quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tldrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ah zo. Klinkt als een waar festijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Muto begon met afkorten
En gewoon op tv kijken maar er op tc over praten haha
Oh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag een gehaald. Ligt nu nog als een lijk in plastic in de garage.
Jij?
Ja toch. Kom je ook?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah zo. Klinkt als een waar festijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Te veel kleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
ohquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je hoeft dit ook niet te posten hoor.
Bedankt.
Muto dit, Muto dat, Muto zus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Muto begon met afkorten
En gewoon op tv kijken maar er op tc over praten haha
Kom ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah zo. Klinkt als een waar festijn.
hier een nummertje voor tijdens het lezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi ! Kom binnen met de witte vlagen buk alvast voor rondvliegende objecten
Hadden mijn ouders geen zin in ofzoquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.Waarom niet meteen neergezet dan?
Mijn huis is niet zo groot, dus ik heb net als vorig jaar een klein houten exemplaar met haakjes waar je de decoratie in kunt hangen.Sneu wel. Better than nothing.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen, heb nog niet gebeld met Astro TV. Maar laten we zeggen dat het weekend potentie heeft en het best wel eens leuk kan gaan worden. En jij?
Je hebt geen hond.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik moet dan net eh... de hond uitlaten.
Heinoquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier een nummertje voor tijdens het lezen
supersof heeft ook borderlinequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Muto dit, Muto dat, Muto zus.
Ik krijg altijd overal de schuld van.
Beetje jammer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik moet dan net eh... de hond uitlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |