Die hebben geen plaatjesquote:
het is een slowchat, net of de rest van de meningen zo genuanceerd zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar het ging in dit geval in eerste instantie niet over de tieten als op zichzelf staand onderwerp, maar als onderdeel van Sof.
Je ziet Wolverine en vraagt je af of het dc is.Dat is bijna schattig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Welke is dat ? Xforce oid?
Is dat sowieso geen DC? Ik ben meer van de Marvel comics, vind DC zo serieus
DC en Marvel kunnen als concurrenten toch nooit beide Xmen hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Welke is dat ? Xforce oid?
Is dat sowieso geen DC? Ik ben meer van de Marvel comics, vind DC zo serieus
haha grappig nee ik snap neit veel van computer dus hoe zoek je werk help ffquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onder tafels en banken
Maar maar, er serieus op ingaan kan soms zo leuk zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lieve omdatappel,
Laat me je even voorstellen aan de gebruiker Jimbo.
Ik plaats regelmatig (zegmaargerust altijd) verschrikkelijke kankeropmerkingen. Al meen ik er geen reet van, vind ik het wel gewoon leuk om te doen.
Alsof ze nou mooi of lelijk is, lief of onaardig, slim of dom. Dat boeit me niet, ik vind het gewoon leuk om zulke dingen te posten. Als ik hier op zoek naar een vrouw was dan zou het toch wel heel kansloos zijn, zeker gezien ik een verschrikkelijk mooie en lieve vriendin naast me op de bank heb zitten hier
Je hoeft dus niet op mijn opmerkingen serieus in te gaan, ze slaan nergens op en dat weet ik.
Met vriendelijke groet
Jimbo
Hahaha kanker je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je ziet Wolverine en vraagt je af of het dc is.Dat is bijna schattig.
Ja zie hieronderquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
DC en Marvel kunnen als concurrenten toch nooit beide Xmen hebben
ik ben lekker mod van fok jij lekker niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
haha ik heb meer bereikt dan jij de familie de elkaar
okeequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja zie hieronder
en nu snap ik mn stommiteit van mn xforce antwoord ook
kansloos
Groetjes terugquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar maar, er serieus op ingaan kan soms zo leuk zijn.![]()
Groetjes aan je vriendin.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
jawel, wordt je zelfs in begeleid dan
Waarom vindt niemand het leuk om serieus over dingen te praten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
het is een slowchat, net of de rest van de meningen zo genuanceerd zijn
tong heeft al meer gewerkt dan jij zal doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
haha ik heb meer bereikt dan jij de familie de elkaar
Ik zou het niet eens willen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben lekker mod van fok jij lekker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |