praat Smaug al? Lijkt me verdomd moeilijk om dat een beetje serieus te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice nice, ik hoorde dat ie goed is en de 3D-effecten heel sterk zijn.
Dat laatste klinkt alsof je net je rijbewijs hebt behaald ofzo, is dat zo?
Ook soms. Als ik een echte oven zou hebben, zou ik elke week vet veel bakken en shit. Taaaaaarten en cupcakes en muffins en onzindingen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, heel soms. Jij? En vindt nijn ze lekker?
heb je al contact opgenomen met je begeleider?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekend.
Oh ik bak soms spacemuffinsquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ook soms. Als ik een echte oven zou hebben, zou ik elke week vet veel bakken en shit. Taaaaaarten en cupcakes en muffins en onzindingen.
Nijn mag geen muffins. Die krijgt worteltjes en komkommer en dat soort dingen. Van muffins wordt 'ie dik, denk ik.
Oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan kom jij hem toch ook brengen, kunnen jullie samen br zkt vrw kijken terwijl ik de hondenclub uitlaat.
Help wat betekend begeleider man hou opquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je al contact opgenomen met je begeleider?
kwarktaart uit zo'n pakjequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kwarktaart kan elke seizoen van het jaar.
En ik ben niet goed in andere taarten maken dus
space cake ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik bak soms spacemuffins
Eens.quote:
Hehe nice, nog gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, klinkt goed!
Ja, klopt. Heb woensdag voor het eerst een stukje gereden in de auto van m'n vader. Wat een drama.
Ja, omg, ik doe mijn best, maar zo veel dingen te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga snel doorlezen dan moet met iemand pratennnnnn
Vaag, want dat is 'ie natuurlijk wel, eigenlijk.quote:[..]
Sws Stannis
Er zijn mensen die denken dat Stannis NIET de enige, rechtvaardige koning van Westeros is.
Wel leuk dat je weer komt posten omgevallenflat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Help wat betekend begeleider man hou op
ik vraag toch of die ook space cake doet mar ik doe het korter maar jij snapt dat niet omdat je moeder een koe is denk ik als ik je foto ziequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
muffins, zegt die toch. leer eens lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |