Ja jeetje, weet ik niet. Laten we het hebben over muffins.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar appel waar wil je over converseren?
is geen herriequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alsof alle Duitsers van die herrie houden.
Mijn hont is leuker Dawa.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt geen hond.
( mijne lenen? )
Nice nice, ik hoorde dat ie goed is en de 3D-effecten heel sterk zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..].
Hopelijk zegt madam Mikmak iets positiefs over de komende dagen. Ik ga waarschijnlijk naar The Hobbit. Lijkt me wel tof. En dan kan ik oefenen met autorijden.
Maar kwarktaaaart.quote:
Je zal het wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik word hier gepest en gediscrimineerd grijp in
Mensen noemen mij ook hothead lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Jhali het volgende:
Mijn wangen zijn warm maar verder heb ik het koud
IK BEN EEN HEETHOOFD
gingerhoofdquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Jhali het volgende:
IK BEN EEN HEETHOOFD
Oh nee, fuck.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt geen hond.
( mijne lenen? )
Ja, heel soms. Jij? En vindt nijn ze lekker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja jeetje, weet ik niet. Laten we het hebben over muffins.
Maak je wel eens muffins?
Niet haten #resepctquote:
Stop je hand in je broek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Jhali het volgende:
IK BEN EEN HEETHOOFD
Racisme admin ik bel de nu de eigenaar van deze progammaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zal het wel verdiend hebben.
Daarnaast weiger ik dit topic wat voor 95% uit pure aids bestaat door te lezen.
ben blij dat je mijn posts als uitzondering zietquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zal het wel verdiend hebben.
Daarnaast weiger ik dit topic wat voor 95% uit pure aids bestaat door te lezen.
pizzafacequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mensen noemen mij ook hothead lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |