Toffe film dat.quote:
Boefje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meh, daar heb ik geen last vanMaar om eerlijk te zijn houd ik me meestal niet aan de regels wanneer ik op de fiets zit
![]()
Mag ik wel zeggen dat de Theon delen erg tof zijn?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, vermakelijk als je niks te doen hebt. Maar niet echt sterk en ook niet eng, hoewel ik het vermoeden heb dat jij zeker een uur lang met je handen voor je ogen zal zitten.
ik had nog geluk dat ik heb les heb gehad in een volvo v70 station op bezine. ding zoop natuurlijk als een malle, maar dan is elke overstap daarna wel makkelijkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had al wel een paar keer stiekem rondjes gereden in de auto van mijn broer en dat is ook benzine. Daar merkte ik echt helemaal niks van.
Maar in de auto van mijn vader had ik echt het idee dat ik in een oud barrel reed, vergeleken met de lesauto die ik gewend was.
Nice! Dat scheelt flink in de portemonnee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Eigen stijl krijgen. Ik ben in ieder geval al bijna vier jaar schadevrij. En boetevrij als de rechter mij gelijk geeft.
Het bestelbusje op mijn werk heeft best wel stevige remmen. Dus ik druk het rempedaal niet zo ver in. Licht aantikken en je staat al bijna stil. Als ik daarna in mijn auto naar huis ga, dan vergeet ik altijd dat ik dat rempedaal wel flink moet indrukken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had al wel een paar keer stiekem rondjes gereden in de auto van mijn broer en dat is ook benzine. Daar merkte ik echt helemaal niks van.
Maar in de auto van mijn vader had ik echt het idee dat ik in een oud barrel reed, vergeleken met de lesauto die ik gewend was.
Jep, tijdje geleden was 'ie nog op tv. De eerste Jeepers Creepers die ik zag was dat deel waarin die klas vast komt te zitten in de bus. Die had ook wel wat.quote:
Maar je hebt ban en je post met een kloon dat is vet illegaal :squote:
Ik heb autoriteitsproblemenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Boefje.![]()
Ben benieuwd.
Vond overigens AFfC wel lastig om doorheen te komen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in jouw appeltaartGodver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij voor je
Misschien, ooit op een meet, neem ik wel appeltaart mee.
Thanks.
Omdat peer.
dat is die toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jep, tijdje geleden was 'ie nog op tv. De eerste Jeepers Creepers die ik zag was dat deel waarin die klas vast komt te zitten in de bus. Die had ook wel wat.
Ik vind het echt geen sterke films ofzo, maar ze zijn wel heel vermakelijk.
Boete gaat geloof ik om 97 euro, dus zou wel lekker zijn als ik gelijk krijg. Maar de zitting zal pas in september ofzo zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice! Dat scheelt flink in de portemonnee.
Ja boeie. Als ik wil posten doe ik dat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je hebt ban en je post met een kloon dat is vet illegaal :s
Ik wil nijn meetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Godver.
Thanks.
Haha met dat ene ventje dat onder de vleugel komt te zitten van dat ding jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jep, tijdje geleden was 'ie nog op tv. De eerste Jeepers Creepers die ik zag was dat deel waarin die klas vast komt te zitten in de bus. Die had ook wel wat.
Ik vind het echt geen sterke films ofzo, maar ze zijn wel heel vermakelijk.
such rebelquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Ja boeie. Als ik wil posten doe ik dat.
High fiven, wat is daar dan de meerwaarde van?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb heus wel meer lol dan. Ga mensen high fiven.
Maar het hele hosselen enzo gaat er echt niet beter door
Nope, die van die youtubelink gaat over een stelletje wat ergens vast komt te zitten en wordt achtervolgd door dat wezen. Die met de bus is deel 2 of 3 dacht ik.quote:
Wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Godver.
Thanks.
Nouja, bij vreemde mensen. Is leuk, positieve energie enzoquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
High fiven, wat is daar dan de meerwaarde van?
Hosselen terwijl je onder invloed bent, lijkt me ook niet zo'n puik plan. In ieder geval niet als je er iets voor de lange termijn van wilt maken.
waarop wil je aanvechten dan? En nog een zitting ook?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Boete gaat geloof ik om 97 euro, dus zou wel lekker zijn als ik gelijk krijg. Maar de zitting zal pas in september ofzo zijn.
Fijn gefapt?quote:
Handig, inderdaad! Volgens mij rijden de meeste rijscholen met diesel, omdat ze dan korting krijgen ofzo? Zoiets hoorde ik laatst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had nog geluk dat ik heb les heb gehad in een volvo v70 station op bezine. ding zoop natuurlijk als een malle, maar dan is elke overstap daarna wel makkelijker
Zulke mensen zijn echt schijt irritant. Bahquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb heus wel meer lol dan. Ga mensen high fiven.
Maar het hele hosselen enzo gaat er echt niet beter door
Lastig, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Het bestelbusje op mijn werk heeft best wel stevige remmen. Dus ik druk het rempedaal niet zo ver in. Licht aantikken en je staat al bijna stil. Als ik daarna in mijn auto naar huis ga, dan vergeet ik altijd dat ik dat rempedaal wel flink moet indrukken.
oh ok, ik dacht dat met die bus 1 was. ook de enige die ik heb gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nope, die van die youtubelink gaat over een stelletje wat ergens vast komt te zitten en wordt achtervolgd door dat wezen. Die met de bus is deel 2 of 3 dacht ik.
Ik doe het niet de HELE TIJD. duh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn echt schijt irritant. Bah
ik heb de ballen verstand van comicsquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Jimbo het volgende:
Adam of mickey, welke Xforce werd er nou net gepost
niet veel, was op een technofeestquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met hoeveel 2c-b op heb je wel eens gereden dan
okquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb de ballen verstand van comics
Nu hoop ik echt dat ik binnenkort weer een beetje rust heb om te lezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb autoriteitsproblemen
Ik vind ADoD denk wel beter dan AFfC. De Jon, Theon en Davos stukjes maken een hoop goed.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe het niet de HELE TIJD. duh.
Wou net zeggen, als je flink wat in je mik heb daarvan, kan je echt niet meer rijden.quote:
nee, ze rijden alleen veel, dus is diesel gewoon een stuk voordeliger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Handig, inderdaad! Volgens mij rijden de meeste rijscholen met diesel, omdat ze dan korting krijgen ofzo? Zoiets hoorde ik laatst.
moet het van je vriendin?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Ik zit aan de drank en ga zo de voice kijken.
De enige oplossing om dat kattengejank aan te horen
Zal ik 'm op de trein zetten? Met een kaartje, waar 'ie naartoe moet. Dan kunnen mensen 'm helpen met overstappen.quote:
Ah ja, als het een wat oudere is dan begrijp ik wel wat je bedoelt. Ik reed eerst Nissan Micra, heel gevoelig op de koppeling. Een dieselauto begint al enigszins te rollen als je de koppeling op laat komen, dat die Micra dat niet had was iets waar ik heel erg aan moest wennen.quote:
Je wordt zeker gedwongenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Ik zit aan de drank en ga zo de voice kijken.
De enige oplossing om dat kattengejank aan te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |