat wezen. Die met de bus is deel 2 of 3 dacht ik.quote:
Wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Godver.
Thanks.
Nouja, bij vreemde mensen. Is leuk, positieve energie enzoquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
High fiven, wat is daar dan de meerwaarde van?
Hosselen terwijl je onder invloed bent, lijkt me ook niet zo'n puik plan. In ieder geval niet als je er iets voor de lange termijn van wilt maken.
waarop wil je aanvechten dan? En nog een zitting ook?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Boete gaat geloof ik om 97 euro, dus zou wel lekker zijn als ik gelijk krijg. Maar de zitting zal pas in september ofzo zijn.
Fijn gefapt?quote:
Handig, inderdaad! Volgens mij rijden de meeste rijscholen met diesel, omdat ze dan korting krijgen ofzo? Zoiets hoorde ik laatst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had nog geluk dat ik heb les heb gehad in een volvo v70 station op bezine. ding zoop natuurlijk als een malle, maar dan is elke overstap daarna wel makkelijker
Zulke mensen zijn echt schijt irritant. Bahquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb heus wel meer lol dan. Ga mensen high fiven.
Maar het hele hosselen enzo gaat er echt niet beter door
Lastig, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Het bestelbusje op mijn werk heeft best wel stevige remmen. Dus ik druk het rempedaal niet zo ver in. Licht aantikken en je staat al bijna stil. Als ik daarna in mijn auto naar huis ga, dan vergeet ik altijd dat ik dat rempedaal wel flink moet indrukken.
oh ok, ik dacht dat met die bus 1 was. ook de enige die ik heb gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nope, die van die youtubelink gaat over een stelletje wat ergens vast komt te zitten en wordt achtervolgd door dat wezen. Die met de bus is deel 2 of 3 dacht ik.
Ik doe het niet de HELE TIJD. duh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn echt schijt irritant. Bah
ik heb de ballen verstand van comicsquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Jimbo het volgende:
Adam of mickey, welke Xforce werd er nou net gepost
niet veel, was op een technofeestquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met hoeveel 2c-b op heb je wel eens gereden dan
okquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb de ballen verstand van comics
Nu hoop ik echt dat ik binnenkort weer een beetje rust heb om te lezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb autoriteitsproblemen
Ik vind ADoD denk wel beter dan AFfC. De Jon, Theon en Davos stukjes maken een hoop goed.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe het niet de HELE TIJD. duh.
Wou net zeggen, als je flink wat in je mik heb daarvan, kan je echt niet meer rijden.quote:
nee, ze rijden alleen veel, dus is diesel gewoon een stuk voordeliger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Handig, inderdaad! Volgens mij rijden de meeste rijscholen met diesel, omdat ze dan korting krijgen ofzo? Zoiets hoorde ik laatst.
moet het van je vriendin?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Ik zit aan de drank en ga zo de voice kijken.
De enige oplossing om dat kattengejank aan te horen
Zal ik 'm op de trein zetten? Met een kaartje, waar 'ie naartoe moet. Dan kunnen mensen 'm helpen met overstappen.quote:
Ah ja, als het een wat oudere is dan begrijp ik wel wat je bedoelt. Ik reed eerst Nissan Micra, heel gevoelig op de koppeling. Een dieselauto begint al enigszins te rollen als je de koppeling op laat komen, dat die Micra dat niet had was iets waar ik heel erg aan moest wennen.quote:
Je wordt zeker gedwongenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Ik zit aan de drank en ga zo de voice kijken.
De enige oplossing om dat kattengejank aan te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |