Totaal niet, Toffe X-force serie, gister even heel de serie gedownload.quote:
Totaalplaatje ja, maar dat is toch niet alleen borsten dan, of zie ik dat verkeerd? Totaalplaatje voor de man is het hele lichaam min het verfrommelde rattengezicht min alles wat niet borst heet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
totaalplaatje alles, net of de vleeskeuring bij vrouw > man anders werkt
Genoten van de smurfen?quote:
5 mannen in een zwart latex pakje doet me toch anders vermoeden, maar ik vertrouw op je deskundigheidquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Totaal niet, Toffe X-force serie, gister even heel de serie gedownload.
Nu zitten er nieuwe schrijvers op en dat is slecht voor de kwaliteit.
Het zijn twee mannen en twee vrouwen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
5 mannen in een zwart latex pakje doet me toch anders vermoeden, maar ik vertrouw op je deskundigheid
deltionquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, deze meneer dacht dat ik op het Deltion zat.
Had toen al gekeken, nieuwe users zijn heel vaak kloonquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]sinterklaas usert
En iedereen hier meteen de Sherlock uithangen voor een dame in nood![]()
Toch nog niet zo slecht van de jeugd van tegenwoordig
nee ja, maar je gaat toch niet elke keer als je het over tieten hebt erbij zeggen: 'al moet het natuurlijk ook bij de rest passen, want het gaat om het totaalplaatje en in geval van relatiemateriaal is innerlijk ook heel belangrijk en natuurlijk wil ik ook dat ze mijn interesse deelt van boswandelingen maken in de herfst en kamperen in Noorwegen'quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Totaalplaatje ja, maar dat is toch niet alleen borsten dan, of zie ik dat verkeerd? Totaalplaatje voor de man is het hele lichaam min het verfrommelde rattengezicht min alles wat niet borst heet?
oh, dan is t wel geilquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zijn twee mannen en twee vrouwen.
Lieve omdatappel,quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar waarom daarop beoordelen en niet gewoon op haar gezicht ofzo, als het dan toch al om uiterlijk gaat? Iemand kan nog zo'n mooi lichaam hebben, als ze een gezicht heeft als een verfrommelde rat wil je er toch ook alleen maar overheen als je daar een zak omheen doet?
hoe kom je daar aan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef supersof het volgende:
Ik heb dus een cadeaubon van de AH van 15 euro. Wat zal ik halen? Geen bier.
JA MAAR TIET0Nquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar waarom daarop beoordelen en niet gewoon op haar gezicht ofzo, als het dan toch al om uiterlijk gaat? Iemand kan nog zo'n mooi lichaam hebben, als ze een gezicht heeft als een verfrommelde rat wil je er toch ook alleen maar overheen als je daar een zak omheen doet?
Welke is dat ? Xforce oid?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze serie was erg goed.
bombaclotquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat zeggen jullie dat ik kloon ben clotzakken
kerstpakketquote:
Maar het ging in dit geval in eerste instantie niet over de tieten als op zichzelf staand onderwerp, maar als onderdeel van Sof.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
nee ja, maar je gaat toch niet elke keer als je het over tieten hebt erbij zeggen: 'al moet het natuurlijk ook bij de rest passen, want het gaat om het totaalplaatje en in geval van relatiemateriaal is innerlijk ook heel belangrijk en natuurlijk wil ik ook dat ze mijn interesse deelt van boswandelingen maken in de herfst en kamperen in Noorwegen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |