Mogelijk wel, sommige mensen zijn gewoon echt dom. Sommige doen het wel nep maar goed...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou het? Schat ik iedereen dan gewoon te hoog in?
Tuurlijk wel, dispuuttrutje. Waar wil je over praten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom vindt niemand het leuk om serieus over dingen te praten?
ik welquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kanquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
muto ik kan niet wachten tot zondag. lekker bzv kijken op tc
Kerstbomenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, waar gaan we het over hebben?
moet je vaker tussen de 2-4 online zijn als mensen hier dronken zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
WAAROM NIETquote:
De leef is gut. Soort van dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was van FOK!.
Hoe is de leef?
LR promoot de muziek anders erg goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm. Ik houd niet zo van Schlagermuziek, maar ben wel voor een deel Duits. Koken vind ik wel leuk, maar ik drink geen whisky. Lastig, lastig.
Fucking grote afbeelding, gekkie.quote:
Ik zag het bij deze niet eens. Bij een model is het echt heel lelijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo lelijk he, een spleet tussen de voortanden. Een van de zeven schoonheden
jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fucking grote afbeelding, gekkie.Aan het kleine stukje haar te zien, schat ik dat het Hayley van Paramore is. Heb ik het goed?
Ik ga misschien na het voetbal nog eten en bieren.quote:
sowieso die klassieke schoonheden, erg raarquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo lelijk he, een spleet tussen de voortanden. Een van de zeven schoonheden
ga er over heen met je muis. dan gaat ie waarschijnlijk weer goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fucking grote afbeelding, gekkie.Aan het kleine stukje haar te zien, schat ik dat het Hayley van Paramore is. Heb ik het goed?
dat gaat niet met jouw iqquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ik zal het nog eens vragen, iemand tips voor zoeken naar een bijbaan. En kom asjeblieft niet weer met '' dat gaat niet met jou iq'' want het is niet echt grappig.
Zo zonde om dat nep te doen. Waarom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mogelijk wel, sommige mensen zijn gewoon echt dom. Sommige doen het wel nep maar goed...
THE LONDON LOOKquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zag het bij deze niet eens. Bij een model is het echt heel lelijk
ohquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ga misschien na het voetbal nog eten en bieren.
jaquote:
met zo weinig info kom ik net verder dan appie even bellen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ik zal het nog eens vragen, iemand tips voor zoeken naar een bijbaan. En kom asjeblieft niet weer met '' dat gaat niet met jou iq'' want het is niet echt grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |