Niet meer zo moeilijk bij jou. Kan me niks bedenken wat jij nog prive hebt gehouden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Jhali het volgende:
[..]Nee leuk als jij allemaal inboxjes krijgt van een onbekende user die allemaal persoonlijke dingen over je weet.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh dit is de 100episodes van 2001-2009 (uit mn hoofd) Gewoon de ultimate Xmen, waar ze het verhaal uitlegen mbt de sentinals, magneto , xavier en wolverine ect
chocotlataquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef supersof het volgende:
Ik heb dus een cadeaubon van de AH van 15 euro. Wat zal ik halen? Geen bier.
oh, dan ff fok knokploeg bellen. volgens vriendboekje van inso woon je woensel, daar ben ik nu ook, komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Jhali het volgende:
[..]Nee leuk als jij allemaal inboxjes krijgt van een onbekende user die allemaal persoonlijke dingen over je weet.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet meer zo moeilijk bij jou. Kan me niks bedenken wat jij nog prive hebt gehouden.
Een cadeaubon van de AH? Bestaat dat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet meer zo moeilijk bij jou. Kan me niks bedenken wat jij nog prive hebt gehouden.
Ik kan je wel een keer helpen, ben nu een jaartje een beetje met comics bezig. In het begin weet je idd je god niet wat/hoe/waar enzoquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
is zoiets wat mij wel leuk lijkt maar waar ik toch niet aan ga beginnen
Oh, ik weet nog wel iets hoor. Zal het voor jouw bestwil ook maar privé houden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze werkt bij de AH. Zal wel der kestcadeautje zijn?!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een cadeaubon van de AH? Bestaat dat?
wijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef supersof het volgende:
Ik werk daar dus ze gaven ons datquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een cadeaubon van de AH? Bestaat dat?
totaalplaatje alles, net of de vleeskeuring bij vrouw > man anders werktquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar waarom daarop beoordelen en niet gewoon op haar gezicht ofzo, als het dan toch al om uiterlijk gaat? Iemand kan nog zo'n mooi lichaam hebben, als ze een gezicht heeft als een verfrommelde rat wil je er toch ook alleen maar overheen als je daar een zak omheen doet?
Nee ook geen wijnquote:
neequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog wel iets hoor. Zal het voor jouw bestwil ook maar privé houden.
Oh, op die manier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze werkt bij de AH. Zal wel der kestcadeautje zijn?!
GAAYquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze serie was erg goed.
Meh beetje tetten is wel leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
snap ik ook niet zo
handjes vol is genoeg
SHOW ME YOUR DARK SIDE!quote:
Beetje sherlock beetje Google. Eens op internet altijd op internet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]das duidelijke taal...
Dus de stalker is gewoon de sherlock
Volgens mij is dit de voorloper van Legacyquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ja, die werken met dimensies of universums oid
Ik houd het wel bij boeken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kan je wel een keer helpen, ben nu een jaartje een beetje met comics bezig. In het begin weet je idd je god niet wat/hoe/waar enzo
jullie hebben elkaar geschaard?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog wel iets hoor. Zal het voor jouw bestwil ook maar privé houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |