Nee die ga ik niet kijkenquote:
Het autisme is hoog in deze.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
Zullen we een keer een film op tc kijken?
jij komt dagelijks.quote:
Nu heb ik trek in jouw appeltaartquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik bof wel. Je hoort soms echt van die dramatische verhalen over schoonfamilies en die van mij is gewoon super chill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij voor je
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
jij bent gewoon bang voor tcquote:
Ja maar probeer het eens op keta bijv. 2c-b is ook best gevaarlijk, je inzichten en percepties worden anders bij psychedelica. Alice en paddo's is ook geen aanrader in het verkeer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
tuurlijk, maar op 2C-B ben ik nog volledig bij verstand, alleen zijn de kleuren helemaal waus.
Ik kan een film streamen op Livestream.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die ga ik niet kijken
horror ofzo
nietquote:
tinychatquote:
Ik heb heus wel meer lol dan. Ga mensen high fiven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alcohol drink ik ook niet met die reden.Soms een wijntje of een biertje, omdat ik het lekker vind. Zou nooit liters gaan tanken om 'losser' te worden.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha klopt ja, ik moest ook even wennen aan de overgang van diesel naar benzine. Dat je dat laatste al deed is alleen maar positief - dat laat zien dat je de potentie hebt om een goede bestuurder te worden, die zichzelf en andere bestuurders naar de limiet pusht. Echt goede bestuurders schelden op 98% van het andere verkeersvolk.
Uiteraard scheld ik zelf ook wat af.
Alles is te omzeilen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Muto het volgende:
Ik had Letmein geblokkeerd, maar helaas moet ik nu zijn kloon ook weer blokkeren. Danny, dat kan toch veel makkelijker?
Ken die film niet. Is die leuk?quote:
Wat voor auto heeft je vader dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had al wel een paar keer stiekem rondjes gereden in de auto van mijn broer en dat is ook benzine. Daar merkte ik echt helemaal niks van.
Maar in de auto van mijn vader had ik echt het idee dat ik in een oud barrel reed, vergeleken met de lesauto die ik gewend was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |