haha dat is kutquote:
Tong is een mongool welke voor een vuurpeleton zou moeten staanquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Adames het volgende:
[..]
tong heeft al meer gewerkt dan jij zal doen
aldus tong
Omdat 50% hier gewoon echt debiel isquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom vindt niemand het leuk om serieus over dingen te praten?
omdat kloon?quote:
okquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
VA ik ga jou een foto van iemand sturen en dan moet je je mening over haar geven ok
niet in GRTD zo te zien. In VBL SC wel, daar gaat het over Duitse Schlager, culinaire hoogstandjes en whisky. niks voor jou?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
jawel hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is X-Force undercover X-men zo als ik al zei begon heel goed.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hahaha kanker je hebt gelijk
Ik scrolde er snel langs en dacht batman gezien te hebben
sorrie
Ik wil wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou het? Schat ik iedereen dan gewoon te hoog in?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat 50% hier gewoon echt debiel is
Oh badboy.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Maak ik wel weer een nieuwe aan, want brakke fokstructuur.
Hmm. Ik houd niet zo van Schlagermuziek, maar ben wel voor een deel Duits. Koken vind ik wel leuk, maar ik drink geen whisky. Lastig, lastig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
niet in GRTD zo te zien. In VBL SC wel, daar gaat het over Duitse Schlager, culinaire hoogstandjes en whisky. niks voor jou?
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, waar gaan we het over hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |