Echt he. Sommige lui hebben helemaal geen drugs erbij nodigquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
moet je die drugsfora eens lezen, iedereen heeft daar 12 verschillende psychische aandoeningen en dan gaan ze lekker hard op allerlei zooi door elkaar.
okayquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Totaal geen behoefte aan en niet nieuwsgierig. Van mij hoeft het gewoon echt niet.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry,
het gaat niet zo lekker thuis dan mag dicht ofzo.
Ja, op zich wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha
Hé, het is wel een compliment heh
Maar was toch wel waard voor je schoonmoeder of niet?Of zeg je nu niets anders boze Furdi?
heb niks tegen drugs, maar als je dat leest, dan denk je ook, 'waar ben je mee bezig?'quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Sommige lui hebben helemaal geen drugs erbij nodig
leve de schaamtequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds ik mod ben, ben ik alle schaamte voorbij.
Ik word op de fiets al frustie.quote:
Niet zo doennn. Omg. Ik durf bijna niet meer te lezen nu.quote:[..]
Daar zei ik niets over
Autorijden leer je pas als je je rijbewijs hebt.quote:
Nou danquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, op zich wel.En ze waren ook wel bijna op, aan het einde van de avond.
Was het wel waar inderdaad. Mijn schoonmoeder is lief.
12 psychische aandoeningen is overdreven. En je leeft maar 1 keer. Ik vind dat je iig wel eea geprobeerd moet hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
heb niks tegen drugs, maar als je dat leest, dan denk je ook, 'waar ben je mee bezig?'
Haha klopt ja, ik moest ook even wennen aan de overgang van diesel naar benzine. Dat je dat laatste al deed is alleen maar positief - dat laat zien dat je de potentie hebt om een goede bestuurder te worden, die zichzelf en andere bestuurders naar de limiet pusht. Echt goede bestuurders schelden op 98% van het andere verkeersvolk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks.
Benzine rijdt al wel best anders dan diesel heb ik gemerkt.Hmpf.
En dat uitschelden deed ik al wel enigszins.
dan leer je het nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Autorijden leer je pas als je je rijbewijs hebt.
Alcohol drink ik ook niet met die reden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Adames het volgende:
[..]
valt op zich wel mee, van alcohol raak je meer de controle kwijt dan de meeste drugs
ik moet echt nog eens rijdenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat is wat veel mensen zeggen inderdaad en het lijkt me ook waar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Meh, daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik word op de fiets al frustie.
[..]
Niet zo doennn. Omg. Ik durf bijna niet meer te lezen nu.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou danGigantisch compliment joh
Awww
Neuh, afhankelijk van het type drugquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Adames het volgende:
[..]
valt op zich wel mee, van alcohol raak je meer de controle kwijt dan de meeste drugs
Eigen stijl krijgen. Ik ben in ieder geval al bijna vier jaar schadevrij. En boetevrij als de rechter mij gelijk geeft.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is wat veel mensen zeggen inderdaad en het lijkt me ook waar.
Ik ook niet hoor. Soms een white widow is best lekker, maar ik ben er niet zo heel erg mee bezig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
heb niks tegen drugs, maar als je dat leest, dan denk je ook, 'waar ben je mee bezig?'
Titanic?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
Zullen we een keer een film op tc kijken?
tuurlijk, maar op 2C-B ben ik nog volledig bij verstand, alleen zijn de kleuren helemaal waus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neuh, afhankelijk van het type drug
Nee die ga ik niet kijkenquote:
Het autisme is hoog in deze.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
Zullen we een keer een film op tc kijken?
jij komt dagelijks.quote:
Nu heb ik trek in jouw appeltaartquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik bof wel. Je hoort soms echt van die dramatische verhalen over schoonfamilies en die van mij is gewoon super chill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij voor je
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
jij bent gewoon bang voor tcquote:
Ja maar probeer het eens op keta bijv. 2c-b is ook best gevaarlijk, je inzichten en percepties worden anders bij psychedelica. Alice en paddo's is ook geen aanrader in het verkeer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
tuurlijk, maar op 2C-B ben ik nog volledig bij verstand, alleen zijn de kleuren helemaal waus.
Ik kan een film streamen op Livestream.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die ga ik niet kijken
horror ofzo
nietquote:
tinychatquote:
Ik heb heus wel meer lol dan. Ga mensen high fiven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alcohol drink ik ook niet met die reden.Soms een wijntje of een biertje, omdat ik het lekker vind. Zou nooit liters gaan tanken om 'losser' te worden.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha klopt ja, ik moest ook even wennen aan de overgang van diesel naar benzine. Dat je dat laatste al deed is alleen maar positief - dat laat zien dat je de potentie hebt om een goede bestuurder te worden, die zichzelf en andere bestuurders naar de limiet pusht. Echt goede bestuurders schelden op 98% van het andere verkeersvolk.
Uiteraard scheld ik zelf ook wat af.
Alles is te omzeilen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Muto het volgende:
Ik had Letmein geblokkeerd, maar helaas moet ik nu zijn kloon ook weer blokkeren. Danny, dat kan toch veel makkelijker?
Ken die film niet. Is die leuk?quote:
Wat voor auto heeft je vader dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had al wel een paar keer stiekem rondjes gereden in de auto van mijn broer en dat is ook benzine. Daar merkte ik echt helemaal niks van.
Maar in de auto van mijn vader had ik echt het idee dat ik in een oud barrel reed, vergeleken met de lesauto die ik gewend was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |