Ro!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dispuuttrutje. Waar wil je over praten?
Waarom ben jij mod man? Zelfs ik verdien het nog meer dan jij.quote:
Bzv?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
muto ik kan niet wachten tot zondag. lekker bzv kijken op tc
die Nederlandse jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zag het bij deze niet eens. Bij een model is het echt heel lelijk
Ik ga hem eens bij de d/l lisjt zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is X-Force undercover X-men zo als ik al zei begon heel goed.
Toen werd het nog beter, Maar nu zijn er twee nieuwe X-force series die beiden nog al slecht zijn.
Schrijver van de oude X-force doet nu Uncanny Avengers.
dat gaat niet met mijn iqquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom ben jij mod man? Zelfs ik verdien het nog meer dan jij.
En om het maar even grof te zeggen: Sterf asjeblieft langzaam.
M... Appelquote:
Boer zoekt vrouwquote:
BANAANVRAAGquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ;ppppquote:
Dan slaap ik, doorgaans.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je vaker tussen de 2-4 online zijn als mensen hier dronken zijn
TR gemaakt, doodsbedreiging, ban.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bedankt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je nog kan typen
Ik zal mijn best gaan doen. Anders moet je wachten met kijken en kijk ik het via Uitzending Gemist.quote:
Vorige week vrijdag een gehaald. Ligt nu nog als een lijk in plastic in de garage.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, tof.
Heb je er al eentje staan?
Leer lezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TR gemaakt, doodsbedreiging, ban.
Mijn god, hoe verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
LR promoot de muziek anders erg goed
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga er over heen met je muis. dan gaat ie waarschijnlijk weer goed
Maar ja, je hebt het goed
quote:
nepduitserquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn god, hoe verschrikkelijk.
Moeilijk te voorspellen, heb nog niet gebeld met Astro TV. Maar laten we zeggen dat het weekend potentie heeft en het best wel eens leuk kan gaan worden. En jij?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ro!
Leuk weekend voor de boeg?
Ah, damn, korten we dat nou tegenwoordig ook al af. Hoe ga je dat op TC kijken?quote:
dankjequote:
LIK MN REETquote:
Niet altijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik praat altijd serieus
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
M... Appel
Vooruit, omdat je zo gezellig bent
Ik had dit niet van je verwacht.quote:
Muto begon met afkortenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen, heb nog niet gebeld met Astro TV. Maar laten we zeggen dat het weekend potentie heeft en het best wel eens leuk kan gaan worden. En jij?
[..]
Ah, damn, korten we dat nou tegenwoordig ook al af. Hoe ga je dat op TC kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dit keer echt?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je hoeft dit ook niet te posten hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt.
Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |